Norel, Żel aktywny w walce z cellulitem

• poniedziałek, 13 lipca 2015 26 Komentarzy


Firma Norel na swoim Facebooku  co miesiąc organizuje akcje pt. "Podziel się postem", wystarczy wkleić link odsyłający do bloga i czekamy na wyniki, czy się zakwalifikujemy. Mi się udało po raz pierwszy w czerwcu. Mogłam wybrać sobie kosmetyki, które chciałabym przetestować. M.in. zdecydowałam się na żel aktywny w walce z celluitem rekomendowanym przez Konrada Gacę. 
Dzisiaj kilka słów własnie o nim. Zapraszam :)


Norel, Żel aktywny w walce z cellulitem
 



Co mówi producent? 
Żel jest najnowszym osiągnięciem kosmetologii w zakresie redukcji cellulitu, wyszczuplania i odnowy komórkowej skóry. W recepturze zawarto witaminę A (retinolzamkniętą w liposomach i stabilizowaną witaminą C. Retinol wykazuje działanie lipolityczne - rozkład tłuszczy do wolnych kwasów tłuszczowych, co ułatwia ich eliminację z komórek. Ponadto stymuluje odnowę kolagenu, co poprawia napięcie i elastyczność skóry. Wylatkowa skuteczność żelu polega na synergicznym działaniu retinolu i kompleksu antycellulitowego(wyciągi z alg zielonych i brunatnych, ekstrakt z bluszczu, ostrokrzewu, L-karnityna, kofeina, witamina E). Żel pomaga w redukcji nadmiaru tkanki tłuszczowej i objawów "skórki pomarańczowej" oraz rozjaśnia i spłyca świeże rozstępy.  Preparat ma postać delikatnego żelu i doskonale się wchłania.




Jak stosować żel? 
 Żel należy wmasować w miejsca z nadmiarem tkanki tłuszczowej i cellulitu codziennie rano po umyciu ciała (przez okres co najmniej 3 - 6 tygodni). Aby uzyskać szybszy efekt, stoswać żel na zmianę z Kremem wyszczuplającym Norel - rano żel, wieczorem krem, który należy wmasować w rozgrzaną po kąpieli skórę.  Żel można stosować zamiennie z żelem Gluco stop.




Tubka żelu mieści 200 ml produktu. Jest on zapakowany w kartonik, który dodatkowo jest oklejony folią, dzięki czemu wszystko jest dobrze zabezpieczone i mamy pewność, że produkt jest nowy i nie otwierany. 
Tubka żelu jest miękka z otwarciem typu klik, wydobywanie żelu ze środka przychodzi bez problemu. 
Żel jest przeźroczysty, lekko żółty. Jest on dość gęstym żelem, dzięki czemu jest bardzo wydajny. 
Zapach żelu jest delikatny, wyczuwalny ale nie drażniący. 




Cellulit ma chyba co druga z nas. Zazdroszczę kobietom, które go nie mają i nie wiedza nawet o czym mówię.  Odkąd pamiętam pomarańczowa skórka nie opuszcza okolic moich ud i pośladków. Często kupuje różne kremy i balsamy, które pomogą w walce z tym nieprzyjacielem. Wiadomo jednak, że po pierwsze sam kosmetyk nam tego nie usunie, nie ma takiej siły na to, a po drugie fakt bolesny jest taki, że ciężko się ogólnie pozbyć cellulitu. 

Żelu używałam prawie każdego dnia wieczorem. Niestety moja pamięć czasem szwankuje  zapominam o niektórych rzeczach, dlatego ciężko mi być systematyczną. Żel dość szybko się wchłania, nie wysusza skóry. Po około 3 tygodniach stosowania skóra jest bardziej elastyczna, napięta. Cellulit oczywiście nie zniknął, ale skóra wygląda o wiele lepiej, zdrowiej. 




Za tubkę 200 ml żelu na stronie producenta zapłacimy 45zł.




Znacie Firmę Norel?
Jaki kosmetyk przypadł Wam do gustu?





Zobacz także:

Komentarze:

  1. Ja szczęśliwie nie mam celluitu, ale ciekawią mnie kosmetyki do twarzy tej marki:) Fajnie, że produkt poprawił kondycję skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do twarzy mam dwa kosmetyki tej firmy, więc niedługo będzie i o nich :)

      Usuń
    2. Ja rówież zdecydowałam się na kosmetyki do twarzy i muszę powiedzieć że moje wraženia są pozytywne :) czekam na Twoje recenzje ;)

      Usuń
    3. Już niedługo powinny sie pojawić :)

      Usuń
  2. Mnie problem cellulitu nie dotyczy, na całe szczęście ;) ale lubię tego typu kosmetyki, bo fajnie napinają skórę :D I myślę, że ten żel też by mi pod tym względem przypasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście też nie muszę używać tych antycellulitowych kosmetyków, ale ogólnie ciekawią mnie kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Norel dopiero poznaję, ale już mogę powiedzieć, ze polubiłam. Żel chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam co nieco o tej marce i w sumie kosmetyki wydają się naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie potrzebuje produktów do walki z cellulitem, ponieważ go nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ją niestety ostatnio stawiam na nawilżanie bobardzo mi się przesusza Skora pomimo tego że przy dałoby się troszkę napisać pośladki i uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam cellulitu albo mam i go nie dostrzegam. Mam za to rozstępy ale pogodziłam się już z nimi. Nie są jakieś wielkie. Kosmetyki wyszczuplające czasem stosuje dla poprawy samopoczucia , bo wiem że ich działanie jest tylko doraźne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. Kosmetyki nie pozbawią nas problemów skórnych w 100%

      Usuń
  9. bardzo ciekawi mnie ten produkt :) rekomendacja jest dla mnie bez znaczenia, Pan Konrad Gaca nie jest dla mnie autorytetem jeśli chodzi o walkę ze zbędnymi kilogramami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, nie znam człowieka :D

      Usuń
  10. mam od nich krem do biustu i fajnie się sprawdza, więc może i tego żelu wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam ten krem, jednak mam do niego sceptyczne podejście

      Usuń
  11. Firmę znam, lecz tego produktu nie....chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie, że poprawia wygląd skóry, też mam cellulit :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmy zupełnie nie znam, ale chętnie przyjrzę się niektórym produktom bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS