Makeup Revolution, Paleta Iconic Blush Bronze & Brighten Rave - Trio do konturowania

• środa, 12 sierpnia 2015 29 Komentarzy


Dopiero od niedawna zaprzyjaźniłam się bliżej z paletką do konturowania. Nigdy nie używałam różu, rozświetlacza, a bronzerze nawet nie myślałam.  W końcu postanowiłam spróbować i skusiłam się na paletkę z MUR. Jak się sprawdza? Zapraszam :)


Makeup Revolution, Paleta Iconic Blush Bronze & Brighten Rave - Trio do konturowania 


Co mówi producent? 
Zestaw przeznaczony jest do konturowania twarzy. W jego skład wchodzą: bronzer, rozświetlacz oraz róż. Doskonale sprawdzi się podczas wykonywania codziennego makijażu. Formuła produktu posiada wysoki stopień pigmentacji, dzięki czemu kolory są intensywne. Delikatna konsystencja zapewnia łatwą aplikację oraz idealne wykonturowania twarzy. Puder brązujący o matowej strukturze, doskonale podkreśla kości policzkowe. Sprawdzi się również do podkreślania dekoltu i szyi. Odpowiednio nałożony nie pozostawia  smug ani plam. W zestawie znajduje się także rozświetlacz o mocno satynowym wykończeniu. Idealny do podkreślania policzków, rozjaśniania łuku brwiowego oraz wewnętrznego kącika oka. Róż o matowej strukturze w naturalny sposób podkreśli policzki oraz poprawi wygląd skóry. Produkt został umieszczony w poręcznym plastikowym etui wzbogaconym o małe lusterko.




Paletka jest dość małych wymiarów. Na początku myślałam, ze prawdę mówiąc będzie ciut większa. No ale, potem stwierdziłam, ze jest idealna do kosmetyczki. Zajmuje mało miejsca a mamy wszystko w jednym.   Mieści ona 11 g. W paletce znajduje się dość łagodny odcień bronzera. Wpada on delikatnie w mat, nie zawiera cząsteczek rozświetlających jak np. róż. Po środku znajduje się rozświetlacz, który jest o wiele łagodniejszy niż ten, który pokazywałam Wam z Lovely, TUTAJ.  Jest on o wiele subtelniejszy, nie powoduje nadmiernego świecenia się twarzy, ani nie odbija się zbyt mocno. 
A na końcu znajduje się róż. W samym opakowaniu róż wygląda na dość ciemny, jednak na twarzy jest łagodniejszy. 




Najczęściej i najwięcej zużytego mam rozświetlacza. Bardzo go polubiłam i idealnie się wpasowuje w moją karnację. Używam go na kość policzkowe, nos i łuki brwiowe.  
Róż ma bardzo intensywny kolor, niestety podczas nakładania trzeba bardzo uważać, aby nie zrobić z siebie "ruskiej lali", bo z tym odcieniem to nie problem.  Róż się niestety bardzo osypuje.
Bronzer natomiast daje bardzo delikatny efekt, co bardzo mi odpowiada, bo do niego się dopiero przekonuje




Paletkę kupiłam na Cocolita.pl za niecałe 20zł i mam ją już kilka miesięcy.
 Jest bardzo wydajna. 
Polecam ją każdej początkującej, która dopiero zaczyna przygodę z konturowaniem, by zapoznać się z trio, ale i wszystkim zaawansowanym.
Będziecie zadowolone! 






Znacie to trio od MUR?
Czego Wy używacie do konturowania twarzy? 


__________________________
Kochanie, jutro wyjeżdżamy na urlop do Łeby, ale już dziś jedziemy do znajomych, z którymi jedziemy. 
Wracamy we wtorek, więc jak tylko odpocznę po wyjeżdzie, to wracam z nowymi postami i wtedy również podam wyniki rozdania. Przepraszam za opóźnienie, ale teraz kompletnie nie miałam do tego głowy.
Lecę kończyć pakować walizkę. Buziaki! 





Zobacz także:

Komentarze:

  1. Aktualnie się nie maluję, ale gdy dochodzi do wykonania pełnego makijażu, stawiam głównie na bronzer MUR. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam bronzera z Vita Liberata obecnie i testuję bronzer z Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie zaczęłam przygody z bronzerem. Wystarcza mi róż i rozświeltacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zapominam o różu do policzków - wystarczy mi bronzer i rozświetlacz. Mam już swoich ulubieńców w tej kwestii, ale ta paletka jest naprawdę świetnym rozwiązaniem dla początkujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że kolorystycznie by mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam nawet nad zakupem tego trio ale w końcu zdrowy rozsądek wybrał (z 5 róży w kosmetyczce) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnaś nałożyć mocniej kryjący podkład, efekt byłby lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś efekt mi się nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam żadnego produktu z Make up Revolution. :) Róży nie używam, jedynie bronzer i to z Estee Lauder. :) Z różem trzeba uważać aby nie zrobić z siebie barbie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe trio mi się podoba :) udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym taką paletkę przygarnęła do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny efekt, ale ja się nie skuszę na ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się kiedyś na zakupem ten paletki bo jak dla mnie ma idealne odcienie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam takie trio od 2 lat ale ze sleeka, po konsystencji widzę że Twoje jest bardziej pudrowe. Ale kolory są bardzo zbliżone. Fajny produkt do konturowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. baradzo ładna paletka :) udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna paletka, mam coraz większą ochotę na kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka do konturowania Makeup Revolution sprawia wrażenie podróbki z Sleek. Sama mam paletki do konturowania z Sleek i jestem z nich zadowolona.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bardzo ciekawie. I ładnie się prezentuje na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne kolory. Dobrze, że ten bronzer jest taki jasny. Dla kogoś słabo wtajemniczonego jak ja byłby ok.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw, może i ja w końcu zagłębię się w tajniki konturowania. Chociaż akurat róż dla mnie zdecydowanie zbyt intensywny, bo policzki wychodzą naprawdę rumiane.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne kolorki, choć ja nie używam tego typu kosmetyków. Z Revolution mam paletkę cienie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobne trio, tyle że podróbka Urban Decay.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydałoby mi się takie trio ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. oj przydałaby mi się taka paletka!!!
    świetne!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Odcienie wyglądają bardzo przyjemnie, a właśnie mam zamiar sprawić sobie coś do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS