Zapraszam na wakacyjne rozdanie! 10.07.2015-10.08.2015!

piątek, 10 lipca 2015 60

Cześć kochani! To co miałam dziś do pokazania, leżało w pudełko jakiś czas. W końcu mam czas, by to zrobić, jako, że nareszcie mam wakacje, to ogłaszam wakacyjne rozdanie! 






Już dawno nic nie organizowałam, a ostatni czas na blogu był bardzo pozytywny, więc bardzo się ciesze, że będę mogła nagrodzić jedną osobę! 


W skład nagrody wchodzą kosmetyki nowe, kilka zostało tylko otworzonych, ale nieużytych. 
Oddaje Wam kosmetyki, które przeważnie znalazły się w zawartości Shinyboxów a które mi nie pod pasowały.  


Aby wziąć udział w losowaniu nagrody należy:
- być obserwatorem bloga (obowiązkowo!) 
Odpowiedzieć na pytanie: Co najbardziej cieszy Cię w wakacjach? (obowiązkowo!)
- polubić moją stronę na Facebooku - KLIK 
- obserwować mnie na Instagramie -  KLIK 
- udostępnić post publicznie na swoim Facebooku 
- dodać baner 


Dla osób, które nie mają bloga a chciałaby wziąć udział w rozdaniu, obowiązkowe jest polubienie mnie na FB. 




Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... 
Lubię na FB jako: (imię i pierwsza litera nazwiska bądź nazwa profilu) 
Udostępniłam/łem post na FB: TAK/NIE (link)
Obserwuję na Instagramie jako: TAK(nick)/NIE
Baner: TAK(link)/NIE


POWODZENIA! 


Musze się również pochwalić, od wczoraj oficjalnie mam wakacje.
 Licencjat obroniony na 5! 




Komentarze:
  1. Obserwuję jako: Kejt
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie... odpoczynek. Jestem strasznym leniem, a rok akademicki to dla mnie zmora. Wstawanie o 5 rano, bieganie na autobus, całe dnie na uczelni, a później jeszcze nauka. A gdzie w tym wszystkim czas dla chłopaka, przyjaciół i rodziny? Właśnie to wszystko nadrabiam w wakacje. Mogę na spokojnie odpocząć i zazwyczaj nie robię nic specjalnego, po prostu miło spędzam swój czas.
    Obserwuję na Instagramie jako: xaisak

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Zakręcona
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... SŁOŃCE!
    Lubię na FB jako: Zakręcona na włosy
    Udostępniłam/łem post na FB:NIE
    Obserwuję na Instagramie jako:NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Milena M
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... ogromna ilość wolnego czasu.
    Lubię na FB jako: Milena Mn

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Zareklamowana Paula
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszą mnie nowe podróże, odkrywanie nieznanych mi dotychczas miejsc i delektowanie się lokalną kuchnią.
    Lubię na FB jako: Paula Zareklamowana
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK - https://www.facebook.com/zareklamowane.przereklamowane/posts/1634318520141864

    P.S. Gratuluję obrony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Beauty B.
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie możliowść licznych wyjazdów. Bo kiedy jak nie w wakacje wyjechać nad morze, czy w góry ot tak bez ograniczeń? A dzięki takim wyjazdom można poznać nowych ludzi, nawiązać nowe przyjaźnie. Wakacje to najopowiedniejsy czas na podróże i przygody :)
    Lubię na FB jako: Beauty .
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1644060685805483&id=1379109682300586
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK( http://beautybeauty2003.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję!:) i powodzenia dla wszystkich, którzy biorą udział w rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: poloniamartyna
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie to, że jest to pora gdzie mam możliwość swobodnie wygrzewać się na słońcu. Uwielbiam ten czas bo wtedy mogę jeść pyszne desery lodowe, biegać boso przez łąki, poznawać wspaniałych ludzi, spędzić wakacje nad morzem. A co najważniejsze dni są długie, a wieczory ciepłe czyli idealne na długie spacery i na imprezy na świeżym powietrzu w gronie znajomych. Dzięki pięknej pogodzie można się w pełni zrelaksować i zapomnieć o problemach, z którymi na co dzień ma się kontakt. Uwielbiam ładować swoje przysłowiowe baterie i nabierać tego wiatru w żagle by później na nowo lecz tym razem już ze zdwojoną energią móc walczyć z tą szarą rzeczywistością. :)
    Lubię na FB jako: Martyna K
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=111800929162234&id=100009969814868&pnref=story
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog Dołączam do obserwatorów a wszystkim biorącym udział życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Wiola N.
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie piękna pogoda, możliwość pojechania nad jakąś wodę, plażowanie i oczywiście lody <3
    Lubię na FB jako: Parę chwil u mnie
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK parechwilumnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Moja Droga, super ocena!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje obrony i wspaniałej oceny:)
    obserwuje jako scarlet23
    na FB Minerlany świat Kasi
    w wakacjach najbardziej mnie cieszy to ze nie musze chodzic do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję obrony!! :)

