ShinyBox & Venezia: Kobiecy Szyk - Maj 2015

piątek, 22 maja 2015 29
Mimo iż osttanie pudełko ShinyBox tak mnie zawiodło, że miałam zrezygnować z jego subskrypcji, to z mojego zaganiania i zapomnienia, tego nie zrobiłam. I w sumie to się ciesze, postanowiłam dać mu szanse. Wczoraj mój kurier przyjechał wyjątkowo późno, jednak warto było czekać! Zobaczcie sami! :)


ShinyBox & Venezia: Kobiecy Szyk - Maj 2015 






W pudełku znalazło się w sumie 8 produktów w tym 5 pełnowymiarowych, 1 gratis + 2 prezenty. 
Cena za subskrypcję 49zł. 
Łączna wartość pudełka to prawie 250zł!



Co znalazło się w pudełku: 




Yasumi, Gąbka naturalna Konjac - Gąbka Konjac jest w 100 procentach naturalną gąbką służącą do oczyszczania i masażu twarzy oraz ciała. Konjac to korzeń rośliny znanej i cenionej w Japonii od ponad 1500 lat ze swoich właściwości odżywczych i zdrowotnych. Już w VI wieku n.e. stosowany był w japońskiej medycynie. Produkt zawiera naturalny czynnik nawilżający, który łagodzi efekty peelingu i masażu. Dodatek organicznych składników w postaci aloesu, węgla aktywnego, likopenu, kolagenu, lawendy, czy ekstraktu z rośliny yam pozwala na indywidualny dobór w zależności od problemu dermatologicznego. Gąbka przywraca skórze jej optymalny poziom pH oraz z łatwością usuwa z niej wszelkie zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Unikalna struktura włókien Konjac przypominająca sieć sprawia, że gąbeczka delikatnie i przyjemnie masuje skórę podczas mycia, pobudzając przy tym krążenie krwi i regenerację. W naturalny sposób pozostawia skórę świeżą i czystą. Preparat nie zawiera sztucznych substancji, konserwantów ani barwników. 

W majowym pudełku ShinyBox Kobiecy Szyk znalazła się jedna z trzech gąbek Konjac Sponge: Aloe Vera Konjac Sponge lub Pure Konjac Sponge lub Collagen Konjac Sponge. 19.99zł/szt
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 



Coś niezwykłego! Pierwszy raz widzę taką gąbkę, która w opakowaniu jest twarda jak kamień! Teraz używam pianki do mycia twarzy, więc jestem ciekawa jak sprawdzi się ta gąbeczka. 



Indigo, Lakier do paznokci Profesjonalne lakiery do paznokci Indigo zawierają żywice winylowe, które zwiększają elastyczność i przyczepność produktu do naturalnej płytki paznokcia. Wysoka jakość składników sprawia, że lakiery nie gęstnieją podczas używania. Konsystencja ułatwia nałożenie cienkiej warstwy, która błyskawicznie schnie i gwarantuje najlepszą trwałość koloru.
 16,00zł/10ml 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 




Przepiękny kolor lakieru! Dodatkowo bardzo dużo słyszałam o lakierach tej firmy, więc jestem ciekawa jak jest z ich trwałością. Czerwień na paznokciach nigdy nie wyjdzie  z mody. 




Thalion, Krem nawilżający z Oceosomami -  Krem nawilżający z oceosomami zapewnia optymalne nawilżenie i odbudowę bariery ochronnej naskórka cery suchej. Produkt ten zaopatruje skórę w ekskluzywne morskie składniki, transportowane za pomocą "oceosomów" – morskich liposomów, do serca komórek skóry. Dzięki stosowaniu tego kremu skóra staje się perfekcyjnie odżywiona i nawilżona, odzyskuje utraconą jędrność i elastyczność oraz promienieje zdrowym blaskiem. Krem może stanowić idealny podkład pod codzienny makijaż (protekcja UV). 160.00zł/50ml 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 


To jedyny produkt, który jest nie dla mnie, bo ja mam cerę tłustą. Jednak trochę się zmieszałam, bo na karcie jest napisane, ze to ejst to pojemność 50ml i jest to produkt pełnowymiarowy a tubka ma 15ml. Nie bardzo wiem o co chodzi..



Mariza, Pomadka do ust Mariza Selective - Nasycona pigmentami, kremowa pomadka idealnie się rozprowadza, pokrywając usta głębokim i trwałym kolorem. Zawiera naturalne składniki: masło kakaowe, olej awokado i wosk carnauba, które sprawiają, że usta są miękkie, zdrowe i doskonale nawilżone. 16,60zł/szt. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 



Uwielbiam pomadki! Zwłaszcza  w takim odcieniu, piękny, wiosenny kolorek nadający się do codziennego makijażu. 



Beauty Naturals, Aronia Balsam do ciała wzmacniający naczynka - Aktywna emulsja o działaniu rewitalizującym. Pielęgnuje skórę wrażliwą, z rozszerzonymi i pękającymi naczynkami krwionośnymi. Zawarte w balsamie ekstrakty wpływają korzystnie na kondycję naczyń krwionośnych skóry. Regularne stosowanie balsamu redukuje zaczerwienienia. Skutecznie zapobiega pękaniu i tworzeniu się nowych pajączków. Balsam doskonale pielęgnuje skórę – sprawia że jest miękka, wygładzona i przyjemna dotyku. Bogaty w antyutleniacze zatrzymuje na dłużej młodość skóry.

