Schwarzkopf, Gliss Kur Odżywka dwufazowa Hyaluron Hair Filler

poniedziałek, 25 maja 2015 27

Przeglądałam właśnie swoje kopie robocze i odkryłam tą notkę! Patrząc po nieaktualnym logo na zdjęciach, musiałam ją daaaawno napisać. Notka jednak warta przeczytania. Zapraszam :)


Schwarzkopf, Gliss Kur Odżywka dwufazowa Hyaluron Hair Filler






Co mówi producent? 
Ekspresowa odżywka regeneracyjna Gliss Kur Hyaluron + Hair Filler do kruchych, przerzedzających się włosów. Formuła z kompleksem Hialuronianu i płynną keratyną dla natychmiastowego, łatwiejszego rozczesywania, intensywnej regeneracji od wewnątrz oraz większej sprężystości i objętości. 






Skład: 
Skład: Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Dimethylsilanol Hyaluronate, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polyquaternium-16, Lactic Acid, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Parfum, Sodium Benzoate, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, CI 17200, CI 42090






Odzywki w sprayu to moja ulubiona forma, zwłaszcza jeśli chodzi o ułatwianie rozczesywania. Czas przez jaki ta odżywka mi towarzyszyła jest  naprawdę ogromny! Kupiłam ja jeszcze jesienią a jeszcze sie nie skończyła! Odzywki w sprayu Gliss Kura to moje ulubione kosmetyki z tej serii. 



Odżywka mieście się w typowej dla tych odzywek plastikowej butelce o zawartości 200 ml.  Bardzo łatwa aplikacja dzięki atomizerowi, który bez problemu rozpyla odzywkę na włosach. Pod koniec lekko się zacina, ale to tylko dlatego, ze jest już jej bardzo mało w opakowaniu i rurka w środku nie daje sobie rady. 

Odżywka ma piękny zapach. Z resztą wszystkie odżywki z tej serii mają boski zapach, od zawsze kojarzący mi się z fryzjerem. Zapach nawet utrzymuje się na włosach! Odżywka pomagała w rozczesywaniu włosów, jednak używałam jej sporadycznie, gdy np. myłam włosy tylko szamponem  bez maski, lub gdy nie mogłam rozczesać pojedynczych kołtunów. Sprawdza się rewelacyjnie! Nie obciąża włosów. po ich wyschnięciu nadal wyczuwalny jest zapach odżywki.  
Odżywka jest bardzo wydajna, jak już wspomniałam na początku, używałam jej dobre kilka miesięcy! 
Nie zauważyłam jednak zwiększenia objętości włosów, to chyba jest za słaby kosmetyk do takiego zadania. Nie skreśla to jednakże tej odzywki, bo bardzo się  z nią polubiłam!




Jej cena to ok. 15zł w drogeriach typu Rossmann, Hebe czy Natura. Na promocji można ją kupić już za 9.99zł!




Znacie/lubicie odżywki Gliss Kura?
Jaka jest Wasza ulubiona odżywka bez spłukiwania? 


Komentarze:
  1. Uwielbiam odżywki GK. Tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe, nie ma to jak zapomnieć o notce! ;D Musiałaś mieć niezłą niespodziankę ;) A co do tych odżywek to uwielbiam je! I ten zapach, który się utrzymuje to też wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jaką! :D najbardziej mi się chce śmiać jak widze nieaktualne logo :D

      Usuń
  3. Nie znam jej i rzadko używam odżywek tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię odżywki z GK, i tak jak piszesz wszystkie z tej serii ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam że widzę ją po raz pierwszy ale mam już swoją odżywkę w sprayu i jest to Argan Star.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej jeszcze nie używałam, ale niebieska sprawdza się u mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudne zdjęcia zacheciły mnie bardzo w ogóle lubie msoetyki do włosó tej firmy jeszcze mnie nie zawiodły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ciesze się, że się podobają ;)

      Usuń
  8. lubię wszystkie odżywki w sprayu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś lubiłam odzywki i inne kosmetyki tej marki, ale kiedy je odstawiłam, efekt na początku był nieciekawy, ale potem stan włosów mi się poprawił i przestałam je stosować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę odżywkę,świetny zapach i włosy dobrze się po niej rozczesują;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam i polubilam sie z nia :).

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię te psikacze :) zawsze mi sie po nich dobrze rozczesują włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze wspominał tą odżywkę i inne z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ją kiedyś w planach ale nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam. Ja wybieram zawsze coś o mnie sylikonowym składzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jakąś odżywkę bez spłukiwania tej marki, ale chyba nie za bardzo moje włosy ją kochają ;) Jakoś wolę te klasyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie słabo sprawdzają się produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. moje włosy bardzo lubię odżywki w sprayu Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie miałam nic GK, chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama ją używa i sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ją i lubię, ale wolę inne z tej serii :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam z tej serii keratynowo-olejową, ale następna będzie na pewno ta ;)

    OdpowiedzUsuń