    Obserwuję jako: Monika N
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie piękna słoneczna i ciepła pogoda oraz, to że można pomoczyć tyłek gdzieś nad wodą :)
    Lubię na FB jako: Monika N.
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK http://monyrka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: rudy włos
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... słońce, urlop i odpoczynek
    Lubię na FB jako: Kasia S
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK rudy_wlos
    Baner: TAK rudywlos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Sabina eM
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... błooogie słodkie lenistwo z ukochanym przy boku :)
    Lubię na FB jako: Sabina Emm
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1603891106553643?pnref=story
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK xsabina1
    Baner: TAK http://sabinka-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  15. Obserwuję jako:Benia besia
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... możliwość spędzania więcej czasu z najbliższymi, czas relaksu oraz podróże, które kocham
    Lubię na FB jako: Bernadetta B
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1687650924789113
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: malenka
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie ich beztroskość. Zarwane noce, spacery po plaży, wschody i zachody słońca, gofry nad morzem, polewanie się wodą ze zraszacza ogrodowego, pocenie się na treningach, zmienianie koloru włosów na jakiś szalony, czego w roku szkolnym ani w pracy byśmy nie zrobili..
    Lubię na FB jako: Maleńka bloguje
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/malenkablog/posts/1028402227172369
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK malenkabloguje
    Baner: TAK malenkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako:Zdzisława Imianowska
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie to,że jest piękna słoneczna pogoda,którą idealnie można wykorzystać i spędzić całe dnie z najbliższymi na dworze.
    Lubię na FB jako:Zdzisława I
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/862374677182047
    Obserwuję na Instagramie jako:NIE
    Baner: NIe

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Muminkowe nowości
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie to, że mam dużo wolnego czasu, mogę wypocząć, spotkać się ze znajomymi a także korzystać z ciepłych promieni słońca, czytając dobrą książkę i popijając mrożoną kawę :)
    Lubię na FB jako: -
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK, pasek boczny http://muminkowenowosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Katarzyna Sobczyk
    Obrony gratuluję i zazdroszczę jako: Ja ;)
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie możliwość zaginania czasoprzestrzeni samą siłą woli ;) Bo choć z roku na rok i z lata na lato mam coraz więcej lat na koncie coraz więcej na głowie, i tak w każde wakacje czuję się znowu jak dziecko - beztrosko, lekko i z nową pulą szalonych marzeń...
    Znowu gonię się z dzieciakami po łące (tym razem to moje własne dzieciaki), szukam skarbów (najczęściej na wyprzedażach) i zajadam się malinami (smakują tak samo od ćwierć wieku)...
    Kocham wakacje!!!
    Lubię na FB jako: Kasia S.
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/katarzyna.sobczyk.395/posts/479101758932329?pnref=story
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Sylwia
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie czas wolny oraz cudowna pogoda! Jestem jeszcze uczennica, wiec 2 miesiące leniuchowania bardzo mi służy :) W wakacje również można udac się w cudowne miejsca, zwiedzić cudowne kraje, poznać nowych ludzi. Dla mnie jest to głownie czas wypoczynku i korzystam z tego najwięcej ile się da! :)
    Lubię na FB jako: NIE
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK http://opielegnacjiwlosow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: dorothxy
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... słońce, ciepło, sukienki i dłuższe wieczory, czas na czytanie książek, których mam niezłą kupkę ;)) można iść na ławkę koło Tężni do Solanek i tam sobie poczytać nawet w upały tam jest przyjemnie :))
    Lubię na FB jako: nie
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK cosdladuszyidlaciala
    Baner: TAK http://dorotxycosdladuszyidlaciala.blogspot.com/

