Nowości czerwca - zakupy i współprace

piątek, 26 czerwca 2015 65

I kolejny miesiąc znów upłynął w ekspresowym tempie. Zaczęły się wakacje, choć tylko w kalendarzu, bo pogoda za oknem dalej robi psikusy. U Was też tak chłodno i nieprzyjemnie? 
Znów się troszkę nazbierało u mnie nowości, wiec z przyjemnością Wam je pokażę :)








Wśród nowości są moje osobiste zakupy i dwie przesyłki , które otrzymałam w ramach współpracy. Jedna pochodzi od firmy Norel, druga zaś to niespodzianka od portalu Ofeminin. 





Od portalu Ofeminin otrzymałam żel pod prysznic z OS, z czego się ucieszyłam, bo to pierwszy żel tej firmy jaki mam! Zapach w opakowaniu jest dość chemiczny, zobaczymy jak podczas mycia. W paczce znalazłam również z mojej ulubionej serii liście manuka od Ziaji żel peeligujacy do mycia twarzy.  Dodatkowo otrzymałam jeszcze film i książkę, co było bardzo udaną niespodzianką! 

Jajeczko Brushegg już Wam pokazywałam w notce TUTAJ. Dalej tonę w zachwytach nad nim i polecam każdemu! 





Firma Norel rozpieściła mnie aż 4 produktami, które mogłam wybrać sobie sama. 
Wybrałam żel pod oczy dla skóry wrażliwej i naczynkowej, żel "na ciężkie nogi", peeling enzymatyczny oraz żel aktywny w walce z celluitem.  Z dwoma produktami juz zdążyłam się bardzo polubić. 





W aptece po dłuższej przerwie znowu kupiłam tabletki Silicę. Bardzo mi pomagają jeśli chodzi i paznokcie i włosy. Są widocznie mocniejsze, zdrowsze. Za opakowanie 100 tabletek zapłaciłam 26zł 
W Rossmannie za namową koleżanki ze studiów kupiłam piankę samoopalającą od Bielendy. Jestem przeciwniczką samoopalaczy, bo na ogół sama sobie robiłam nimi krzywdę, ale w tym przypadku pianka mnie bardzo zachęciła i już Wam mogę powiedzieć, ze jest świetna!  Nawet dla duużych bladzochów! 
Na cocolita.pl zamówiłam sobie paletę róży z MUR "Hot Spice', jajeczko do nakładania podkładu Deni carte oraz pędzel do pudru z MUR. Produkty MUR bardzo lubię i wiem, ze jeszcze trochę mi ich przybędzie. 




A na koniec, zostałam Inspiratorką Rimmel Wake Me Up. W ramach tego otrzymałam do testów podkład i maskarę. Musze Wam powiedzieć, ze oba produkty bardzo mnie zaskoczyły a jeden z nich, zostanie ze mną na dłużej!


I to wszystkie moje nowości!
Co Was najbardziej zaciekawiło?
 O czym byście chcieli poczytać w najbliższym czasie? 

Komentarze:
  1. troszkę kosmetyków Ci przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super nowości! :) Ciekawi mnie ta paleta róży :) I gratuluję nowych współprac, ja też podjęłam dwie nowe w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta róży jest boska, niedługo ją zaprezentuję ;)
      Dziękuję i również gratuluję :)

      Usuń
  3. Silicę kiedyś brałam i byłam zadowolona:) Ciekawią mnie kosmetyki Norel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyne tabletki jakie na mnie działają :)

      Usuń
  4. Oj mnie najbardziej ciekawią produkty Norel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego. Niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. norel mnie niesamowicie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości ;) gratuluję współpracy .

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości, życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne nowości :) jajko brushegg jest w obrębie moich zainteresowań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym miesiącu Norel pamiętał i o mnie i powiem szczerze, że pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również! Kosmetyki są genialne ;)

      Usuń
  11. Sporo kosmetyków Ci przybyło:) Będę czekać na recenzję żelu na cellulit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pojawi się w przeciągu miesiąca :)

      Usuń
  12. Bardzo fajne nowosci ;) gratuluje rowniez wspolprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rimmela mam i ja ;) fajne te nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego z produktu nie miałam choćby w rękach. No poza wyjątkiem Ziai żeli peelingującego, który okazał się totalnym bublem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj, ciekawey czy u mnie się sprawdzi. Mam tylko nadzieję, że nie zrobi mi żadnej krzywdy.

      Usuń
  15. Ile cudownych nowości :) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://wlosy-of-tyska.blogspot.com/2015/06/wakacyjne-rozdanie-8-miesiecy-blogowania.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współprac :) A tusz z Rimmela zbiera same pozytywne opnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) porównując go do podobnego z opakowania Wonderfull, to niebo a ziemia :)

      Usuń
  17. rozpieściłaś się tymi nowościami : p

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę paletę róży z MUR i jestem bardzo z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie to jajeczko do podkładu :) poczytam o nim więcej u ciebie :)
    Miłych testów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajeczko mnie trochę zawiodło, ale jeszcze trochę poużywam i napisze kilka słów ;)

      Usuń
  20. Bardzo fajne nowości, muszę się rozejrzeć za tą pianką w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jej działaniem :)

      Usuń
  21. Sporo tego:) Jestem ciekawa recenzji Norela i Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana udanych testów i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Już niedługo pierwsza! :)

      Usuń
  23. Świetne nowości :) Do Rimmel i ja się załapałam. Niestety z tuszu jestem średnio zadowolona, ale podkład jest fajny :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Same wspaniałości Agatka ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie Ofeminin zaskoczyło :) :) A marki Norel nie znam, chętnie dowiem się o niej więcej od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten podkład z Rimmela mnie zachwycił ;) zdecydowany ulubieniec nie tylko czerwca ale i lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na recenzję produktów od Norel. Wake me up uwielbiam <3 Mam nadzieję, że też się z nim polubisz :) miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też testuję produkty Rimmel, niedługo będzie recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś miałam wiele opakowań silicy, ale u mnie dawała średnie efekty. Znam lepsze :) Cordoba Ziaji, to na mnie seria z liściem manuka nie działa. A co do rimmel, to miałam 2 buteleczki starej wersji tego podkładu, ale dla mnie to straszna ciemnica. Zuzylam go jakoś i obiecałam sobie, że nigdy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś pisałam ci, że micele z Garniera warto nabywać w Biedronkach, bo tam są o wiele tańsze. Dziś tam byłam i zostały rzucone. W mojej Biedronce znajduja się przy kasach razem z szamponami i odżywkami do włosów tej samej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem kosmetyków Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  32. same wspaniałości Moja Droga, przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. same wspaniałości, czekam na recenzje kosmetyków Norel :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sporo nowości, jestem ciekawa kosmetyków Norel :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniałe nowości!! ♥
    pięknie!
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Norela to bym chetnie wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  37. to jajeczko brushegg bardzo mnie ciekawi :) a zapach tego żelu z OS kocham!
    niech Ci wszystko pięknie służy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawi mnie ta paleta :)
    Zapraszam do mnie i do obserwacji
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Will you follow eachother? If yes , please follow me on GFC and leave a comment. I will come back and follow you. Loves


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo, jestem zaskoczona, bo jakoś myślałam, że Norel to ma tylko kosmetyki do twarzy, a tu widzę asortyment jest szerszy :)

    OdpowiedzUsuń