Antocyjany aroniowe –naturalne silne antyoksydanty, wzmacniają ścianki naczyń kapilarnych oraz zmniejszają obrzęki Ekstrakt z miłorzębu – działa łagodząco , przywraca skórze zdrowy koloryt
Masło shea – wspomaga barierę ochronną i pomaga utrzymać nawilżenie skóry. Zapobiega podrażnieniom
Olej migdałowy - wpływa na jędrność i elastyczność skóry, opóźniając procesy starzenia. Zmiękcza naskórek i chroni przed wpływem od negatywnych czynników zewnętrznych. 18.00zł/200ml 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 


Przyznam szczerze, że nawet nie wiedziałam, ze są takie balsamy! Niestety zmagam się z popękanymi naczynkami na nogach, więc jestem bardzo ciekawa czy balsam w jakiś sposób zadziała! Byłabym bardzo z tego powodu zadowolona. 



Barwa, Maseczka siarkowa antytrądzikowa Maseczka siarkowa antytrądzikowa Barwa Siarkowa łagodzi objawy trądziku, reguluje wydzielanie sebum, oczyszcza i zwęża pory, delikatnie złuszcza naskórek. Wygładza i matuje skórę. Nie podrażnia.  3.99zł/2x5ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY/ GRATIS



To gratis dołączony do pudełeczka. Trochę boję się maseczek antytrądzikowych przy mojej skórze, skutki bywają różnie, a nie chce sobie pogorszyć, no ale zobaczymy.  Gratis zawsze fajny, 




Pharmacy Laboratories, Antyperspirant w tabletkach Antyperspirant jest suplementem diety uzupełniającym dietę w ekstrakty z pachnotki zwyczajnej oraz szałwii lekarskiej, które wykazują działanie przeciwpotne (antyperspiracyjne). W przeciwieństwie do tradycyjnych dezodorantów, stosowanie tego preparatu pomaga nie tylko miejscowo, ale na całej powierzchni skóry. Włączenie do diety składników suplementu diety Antyperspirant pomaga ograniczyć potliwość ciała na całej jego powierzchni12,00zł/ opakowanie
PREZENT



Kolejny prezent w pudełeczku. Ja nie mam problemu z nadmierną potliwością, jednak mam osobę, która ta tabletki być może wypróbuje. 




W pudełeczku był jeszcze prezent w postaci małego lusterka, od firmy Venezia. 




Podoba Wam się majowe pudełeczko?
W czerwcu ShinyBox obchodzi 3 urodziny i pudełko ma być wyjątkowe! Nie mogę się doczekać! 



Komentarze:
  1. Kurcze, przyznam, że mnie sie podoba tylko pudełko. I może jeszcze gąbka bo miałam kiedyś taka trochę inna i była fajna

    OdpowiedzUsuń
  2. No to pudełeczko jest całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość niezła jak na możliwości Shiny :) Ja jednak skuszona się nie czuję.
    Pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie zawartość dość ciekawa, w oko wpadła mi zwłaszcza gąbeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tym pudełkiem jestem bardzo zawiedziona!
    Krem THALION nie jest produktem pełnowymiarowym! To 15 ml a nie 50 także nie będzie tu wartosci 250 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mój błąd, źle spojrzałam :) jednak to Shiny popełnił błąd podając zawartość większego opakowania zamiast tego co jest w pudełku..

      Usuń
  6. zaintrygowała mnie gąbeczka konjac, koniecznie musisz dać mi znać jak się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po kilu użyciach stwierdzam, ze jest fenomenalna!

      Usuń
  7. Ja jestem zadowolona z gąbeczki, lakieru i kremu, więc nie jest źle.
    Jeśli chodzi o Thalion to na karcie produktowej nie ma informacji, że jest to produkt pełnowymiarowy; ten napis odnosi się do kolejnego produktu. Thalion jest miniaturą o pojemności 15 ml. A cenę Shiny zawsze podaje za pełnowymiarowy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raacja! Mój bład, dziękuje Ci ze interwencję. Ale Shiny nie zawsze podaje cenę za pełnowymiarowy produkt, przeważnie podają cenę za to co jest w pudełku..

      Usuń
    2. Kupuję pudełka od ponad roku i z tego co sprawdziłam to od lutego 2014 Shiny prezentuje ceny właśnie w ten sposób :)

      Usuń
    3. To może źle patrzyłam, albo nie zwracałam na to szczególne uwagi ;) akurat przy tym pudełku rzuciło mi się to w oko

      Usuń
  8. no całkiem ciekawa zawartość, podoba mi się pomadka i gąbeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie osobiscuie beznadziejne

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier ładny, ale pudełeczko średnio mi odpowiada pod względem zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się kompletnie nie podoba, może jedynie gąbka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta gąbeczka yasumi i pomadka są dla mnie fajne, reszta tak średnio ;) ciekawe co będzie w następnym, w końcu to urodzinowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem i balsam najbardziej mnie zaciekawiły :) Ale dziwna sprawa z tą pojemnością kremu.

    OdpowiedzUsuń
  14. To pudełeczko akurat średnio mnie kusi, poprzednie było lepsze, ale niestety nie zdążyłam go kupić, bo się za szybko rozeszło :P
    Ale teraz mocno zastanawiam się, czy nie zakupić tego urodzinowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urodzinowe moze być wyjątkowe! Oby nie zawiodło!

      Usuń
  15. Cieszę się, że majowego pudełka nie kupiłam, ale czekam niecierpliwie na czerwcową edycję :)

    OdpowiedzUsuń