    Gratuluję licencjata :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Żaneta Serocka
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie dobra pogoda, ciepło. To, że mogę ubrać się inaczej, bardziej kolorowo i lekko. Dni są dłuższe i można lepiej wykorzystać czas oraz wypocząć. Owoce i warzywa latem smakują najlepiej.
    Lubię na FB jako: Żaneta Serocka i Babski Kącik
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK
    Obserwuję na Instagramie jako: nie mam
    Baner: na dole bloga http://www.babskikacik.pl/
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Panna Pauliniet
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie...spokój i wolność :).
    Lubię na FB jako: Paulina N.
    Udostępniłam post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Edyta H.
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie ta letnia bohema, gdy kończą się szkolne smutki i westchnienia. Czas odpoczynku wreszcie się zaczyna, oglądania zachodów słońca wśród mych ukochanych - kiedy do dobrego humoru nie potrzeba wina, a nikt nigdy nie zostawia nas samych. Wakacje są czasem nowych wspomnień zdobywania, do całorocznego szczęśliwego wspominania :)
    Lubię na FB jako: Edyta H
    Udostępniłam post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK tarxjant
    Baner: TAK allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Na początek gratuluję świetnej oceny. <3

    Obserwuję jako: Margie
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... To, że nie muszę się uczyć. Mam czas odpocząć, opalić się, spać nieco dłużej, później chodzić spać.
    Lubię na FB jako: (imię i pierwsza litera nazwiska bądź nazwa profilu)
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1430712127257543&id=100009563085580
    Obserwuję na Instagramie jako: /NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Naughty Girl
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... gorąco! Nienawidzę zimna, uwielbiam upały! No i uwielbiam się opalać ;)
    Lubię na FB jako: (imię i pierwsza litera nazwiska bądź nazwa profilu)
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK giovannajoanna
    Baner: TAK http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję obrony licencjatu, bardzo ładnie wyglądałaś :)

    Obserwuję jako: Ruda
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie to, że wreszcie mam czas na to, żeby zająć się porządnie moimi pupilami. Jest czas na spacery z psem, zabawę z kotami, mizianie królika i obserwowanie papug.
    Lubię na FB jako: Zakątek Rudej

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Kaś. Klub Kosmetyczny
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie, że mimo, że nie są długie (niestety praca na takie nie pozwala) to są doskonała chwilą wytchnienia od codzienności. Dają możliwość uciec od zgiełku miasta, prawdziwie wypocząć i naładować akumulatory. Wspaniałe jest też to, że są czymś za czym się tęskni:)
    Lubię na FB jako: Klub Kosmetyczny
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK: klubkosmetyczny
    Baner: TAK http://www.klubkosmetyczny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Alicja P.
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie możliwość spotkania dawno niewidzianych znajomych i możliwość wyjazdu nad polskie morze :)
    Lubię na FB jako: Nie
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: Nie
    Baner: TAK http://alicjamagdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Alicja Orzechowska
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... słoneczko! Kocham ciepło i słońce, wtedy na prawdę mam siłę i ochotę zrobić więcej :)
    Lubię na FB jako: Alicja O.
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK http://fashionfoodcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Emilia Ciechańska
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... możliwość odpoczynku i zrelaksowania się po całym ciężkim roku. Cudowne jest to że przez te dwa miesiące możemy się kompletnie zresetować i pozapominać o naszych troskach, wyjechać gdzieś do ciepłych krajów, poużywać słoneczka i wody. Tak, to lubię najbardziej :D
    Lubię na FB jako: Emilka C
    Udostępniłam/łem post na FB: Nie
    Obserwuję na Instagramie jako: Nie
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: xkeylimex
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... WOLNOŚĆ! Budzę się o której chcę, jem śniadanie na obiad, wieczory rozciągam aż do świtu. Mogę wsiąść do pociągu byle jakiego, iść przed siebie, gdziekolwiek mnie nogi poniosą. Każdy dzień mogę zamienić w niezapomnianą przygodę.
    Lubię na FB jako: Kachna P.
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/kaylime/posts/1177236805638297?pnref=story
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK xkeylimexblog
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako:Katarzyna Wierzba
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... czas spędzony od rana do wieczora z synkiem i mężem,bez codziennego obowiązku wstawania,czas beztroski,przebywania na świeżym powietrzu,wypady w góry i nad jeziora :)
    Lubię na FB jako: Kasia W.
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/991229177595703
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: Hair World
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... mnóstwo wolnego czasu, odpoczynek od studiów, znalezienie chwili na blogowanie i kontakt z czytelnikami, a także podróże po Europie
    Lubię na FB jako: nie
    Udostępniłam/łem post na FB: nie
    Obserwuję na Instagramie jako: tak, myhairworld1
    Baner: Tak, na dole takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: DziwnaJa
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie możliwość spędzania długich, ciepłych wieczorów na świeżym powietrzu z wymarzoną książką w dłoni. Uwielbiam wtedy zupełnie beztrosko zaczytywać się, towarzysząc z wypiekami na twarzy w przygodach bohaterów z papierowych stron, zupełnie tracąc przy tym rachubę czasu. Cieszy mnie także mnogość smaków i aromatów, ponieważ tylko w wakacje pojawiają się niektóre uwielbiane przeze mnie świeże warzywa i owoce, z których powstają proste, a zarazem zachwycające podniebienie desery, ciasta i potrawy. Cieszy mnie radosna atmosfera która zawsze towarzyszy wakacjom, słońce które swoimi promieniami budzi mnie z samego rana i nawet głośne, niekończące się zabawy dzieci wywołują uśmiech na mojej twarzy, ponieważ słowo "wakacje" powoduje, że sama cieszę się jak dziecko :-)
    Lubię na FB jako: Basia Szotowska
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/basia.szotowska/posts/728159670644356?pnref=story
    Obserwuję na Instagramie jako: nie
    Baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Natalia Górniak
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... wolność! Brak nauki, bo przyznajmy, jest jej sporo w liceum... W wakacje również nie muszę robić swojej animacji, bo mam wolne! Jest ciepło, spotykam się codziennie z przyjaciółmi (w czasie szkoły robiłam to tylko w piątki...). Mam czas na spotkania z rodziną...
    Lubię na FB jako: Iza Akach
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK(loveanimalsi.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zostanie wybrany zwyciezca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podstawie spełnienia wszystkich warunków zgłoszenia głównie odpowiedzi ja pytanie :)

      Usuń
  39. Obserwuję jako: neverbenance
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie poczucie absolutnej wolności. Nie muszę nic robić, nie gonią mnie żadne terminy, mogę leniuchować do woli i nikt nie może się o to czepiać ;) Mam wystarczająco czasu na dosłownie wszystko i poświęcam go na to, co chcę. Mogę zatapiać się w przyjemności wykonywania swoich pasji, wczytywać się w długie, porywające książki nocami, oglądać filmy do wczesnego poranka, grać w siatkówkę do utraty tchu, popracować nad olśniewającą opalenizną, bawić się na imprezach ze znajomymi i spędzać długie, przyjemne wieczory w towarzystwie najcudowniejszego mężczyzny na świecie. Pełna dowolność, a decyzja należy tylko do mnie, to jest najlepsze w wakacjach.
    Lubię na FB jako: Anita L.
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK (neverbenance)
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję i miłych wakacji!
    Obserwuję jako: Verierra
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie wolny czas i wiele możliwości.
    Lubię na FB jako: Daria N.
    Udostępniłam/łem post na FB: Nie
    Obserwuję na Instagramie jako: Tak, Hugs_please
    Baner: Tak, http://verierra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako Rita
    W wakacjach cieszy mnie słońce. Zapach lata, poczucie niekończących się możliwości, energia płynąca z... właśnie.. z czego? Z samej mnie. I kupa czasu na zajęcie się stertą tanich romansów smutno stojących na półce, dodatkowo stare ballady płynące z kiepskich, laptopowych głośników. Miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Eva Pe
    W wakacjach najbardziej cieszy mnie to, że dni są długie i nawet po pracy jest jeszcze mnóstwo czasu na robienie tego, co lubię najbardziej. Poza tym latem ludzie są szczęśliwsi, częściej się uśmiechają,są bardziej życzliwi i zrelaksowani. No i wreszcie latem jest piękna pogoda a to sprzyja rowerowym wycieczkom, które uwielbiam.
    Lubię na FB jako: Lady in Black
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK http://ladyinblack69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: Justyna.
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie czas wolny, poczucie, że nie muszę rano wcześnie wstać, czas spędzony w gronie przyjaciół oraz wyjazdy wakacyjne, podczas których mogę zwiedzać miejsca, w których jeszcze nie byłam bądź wrócić do tych, w których już byłam. Czas spędzony w gronie rodzinnym jest także ważnym elementem wakacyjnym. :) W wakacje jest także przeważnie świetna pogoda na wypady rowerowe albo na rolki, które uwielbiam :)
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK (jdobrowolska)
    Baner: TAK jvstine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Essalii
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... to, że mogę leżeć i nic nie robić :P zwłaszcza będąc w ciepłych krajach :P
    Lubię na FB jako: Ania Kl
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1592214454377165&id=100007658775193&pnref=story
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK http://letyourhairdown00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: ann bee
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie....Mniejsze korki na mieście:) Niestety całe wakacje pracuję, ale z niecierpliwością czekałam na zakończenie roku szkolnego, bo do pracy jadę bardzo zakorkowaną trasą,a z początkiem wakacji ruch cudownie się zmniejsza. Zawsze to jakieś pocieszenie, gdy nie można liczyć na wakacyjny urlop:)
    Lubię na FB jako: Anna Szmid
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK https://www.facebook.com/anna.szmid/posts/512616628904118
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK annaszmid
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: societygirl-testuje
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie... Słońce, takie pierwsze, gorące. Opalanie się i odpoczywanie. Odetchnięcie od schematycznego dnia i wyzerowanie się. :)
    Lubię na FB jako: Nie
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: TAK - http://societygirl-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Beata Zając
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... Ciepło.
    Lubię na FB jako: Beata Renata Zając
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK/https://www.facebook.com/Niejednolita/posts/1168840193145412
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK(Niejednolita
    Baner: TAK- http://testkosmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: nr147
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... możliwość odpoczynku. Wiadomo, że nic tak nie cieszy ucznia jak wakacje. Szkoda tylko, że są takie krótkie w porównaniu z trwaniem roku szkolnego :(
    Lubię na FB jako: Natalia Rzepka
    Udostępniłam post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: NIE
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Pink Lipstick
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie widok kwitnących kwiatów, sadów oraz pełno motyli, które uwielbiam :))
    Lubię na FB jako: Agata Cz.
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK pinklipstickmua
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: nieidealniezidealnizowana
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... możliwość odpoczynku i spędzenia czasu razem z rodziną. W sumie wakacje niczym się za bardzo nie różnią od pozostałej części roku, ale jednak czas urlopu rodziców można spożytkować i spędzić z nimi więcej czasu.
    Lubię na FB jako: Karolina Rogala
    Udostępniłam/łem post na FB: TAK, https://www.facebook.com/nieidealniezidealnizowana.blogspot/posts/480828098747192
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK, nieidealniezidealnizowana
    Baner: TAK, http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie ciepły piasek przesypujący się przyjemnie przez palce u stóp :) popołudniowe słońce muskające ostatnimi promieniami, wszechogarniający zapach grillowanych jedzonek, kombajny, które zaczynają swoją pracę i bociany, które podąrzają za nimi.
    Lubię na FB jako: Acne skin

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: włosovelove.
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie pozytywne nastawienie ludzi wokół. Wszystko zaczyna "mocniej żyć", ludzie decydują się na największe szaleństwa, na które w inną porę roku by się nie zdecydowali. W lato wszyscy są weselsi i to jest piękne. :)
    Lubię na FB jako: Syndia D
    Udostępniłam/łem post na FB: nie
    Obserwuję na Instagramie jako: nie
    Baner: TAK http://wlosovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Magdalena Winchester
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie.... możliwość opalenia wiecznie bladego ciała, które później wydaje się troszkę chudsze :)
    Lubię na FB jako: Magdalena Owczarczyk
    Udostępniłam/łem post na FB: NIE (
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK jako doexactly_
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako:dobiezka
    Odpowiedź na pytanie: W wakacjach najbardziej cieszy mnie błogość sierpniowego relaksu, odpoczynek na sianokosach, ognisko zwieńczone dymem, zapach skwierczącej kiełbasy... Proste rzeczy, które dają tyle szczęścia ;)
    Lubię na FB jako: Marta Dob....
    Udostępniłam/łem post na FB: nie
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK- gohardorgo...
    Baner: nie

    OdpowiedzUsuń
  55. Odpowiedzi
    1. wczoraj wróciłam z urlopu, jak tylko się ogarnę to zabiorę się za sprawdzanie zgłoszeń i na dniach powinny się pojawić

      Usuń
    2. Były już? :D bo chyba ominęłam :D

      Usuń