Rimmel, Lasting Finish by Kate Moss Lipstick - nr 16

środa, 15 lipca 2015 53

Czeeść! Dawno już nie pokazywałam Wam kolejnej pomadki z moich zbiorów. Nie zostało ich już dużo. Ostatnio nic nowego nie wpadło mi w ręce od czasu tej dużej promocji w Rossmannie. Już jakiś czas temu pokazywałam Wam odcień nr 33 z tej serii, który możecie zobaczyć TUTAJ. 
Dzisiaj kolejna z tej serii, numerek 16! Zapraszam :) 


Rimmel, Lasting Finish by Kate Moss Lipstick - nr 16





Co mówi producent? 
Szminka jest jednym z kosmetyków Kate Moss Make Up Collection for Rimmel London, czyli kosmetyków sygnowanych własnoręcznym podpisem modelki. W kolekcji jest strażacka czerwień, jaskrawy róż, lila glamour, soczysty pomarańcz, pastelowy róż, beż nude lub perłowy – każda z nas znajdzie coś dla siebie. Ich formuła zawiera czarne diamenty, dzięki czemu nadają wargom intensywnego koloru, a technologia Color Protect sprawia, że utrzymują się na nich do 8 godzin!





Pomadka znajduje się w czarnym, matowym, bardzo eleganckim opakowaniu. Napis 'Kate' na niej jest w kolorze czerwieni, co nie bardzo rozumiem, skoro pomadka ma odcień różowo-brzoskwiniowy. 
Pomadka ma 4 g. 





Pomadki jakie mam w swoich zbiorach są utrzymane w  bardzo zbliżonej kolorystyce. Jednak ta pomadka jest zupełnie inna. Po wykręceniu jej z opakowania widzimy śliczny, różowo - brzoskwiniowy kolor, który wydaje się być subtelnym delikatnym kolorem. 
Jednak na ustach wygląda on zupełnie inaczej,  

Jest to najpiękniejszy odcień jaki kiedykolwiek miałam na ustach! 




Pomadka bardzo długo utrzymuje się na ustach, wytrzymuje jedzenie, picie. Nie brudzi ubrań. Jestem zwolenniczką matowych wykończeń ust, ta pomadka nie daje mi tego w 100%, ale usta się również nie świecą. Jest idealnie wypośrodkowana. Usta są nawilżone. Uwydatnia kształt ust nadając im pełny kształt. 





Pomadka dostępna we wszystkich drogeriach typu Rossmann, Hebe, Natura i wszystkie sklepy gdzie dostępne są szafy Rimmela. Jej cena oscyluje w graniach 21zł, warto jednak polowac na promocje.
Mimo wszystko, ja bardzo polecam te pomadki i mam ochotę na kolejny kolor! 




Znacie pomadki Kate Moss? 
Polećcie mi jakąś fajną pomadkę! Chętnie sprawdzę i Wam zaprezentuje.
Piszcie jakie są Wasze ulubione mazidła do ust! 


Komentarze:
  1. SLICZNY KOLOREK :)


    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam kolorowych szminek :D ale moją uwage przykuł złoty lakier na wskazującym paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie ;) Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Piękna! Nie nie znam, ale chętnie poznam po Twoim poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te pomadki. Muszę sprawdzić czy nie mam przypadkiem tego samego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Ci baardzo :D
    Zapraszam również do mnie, pod koniec lipca rozdanie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ale kolor jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest przecudowny, ale nie wiem czy do mnie by pasował, bo mi ciężko dobrać odpowiednią pomadkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować! u mnie to tez nie jest łatwe zadanie, ale mimo wszystko nie poddaje się i testuje mnóstwo kolorów

      Usuń
  12. Fajny kolor, pasuje do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolorek, bardzo podoba mi się efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor faktycznie bardzo ładny :) Nie miałam tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz śliczne złotko na paznokciu. ładny odcień szminki, nie miałam jeszcze żadnej z tej serii rimmel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to brokat pokryty żelem :)

      Usuń
  16. Bardzo ładny kolorek i świetnie pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mój kolor, ale do Ciebie psuje świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny kolorek. Pasuje do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kolorek, ja mega rzadko używam szminek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teoretycznie też, w sumie zawsze jak wychodzę gdzieś, ale to tlyko raz, rzadko kiedy poprawiam usta w ciągu dnia.

      Usuń
  20. Bardzo fajnie wygląda na ustach :), zastanawiam się czy jej nie kupić. Ja najczęściej używam GR :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie się zaopatrzę, tylko pewnie w inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorek piękny a Twój uśmiech ddoaje pozytywnej energii!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kolor, może i ja się w taką zaopatrzę :)
    fajny blog, obserwuję jeśli możesz zaobserwuj mój :)

    syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się też kolor od Kate kojarzył z czerwienią. Może przez ten napis na opakowaniu. Ale widzę, że kolor jest jeszcze lepszy, bo dokładnie taki jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie do twarzy Ci w tym kolorku :-)

    OdpowiedzUsuń