Rimmel, Lasting Finish by Kate Moss Lipstick - nr 33

środa, 27 maja 2015 58

Na promocji w Rossmanie -49% na produkty do ust, kupiłam dwie pomadki z Rimmel by Kate Moss. Cena pomadki bez promocji to około 21zł, więc nie jest to mało, cena promocyjna była o wiele bardziej kusząca ;) Dzisiaj przedstawię Wam pomadkę nr 33 w odcieniu pięknego różu. Zapraszam :)


Rimmel, Lasting Finish by Kate Moss Lipstick - nr 33






Co mówi producent? 
Szminka jest jednym z kosmetyków Kate Moss Make Up Collection for Rimmel London, czyli kosmetyków sygnowanych własnoręcznym podpisem modelki. W kolekcji jest strażacka czerwień, jaskrawy róż, lila glamour, soczysty pomarańcz, pastelowy róż, beż nude lub perłowy – każda z nas znajdzie coś dla siebie. Ich formuła zawiera czarne diamenty, dzięki czemu nadają wargom intensywnego koloru, a technologia Color Protect sprawia, że utrzymują się na nich do 8 godzin!

Nr mojej pomadki to 33, a jej wdzięczna nazwa to Rossetto/Rouge A Levres! 





Pomadka znajduje się w czarnym, matowym opakowaniu i akurat moja wersja kolorystyczna ma różowy napis 'Kate' na opakowaniu, co bardzo pomaga, kiedy szukamy swojej pomadki w zbiorach. 
Pomadka ma 4g, a nr znajduje się pod spodem




To chyba moja pierwsza pomadka, która nie pachnie chemią. Ona pachnie cudownie! Przypomina mi jakiś zapach kwiatów, słodkich cukierków. Jest naprawdę niesamowity! O wiele lepszy jest komfort jej "noszenia"na ustach.  
Kolor  to piękny róż, nie jest on wulgarny, na ustach daje delikatny, ale widoczny efekt. 
Bardzo długo trzyma się na ustach, a ściera się równomiernie nie pozostawiając brzydkich smug na ustach. 
Pomadka nie jest w 100% matowa, daje lekki połysk, jednak nie jest też satynowa, takiej bym nie zniosła. Pomadka nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek, ani tez takowych nie tworzy. 




Pomadkę znajdziecie w każdej drogerii typu Rossmann, Hebe, Natura itp, w regularnej cenie ok. 21 zł w zależności od sklepu. Zdecydowanie polecam! Mam Wam jeszcze do pokazania jeden kolorek :)





Znacie pomadki by Kate Moss? 
Jaka jest Wasza ulubiona pomadka? 

Komentarze:
  1. Piękna ♥ Chyba też sobie kupię ten kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny kolorek:) pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeden z moich ulubionych kolorów :) Pięknie wygląda na ustach i ożywia makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek, taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super róż, kocham takie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz podczas promocji w Ross kupiłam swoją pierwszą pomadkę z tej serii i zdecydowanie to nie będzie ostatnia :D
    Co ciekawe, ja mam z numerkiem 16 a nazwa jest ta sama jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek- lubię pachnące pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ta na pewno by Ci się spodobała :))

      Usuń
  8. Nie znam pomadek:) ale ten kolor mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor faktycznie piękny :D Ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor, bardzo ładnie wygląda :), najwięcej pomadek to mam chyba z Golden Rose i MUR ale tą teraz też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie pasuje Ci ten kolor! :)
    Ja niestety okropnie wyglądam w różach, czy czerwieni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) mi czerwień też nie pasuje, zdecydowanie..

      Usuń
  12. Uwielbiam takie kolory :) gdy miałam czarne włosy to chodziłam tylko w takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czarnych włosów wiele kolorków fajnie pasuje, z moimi rudymi jest gorzej..

      Usuń
  13. Uwielbiam takie kolory :) gdy miałam czarne włosy to chodziłam tylko w takich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam ich pomadek ale ta ma ładny odcień

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ręce taki barbiowy, ale na ustach wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie takie róże;)cuenie wygladasz :) mam podobne okularki ale nie wygladam tak fajnie hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno wyglądasz dobrze!

      Usuń
  17. Ale piękny odcień różu! :) Mam osławioną Kate 16, która też mi się bardzo podoba, ale w moim przypadku trochę podkreśla usta, gdy są suche, no i nie trzyma się jakoś bardzo długo, jedzenia nie przetrwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolor, jednak nie 'mój' :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie kolorek ciut za bardzo cukierkowy, ale Ty wyglądasz w nim pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolorek, bardzo pasuje do Twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te szminki! Mam chyba 6 sztuk. Ten kolorem bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie wygląda na ustach, nie miałam jeszcze żadnej pomadki Kate Moss

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolor, lubie takie odcienie ;)

    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. No hej piękna blogerko! Idealny kolorek dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jaka tam piękna! Nie przesadzajmy!
      Lubię ten kolorek <3

      Usuń
  25. Pomadka bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach :) Sama po takie kolory nie sięgam, wolę róże zbliżone do mojego naturalnego koloru ust - taka ze mnie nudziara.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki intensywny :D No piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Tobie bardzo pasuje ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam jeszcze (to słowo warto podkreślić :p) pomadki z tej serii ;) ta ma piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny kolor!! leci na chciejliste :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie Ci w tym kolorze, mnie on w ogóle nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń