Rimmel, Wake Me Up! Podkład rozświetlający - 100 ivory

• wtorek, 7 lipca 2015 51 Komentarzy


Witam Was znów po krótkiej przerwie. Nie było mnie, gdyż weekend spędzałam w Koszalinie. Byliśmy na przepięknym ślubie naszego znajomego, wyjechaliśmy w piątek a wróciliśmy w niedzielę wieczorem. Przede mną również ważny dzień - obrona tytułu licencjata. Poza tym na głowie mamy również sprawy mieszkania i wyprowadzki, więc jestem strasznie zabiegana i mój biedny blog stał się samotny. Obiecuję już niedługo wszystko nadrobić i wrócić tu na stałe!
Dzisiaj chciałabym w końcu pokazać Wam podkład, który otrzymałam w ramach testów Ambasadorki Rimmel. 

Rimmel, Wake Me Up! Podkład rozświetlający - 100 ivory 




Co mówi producent? 
Pierwszy podkład Rimmel, który pobudza cerę i sprawia, że promienieje blaskiem. Nadaje nieskazitelny wygląd. Działa natychmiast przeciw oznakom zmęczenia. Zawiera peptydy i nawilżający Kompleks Witaminowy.
Dostępne odcienie:
100- IVORY
103-TRUE IVORY
200- SOFT BEIGE
203- TRUE BEIGE
3O0- SAND
400-NATURAL BEIGE.



O podkładzie słyszałam już bardzo wiele, jednak nigdy się na niego nie skusiłam z kilku względów. Po pierwsze, zawsze wydawał mi się zbyt ciemny do mojej karnacji, po drugie krycie było zbyt słabe i po trzecie dość wysoka cena.  Więc jak otrzymałam go do testów bardzo się ucieszyłam.




Podkład mieści się w bardzo zgrabnej szklanej buteleczce, która jak większość podkładów mieści 30 ml. Buteleczka ma sprawnie działający atomizer. Podkład ma dość rzadką konsystencję, jest również bardzo wydajny. Mimo iż mój odcień jest najjaśniejszy wg gamy kolorów, to nie polecałabym go osobom z bardzo jasną karnacją. Podkład jest niestety ciemny jak na odcień nr 1




Podkład ma w sobie mikrodrobinki, które działają na skórę rozświetlająco. Jednak bez obaw, nie jest to sztuczne rozświetlenie. Podkład jest lekki, nie tworzy efektu maski i tak naprawdę ciężko nim zrobić sobie krzywdę. Wyczuwalny jest również subtelny zapach podkładu, przypomina krem do twarzy. 




Krycie podkładu określiłabym jako lekkie w kierunku do średniego.  Mimo iż podkład teoretycznie skierowany jest do posiadaczek cer suchych, ja z cera tłustą jestem z niego bardzo zadowolona. Jest idealny na tą porę, kiedy chcemy by twarz wyglądała dobrze bez ciężkiego makijażu. 
Podkład jest lekki, nie zapycha, nie waży się na twarzy.
Jego cena to ok. 40 zł w drogeriach stacjonarnych. W sklepach internetowych kupimy go nawet o połowę taniej.
Jestem na tak! 




Znacie podkład Wake me up?
Czego używacie w upalne dni? 




Zobacz także:

Komentarze:

  1. Też dostałam go do testowania i jestem zadowolona :) Mimo że nie powinno się używać podkładu rozświetlającego do cery trądzikowej, uważam, że prezentuje się super :) Używam tylko jego teraz :) A kolorek jaśniejszy jest :) 010 Light Porcelain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg producenta ten jest najjaśniejszy, bynajmniej nie było go na liscie.

      Usuń
  2. chętnie bym go sprawdziła :) w upały nie nakładam ani podkładu ani bb kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się staram dać wtedy skórze odpocząć, ale czasami trzeba.

      Usuń
  3. nie znam go ale prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam i planuje jego zakup ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go. Był całkiem fajny. W upalne dni nakładam minimalną ilość podkładu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również staram się minimalizować makijaż najbardziej jak się da.

      Usuń
  6. Prezentuje się całkiem ładnie, ja teraz postawiłam na podkład od sensique. Na lato nie potrzebuje wiele prócz ujednolicenia cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trzeba lekkiego krycia niestety..

      Usuń
  7. Nie znam tego podkładu :) ale efekt świetny.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam, ale nie polubiłam się z nim. W takie pogody jakie mamy tetaz w ogóle się nie maluję :)
    Trzymam kciuki za obronę!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam kilka recenzji, ale nie miałam przyjemności poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę już o nim czytałam, ale ja tak czy siak nie używam podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie miałam, dla mnie najjaśniejszy kolor będzie za ciemny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh szkoda, że producenci nie myślą o osobach z bardzo jasną karnacją..

      Usuń
  12. Znam ten podkład, ale uważam, że nie ma się czym zachwycać.
    U mnie niestety mało który podkład drogeryjny się sprawdza.
    Wolę inwestować więcej a w coś porządniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go i jestem nim oczarowana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wolę bardziej kryjące podkłady, poza tym nie kupuję rozświetlających podkładów, bo boję się, że w połączeniu z nimi moja buzia będzie się jeszcze bardziej świecić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się tego bałam a mimo wszystko zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona!

      Usuń
  15. Bałabym się, ze byłby dla mnie za ciepły. Ja teraz w ogole zrezygnowałam z makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. nie jest tak źle, nie przesadzajmy :)

      Usuń
  17. ja również jestem z niego bardzo zadowolona, pomimo tego że mam cerę mieszaną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ten najjaśniejszy odcień jest i tak za ciemny...

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dostałam go do testów i 100 również okazał się za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  20. od roku mam wersję bez witaminy c, uwielbiam ten podkład i nowość również kiedyś wypróbuję. mnie akurat nie zależy na kryciu a wyrównaniu kolorytu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Polubiłam ten podkład, bo jest właśnie taki lekki i fajnie wygląda na buzi :) Też wybrałam 100, ale jak się opali trochę buzię, to daje rade ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fakt 1 jest niestety za ciemna na zimę :(

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo naturalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czytam o nim sporo dobrego ale sama nie miałam jeszcze okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie używam, bo ja jestem zakochana w moim PR :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam choć chaiałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam go i ja, ale w ciemniejszym kolorku i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam jasną karnację, nie dla mnie;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mam przekonania do podkładów z Rimmela, bo mam wrażenie, że wszystkie na skórze ciemnieją.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny jest, ale faktycznie trochę ciemny jak ten niby jasny odcień bo mam ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam jeszcze poprzednią wersję tego podkładu i nie do końca byłam z niej zadowolona, ale może ta jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też używam obecnie i właśnie wrzuciłam moją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też go dostałam, i użyłam kilka razy i byłam zadowolona, bo nie czuć go na twarzy, nie jest ciężki, póki co odpuszczam malowanie tylko krem z wysokim filtrem, żeby nie mieć przebarwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tego co widzę niezły ten podkład, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja go całkiem lubiłam, ale zrezygnowałam chyba właśnie ze względu na to, że ciemniał. Ja natomiast lubię Ingrid Ideal Face, nie obciąża mi buzi i ładnie wszystko zakrywa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS