Shinybox: Perfect Beauty - Say Yes! - Lipiec 2015

• czwartek, 23 lipca 2015 29 Komentarzy


Witajcie kochani!
Wczoraj kurier dostarczył mi lipcowe pudełko ShinyBoxa. Jako, ze nie było mnie wczoraj w domu, a wróciłam dopiero późnym wieczorem, to pudełko pokażę Wam dopiero dziś. W tym miesiącu pudełko przypadło mi do gustu, choć są pewne nieścisłości. Zapraszam :)


Shinybox: Perfect Beauty - Say Yes! - Lipiec 2015 




W tym miesiącu ShinyBox, pudełko stworzył ze współpracy z portalem Twojasuknia.pl. Chyba wszyscy myśleli, ze w pudełko znajdziemy coś, co będzie się kojarzyło ze ślubem. Jakiś rabat na suknię ślubną np. A tu... nic. Zupełnie nic. Nie wiem na jakiej zasadzie jest współpraca w tym miesiącu. Trochę dziwna sytuacja. 




W tym miesiącu w pudełko znalazło się 7 produktów, w tym 4 pełnowymiarowych. Wartość pudełka to ok. 169zł. Przy zakupie subskrypcji pudełko standardowo kosztuje 49zł. 




A teraz przejdźmy do opisu zawartości pudełka. 





Shefoot, Krem odżywczy - Krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp Shefoot opracowany by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę i zapobiegać mikropęknięciom. Formuła została wzbogacona płynną keratyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia. Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują podrażniony naskórek, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film, który zatrzymuje wodę pozostawiając skórę gładką, odżywioną i aksamitną w dotyku. 19.90 zł/75ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 


Bardzo fajny krem. W okresie letnim na pewno się przyda, by troszkę zregenerować stopy. Mam nadzieję, ze faktycznie coś zdziała. Coś czuję, ze moja mama będzie mi go chętnie podkradać





Dove, Dezodorant Dove Beauty Dezodorant Dove Beauty powstał, aby Twoje pachy były jeszcze bardziej zadbane. Zawiera 1/4 kremu nawilżającego, który odżywia skórę pod pachami, pozostawiając ją miękką i miłą w dotyku. Zapewnia 24h ochronę. 11.99z ł/szt. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


Ehh, niby znowu antyperspirant i to taki, który możemy kupić sobie w każdej drogerii. Jednak w tym miesiącu jestem zadowolona! Choć nie przepadam za Dove, ten zapach jest obłędny! Akurat też zbiegiem okoliczności, ze mój obecny antyperspirant się skończył, więc idealnie się wpasowało. 




Farmona, Peeling myjacy Tutti FruttiTutti Frutti to pełne soczystej świeżości kosmetyki dla wszystkich, którzy cieszą się życiem. Dzięki nim odkryjesz na nowo soczyste orzeźwienie gruszki i żurawiny, kiwi i karamboli oraz wiśni i porzeczki. 
Zmysłowy zapach owoców z Kraju Kwitnącej Wiśni, symbolu intensywnego i pełnego radości życia, spleciony z orzeźwiającym aromatem porzeczki to gwarantowany relaks, spokój i uczucie błogości. Peelingujące drobinki zanurzone w delikatnym żelu doskonale usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Ciało pozostaje idealnie oczyszczone, wygładzone i zregenerowane, a skóra miękka i delikatna w dotyku. 5.00 zł/ 100 ml
TRAVEL SIZE 


Uwielbiamk peelingi! Wszystkie! Tych z Tutti Fruti jeszcze nie miałam okazji spróbować, więc tym bardziej cieszę się, ze był w pudełku. Zapach również bardzo mi się podoba a mój obecny jest na wykończeniu, więc znowu trafione w punkt. 




Etre Belle, Krem do opalania Sun Care - Lekka słoneczna ochrona, inteligentny krem o delikatnym zapachu jest kombinacją substancji pielęgnujących i nawilżających takich jak pantenol, alantoina, mocznik i seryna. Substancja czynna Venuceane to biotechnologiczny ekstrakt z głębin morza, stanowi silny przeciwutleniacz. Działanie Venuceane zwiększa się wraz z intensywnością słońca, co zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Skóra otrzymuje pełną ochronę, pozostając gładką, silną, elastyczną i młodą.

Produkt nie zawiera parabenów, parafiny i olejów mineralnych. 105 zł/75ml 
TUBKA ZAWIERA 40 ML. 

Mimo, że pogoda u mnie ostatnio nie dopisuje i nie ma mowy o opalaniu, to taką małą tubkę zawsze warto mieć w torebce. Przyda mi się na pewno. Jestem ciekawe co w nim jest takiego niezwykłego, ze jest aż taki drogi, 



Silcatil, Sztyft ochronny - Silcatil sztyft ochronny tworzy na skórze cienką, niewidoczną warstwę, która skutecznie chroni stopy przed otarciami, a w konsekwencji przed powstawaniem pęcherzy i odcisków. Zawarty w produkcie skwalan oraz olej jojoba dodatkowo intensywnie odżywiają i nawilżają skórę, a także zwiększają jej elastyczność. 19,00zł/szt.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

To produkt, którego jestem bardzo ciekawa. Jestem osobą, która obciera sobie nogi nawet w klapkach, więc sprawdzę go z przyjemnością i pokładam w nim ogromne nadzieje! 




Cosmoderma, Pasta cukrowa Sweet Skin Pasta cukrowa Sweet Skin powstała po to, aby ułatwić Państwu nie zawsze przyjemny zabieg depilacji. Pasta cukrowa zawiera wyłącznie naturalne składniki, dzięki czemu można stosować ją na skórę skłonną do alergii. Depilacji może zostać poddane całe ciało, jak i delikatne partie twarzy. Środek nie przykleja się do skóry tylko do włosa, co sprawia, że zabieg staje się praktycznie bezbolesny.

Dzięki swojej delikatności, pasta cukrowa może być kilkakrotnie naniesiona na tę samą partię skóry. Sweet Skin całkowicie usuwa włoski, nie pozostawiając ich złamanych wewnątrz mieszka, co eliminuje problem ich wrastania. Pasta cukrowa dzięki swoim właściwościom depiluje, nawilża oraz peelinguje skórę. Do zmycia specyfiku wystarczy letnia woda. Skóra po zabiegu jest gładka, delikatna i odżywiona. 29.00 zł/ 170g 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

To kosmetyk, od którego mnie boli jak tylko popatrzę. Nigdy nie używałam pasty cukrowej do depilacji, jestem bardzo ciekawa czy jest lepsza od mojej pianki do golenia. Sprawdzę na pewno i jak przeżyje, to dam znać!





Norel, Krem hialuronowy - Krem o aksamitnej konsystencji dla skóry suchej i normalnej, z równoczesnymi objawami odwodnienia – szorstkością i łuszczeniem naskórka. Tworzy na skórze delikatny, jedwabisty film ochronny niwelujący suchość i napięcie naskórka oraz zapewniający długotrwałe uczucie komfortu. Intensywnie nawilża uzupełniając niedobory wilgoci w skórze przez wiele godzin. Wygładza powierzchniowe zmarszczki powstałe z przesuszenia i odwodnienia. Nadaje cerze aksamitną gładkość, miękkość oraz właściwe napięcie i elastyczność. 49 zł/ 50ml
TUBKA ZAWIERA 25 ML


To produkt, który jest niestety nie dla mnie, bo ja jestem posiadaczką cery tłustej, więc komus go po prostu oddam. Ostatnio bliżej poznaję się z firmą Norel i jestem z niej bardzo zadowolona. 




Dodatkowo dołączone były ulotki i zawieszka na drzwi. Aż dziwne, że nie było żadnych próbek. 
Bardzo podoba mi sie cytat na pudełku. Co miesiąc mógłby być inny cytat, dośc fajnie by się kojarzyło z pudełkiem. 





I ot całe pudełko! Kto zamawiał?
Jesteście zadowolone? 
Jaki produkt Was najbardziej zaciekawił? 




Zobacz także:

Komentarze:

  1. Zawartość średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja moje obejrzę dopiero w sobotę, kiedy wrócę do domu. Podoba mi się ale szału nie ma, trochę szkoda ale co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jakoś ciężko o 'szałowe' pudełko..

      Usuń
  3. szczerze Ci powiem nic mnie nie zaskoczyło. Jedyne co, to ten krem do twarzy byłby dla mnie ok, bo w lecie moja cera jest jak na umarcie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja latem wydziela jeszcze więcej sebum niż np zimą

      Usuń
  4. Nie jest źle, choć ZNOWU Dove. Cieszy mnie peeling choć drogeryjny i z najniższej półki. Jestem strasznie ciekawa pasty i pewnie umrę przy zabiegu z bólu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudeńka :) Sun Care - najważniejsza sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze jeszcze zdążę go wykorzystać!

      Usuń
  6. Mnie jakoś nie wyrwało z butów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ciężko o takie pudełko, które by wywołało taki efekt.

      Usuń
  7. Jestem ciekawa tej pasty cukrowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeżyję zabieg nią to dam znać :D

      Usuń
  8. Nie powiem ale zawartość pudełka dość zróżnicowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy się nie trafi we wszystkie gusta, ale za każdym razem jest coś nie tak z każdym pudełkiem.

      Usuń
  9. Chyba nic z niego by mi sę nie przydało.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa jak sprawdzi się ten sztyft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie zamawiałam, ale najbardziej mnie chyba krem z Norel ciekawi. Szkoda, że nie jest pod Twoją cerę. I ten sztyft też w sumie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po poznaniu zawartości jaką przedstawiłaś to pudełeczko jest średnie, ale nie najgorsze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość całkiem niezła wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie, zawartość pudełka jest średnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jest źle. Chociaż ja bym wolała wersję z Rexoną.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawartość jest bardzo fajna, lubię deo Dove, ale to opakowanie boxa mnie zachwyca najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie takie złe te pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja chyba niezbyt byłabym z niego zadowolona, tylko krem norel mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Postanowiłam, że w wakacje zmówię sobie te pudełeczka i tym sposobem właśnie to lipcowe stało się moim pierwszym :-)
    Też bardzo ciekawi mnie pasta cukrowa, tylko nie wiem czy będę umiała jej używać - no i czy się odważę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do pasty cukrowej jest lepsza od wosku, ale trzeba też umiejętności, żeby jej użyć, bo inaczej zamienia się w rękach w lepką maź.

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie zawartośc może być, z chęcią sama zamawiałabym takie pudełka, jednak mam wrażenie, że kiedyś zawartości były o wiele lepsze, teraz średnio mnie przekonują;?

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem dość słaba edycja, nie byłabym za bardzo zadowolona.. dezodoranty czy zele Dove to dla mnie nieporozumienie w takich pudełkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS