Lovely, Silver Highlighter, rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu

środa, 10 czerwca 2015 42

Bardzo Was przepraszam za moją tygodniową nieobecność, ale przez długi weekend mało mnie było w domu, było dużo wyjazdów, spotkań rodzinnych a ja zbierałam siły na walkę z licencjatem. Już praktycznie ostatnie dni i wreszcie będzie koniec! Mam nadzieję, że wtedy będę miała więcej czasu na bloga! 
Dzisiaj kilka słów o już dość dobrze znanym rozświetlaczu firmy Lovely, wersja Silver. 
Zapraszam :) 


Lovely, Silver Highlighter, rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu 





Co mówi producent? 
Rozświetlacz do twarzy Lovely Silver Highlighter o chłodnym odcieniu. Subtelnie rozjaśnia twarz. Ma srebrny odcień, nie osypuje się, wytrzymuje na twarzy wiele godzin. 




Rozświetlacz znajduje się w plastikowym okrągłym opakowaniu, otwierany za pomocą odkręcenia. Opakowanie mieści 6g rozświetlacza. Swój egzemplarz kupiłam na wielkiej promocji Rossmanna i była to ostatnia sztuka i aż się zdziwiłam, że opakowanie było tak mocno zaklejone i nikt nie próbował go nawet otwierać i macać rozświetlacza, 
Rozświetlacz ma strukturę cętkową. Jest ogromnie wydajny, mimo iż struktura szybko się ściera, to produktu nadal jest sporo w opakowaniu. Nie trzeba go również dużo nakładać, lekkie muśnięcie pędzelkiem wystarcza by nadać  skórze efekt rozświetlenia. Można go również stopniować, w zależności jak kto lubi.




Rozświetlacz ma niesamowitą pigmentację. Nie zawiera on na szczęście jakiś drobinek brokatu czy innej tandetnej formy świecenia. Rozświetlacz nie posiada również złotych ani różowych tonów, jest delikatny, srebrny.  
Rozświetlacz z Lovely to mój pierwszy produkt tego typu. Nigdy wcześniej nie używałam takich kosmetyków i nie wiedziałam jak się będę w tym czuć, teraz jednak nie wyobrażam sobie makijażu bez tego wykończenia. 
Z racji tego, ze ten rozświetkacz daje bardzo wyraźne wykończenie, nie używam go codziennie, ale na jakieś większe wyjścia, gdzie chciałabym aby makijaż był inny niż każdego dnia. 




Chyba jedyną wadę jaka ma ten produkt, to niska trwałość. Nie jest on w stanie wytrzymać na twarzy cały dzień. Oczywiście, nie ściera się on całkowicie, delikatne muśnięcia zostają na skórze, jednak są o wiele mniej widoczne niż na początku. 
Cena tego produktu zdecydowanie mu to wybacza. W regularnej cenie kosztuje niecałe 10zł. Znajdziemy go oczywiście w Rossmannie, 
Trafiłam na kilka opinii, ze ten rozświetlacz jest porównywalny do rozświetlacza z Mary Lou. Cena jednego i drugiego jest akurat nie porównywalna, więc warto spróbować tańszego zamiennika. 

Efekt na skórze: 





Znacie rozświetlacz z Lovely?
Czego Wy używacie do wykończenia makijażu? 


Komentarze:
  1. Znam ten rozświetlacz w wersji gold i również go uwielbiam :) Już nie mogę się bez niego obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na Twojej ślicznej buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam złotą wersję i muszę w końcu go użyć : p ale ten srebrny też milusi, tylko nie dla mnie : c

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam, ale nie używałam bo uznałam ze bez sensu dla mojej ciepłej cery :D niestety miałam zaćmienie podczas zakupów :D Mary Lou jest bardziej ciepły więc podobieństwa nie widzę. Z Mary jestem zadowolona, choć wole Mac Soft&Gentle. Ogólnie lubię rozświelacze;) U mnie niestety nie było nigdzie wersji Gold.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary Lou chyba bardziej do wersji Gold podobny, czy nie? Nigdy nie miałam w reku tego rozświetlacza, więc nie wiem jak wygląd ana prawdę. Zdjęcie w Internecie nie zawsze oddają odpowiedni kolor..

      Usuń
  5. Mam wrażenie, że aplikujesz go odrobinę zbyt blisko nosa... ( http://bi.gazeta.pl/im/f2/57/df/z14637042Q,Kosci-policzkowe.jpg ) Ale może to jedynie efekt na zdjęciu mylny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z Catrice ale wygląda pięknie i szkoda mi używać ;) Co masz za pędzelek?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z gamy pędzelków bambusowych z RoseWholeSale ;) Bardzo dobre swoja drogą ;)

      Usuń


  7. Wygląda naprawdę fajnie ;)
    Piękny makijaż ;) masz bardzo ładne oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) a ja własnie swoich oczu nie lubię, sa strasznie małe i ciężko wykonać na nich jakikolwiek makijaż..

      Usuń
  8. Nie znam tego rozświetlacza i już dawno żadnego nie używałam, bo ostatnio bardzo rzadko się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie przestanę zazdrościć takim kobietom! :D

      Usuń
  9. Nie używam tego typu produktów, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. wersja złota jakoś bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam rozświetlacza i niestety nie mam powrównania. Aczkolwiek chodzi za mną test jakiegoś produktu, może z Maca rozświetlacz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dobra myśl :) jak przetestujesz chętnie poczytam i zobaczę efekt ;)

      Usuń
  12. Udało mi się kupić złotą wersję i jest piękna :D Szczególnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go i nie miałam jeszcze okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wygląda :) Jeszcze nie używałam rozświetlaczy, ale ten wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie prezentuje się na Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o im ale bardzo ładnie się prezentuje. Ja obecnie używam serduszka z MUR.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko bardzo chciałam kupić! Ale nie mogłam się zdecydować które.. Jakie masz ?

      Usuń
  17. ładnie rozświetla i faktycznie na srebrno, bo w opakowaniu to na takie złotko wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia troszkę przekłamały efekt, dlatego zawsze pokazuje efekt na skórze :)

      Usuń
  18. wygląda na prawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja właśnie jestem w trakcie poszukiwań fajnego rozświetlacza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zacząć poszukiwania o niższych półek cenowych, a potem piąć się w górę, jeśli nie osiągniesz efektu ;)

      Usuń
  20. Podoba mi sie ten efekt - pasuje Ci ta kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. musze go kupić:) super wyglądasz;\)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wygląda :) ja bym chciała wyprobowac tego z Wibo, ale ciagle jest niedostepny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez go bardzo chciałam i mam identyczny problem.. Ciągle go nie ma i nie ma..

      Usuń
  23. Bardzo dużo czytałam o tym rozświetlaczu i na pewno prędzej czy później się do niego dorwę, Twoja recenzja jeszcze bardziej mnie zachęca. :) Ślicznie wygląda na buźce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nosiłam się z zamiarem zakupu rozświetlacza, ale Shinybox skutecznie mnie od tego odwiodło, wrzucając do pudełek mnóstwo cieni... i to właśnie ich używam do rozświetlania.
    A ten rozświetlacz wydaje się bardzo fajny. Widać, że można nim uzyskać delikatne, ale i mocniejsze rozświetlenie. Kolor też idealny. Ani nie za złoty, ani nie za chłodny, w sam raz. Choć tak jak producent zapewnia jest to odcień chłodny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokusiłam się o Wibo i teraz chyba trochę żałuję. Albo nie umiem go używać, albo jest taki słaby... Jeszcze z nim powalczę, ale miłości raczej z tego nie będzie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. wlasnie zaczynam go testowac :)!

    OdpowiedzUsuń