JoyBox "XL" - prezentacja pudełka

środa, 23 września 2015 38

Cześć!
W sobotę miną trzy tygodnie odkąd się wyprowadziłam. Jak to zleciało! Jestem ciągle na etapie poszukiwania pracy. Niestety duże miasto ni daje gwarancji znalezienia jej na drugi dzień. No ale nie poddaję się i codziennie szukam :) Mam nadzieję, ze już niedługo coś się uda.
W zeszły  poniedziałek doszło najnowsze pudełko JoyBox. Niestety zapomniałam zmienić adres i pudełko poszło do moich rodziców a dopiero w piątek Jacek mi je przywiózł, a dziś w końcu znalazłam chwilę by zaprezentować Wam pudełko! 
Zapraszam :)

JoyBox "XL" - prezentacja pudełka 




W pudełko znalazło się 9 produktów, które miało każde pudełko i dodatkowo można było sobie wybrać po jednym produkcie z trzech kategorii. 
Cena za pudełko to 59 zł (wysyłka gratis kurierem DPD) 
Zamawiać można TUTAJ





DermoFuture, Wypełniacz do ust blask lustra PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Alternatywą dla trwałego powiększenia ust stał się WYPEŁNIACZ UST LUSTRZANY BLASK, który powiększa i wypełnia wargi. Klinicznie potwierdzony, dzięki swej zmikronizowanej strukturze i zawartości Super Size Complex sprawia, że usta nabierają koloru, ujędrniają się, pobudzone zostaje krążenie, działa mechanicznie jak poduszka, podpora dla zapadniętej skóry. Zastosowana innowacyjna technologia nie tylko nie podrażnia ust, ale także stymuluje ich gładkość oraz wypełnia nieatrakcyjne zmarszczki palacza wokół ust. Cena: 18,99 zł

Nie chciałam tego. I nawet nie mam zamiaru tego używać. 




PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Szampon Head and Shoulders z limitowanej edycji, którą wyróżnia bardzo kobiece opakowanie. Szampon przeciwłupieżowy nadający gęstości oraz objętości. Po jego użyciu włosy są odżywione, mocne oraz pięknie pachnące. Cena: 15,99 zł


Rzadko używam szamponów przeciwłupieżowych, ale od czasu do czasu warto umyć takim włosy. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ten szampon. 




PRODUKT MINIATUROWY Rozświetlający krem wygładzający na dzień, ze wskazaniem dla skóry pozbawionej promienności, z niejednolitym kolorem i powierzchnią. Krem jest również doskonały na pierwsze zmarszczki. Zawiera bogatą w 15 minerałów Wodę Termalną z Vichy. Formuła wzbogacona w wyjątkowe składniki aktywne: Kombuczę, Adenozynę, LHA i Witaminę E. Cena: ok. 38 zł


Krem niestety nie jest dla mojej cery, ale mam nadzieję, ze osoba, która go dostanie będzie zadowolona :) 




PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Produkt dedykowany jest osobom o skórze zniszczonej i podrażnionej. Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych serum zapewnia intensywną regenerację dłoni. Już po pierwszym użyciu natychmiast przynosi ulgę zniszczonej i podrażnionej skórze. Serum intensywnie regeneruje i nawilża, likwiduje szorstkości skóry, wygładza skórki wokół paznokci oraz chroni ręce przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. To wszystko dzięki zawartości ekstraktu z białej herbaty, który regeneruje, odżywia i wygładza skórę dłoni oraz 5% masła shea odpowiadającego za likwidację szorstkości rąk. Dodatkowo masło zapewnia skuteczna ochronę przed wiatrem i mrozem. Cena: ok. 10 zł


Nie używam kremów do rak zbyt często, ale teraz idzie okres chłodniejszy i skóra rąk potrzebuje regeneracji. Dodatkowo spodobał mi się aplikator w kremie i już wylądował w torebce. 




PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Lakier do paznokci Yves Rocher Speaking Color. Dostępny w 5 różnych, wakacyjnych kolorach. Piękne i perfekcyjne paznokcie, idealne wygładzenie, ochrona i wzmocnienie Twoich paznokci za jednym pociągnięciem. Dzięki świeżym i soczystym odcieniom paznokcie zyskają blasku. Cena: 14,90 zł


Trafił mi się piękny niebieski  kolorek. Nadałby się na wakacje, niestety ten etap w roku mamy już za sobą.. 





PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Spray z jedwabiem No.36 zabezpieczy przed bolesnymi otarciami i pęcherzami oraz sprawi, że skóra naszych stóp stanie się satynowa i gładka w dotyku. Jedwab tworzy na skórze niewidzialną osłonę, skutecznie zabezpieczając ją przed pęcherzami i otarciami. Ponadto kosmetyk zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem. Skóra stóp staje się satynowo gładka oraz świeża i sucha przez cały dzień. Produkt nie zawiera alkoholu Cena: ok. 10 zł


produkt po prostu przydatny i na pewno będzie wykorzystany, ale jakiegoś szału nie ma, 




PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Krem INTENSYWNE NAWILŻANIE i WYGŁADZANIE spowalnia proces starzenia się skóry stóp, dzięki połączeniu komórek macierzystych z masłem arganowym, witaminą E i innymi silnymi składnikami o działaniu antyoksydacyjnym. Krem wyraźnie wygładza skórę i zwiększa jej sprężystość, przez co staje się ona miękka i aksamitnie gładka. Cena: 27,9 zł


Bardzo fajny produkt! Mam jeden krem z tej firmy, który kiedyś był w ShinyBoxie i bardzo dobrze mi się spisywał, Chętnie przetestuje też. 


A teraz trzy produkty, które sama sobie wybrałam, 



PRODUKT W WERSJI TRAVEL Łagodna woda micelarna Allverne do oczyszczania każdego rodzaju skóry, a szczególnie wrażliwej, naczynkowej. Opracowana na bazie delikatnych czynników myjących i roślinnych ekstraktów łagodzących doskonale usuwa makijaż, zanieczyszczenia bez powodowania podrażnień i wysuszania naskórka. Hypoalergiczna woda micelarna Allverne polecana jest także jako preparat do demakijażu delikatnej skóry oczu i ust. Ekstrakty roślinne nawilżają, koją i eliminują uczucie ściągnięcia skóry. Natychmiastowy efekt: czysta, świeża, odprężona cera, przygotowana na dalsze zabiegi pielęgnacyjne. Cena: 7,5 zł


Wybrałam sobie wodę, bo wiedziałam, ze to będzie produkt, który na pewno zużyję. Woda jest niesamowicie delikatna! To było ogromne zaskoczenie.





PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Diamentowy rozświetlacz w kamieniu. Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu nadaje skórze miękkość, gładkość i jedwabistość. Dzięki zawartości oleju jojoba nawilża i ochrania, tworząc na skórze film ochronny zabezpieczający przed wysychaniem. Stosowanie: aby uzyskać efekt niezwykłego połysku na skórze, nałóż rozświetlacz na policzki, czoło i brodę. Efekt: jedwabiście gładka i rozświetlona cera pełna blasku i elegancji. Cena: 12 zł


Tyle osób go zachwalało, ja ciągle trafiałam na puste półki w drogeriach i nie było mi dane go mieć. Dlatego wybrałam go sobie z trzeciej kategorii. 




PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY Erato Volumizing Mascara 8.0 marki MUSE Cosmetics Pierwsza w Polsce specjalistyczna maskara z odżywką pobudzającą i przyspieszająca wzrost, wzmacniającą i uzupełniająca ubytki w strukturze rzęs! Pierwsze efekty już po 15 dniach! Erato Volumizing Mascara 8.0 marki MUSE Cosmetics łączy w sobie właściwości najwyższej jakości tuszu do rzęs z mocą specjalistycznej, innowacyjnej, wysoce skutecznej odżywki, która widocznie przyspiesza wzrost rzęs, odbudowuje je i wzmacnia, a pierwsze efekty jej działania widoczne są już po 15 dniach regularnego stosowania! Produkt skierowany jest do kobiet, które nie tylko pragną podkreślić piękno swoich rzęs za pomocą codziennego makijażu, ale przede wszystkim chcą skutecznie i widocznie wydłużyć i wzmocnić rzęsy. Cena: 98 zł


Tutaj wyszła małe aferka, bo każdy liczył na dwie szczoteczki a przyszła jedna. No ale JoyBox próbuje wybrnąć i ponoć maja dosłać drugą szczoteczkę. Nie wiem, zobaczymy czy dojdzie. Jestem wg bardzo ciekawa tego tuszu, czy faktycznie jest wart takiej ceny, 





Tak prezentuje się mój JoyBox! W sumie powiem szczerze, ze jak składałam zamówienie to chyba liczyłam na coś innego, choć wiedziałam, co będzie w środku. A jak przyszło co do czego to jakiegoś szalu to nie ma. 
Kto z Was zamawiał? A może ktoś czuje się skuszony, by zamówić w drugiej turze? 



Komentarze:
  1. jak dla mnie całkiem fajne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Erato Volumizing Mascara 8.0 marki MUSE Cosmetics zaciekawiła mnie najbardziej. Nigdy nie słyszałam o połączeniu tuszu z odżywką. No i te wszystkie obietnice - naprawdę jestem ciekawa czy to prawda czy tylko chwyt marketingowy ;) Pozostałe rzeczy z pudełka raczej nie zachęciły mnie do zamówienia go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość świetna, pomijając wypełniacz do ust. Też bym go nie używała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełko godne uwagi, duxo ciekawych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko całkiem spoko, ale niektóre kosmetyki już mam więc nie zamawiałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie to bez zachwytów :p mogło być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem spoko. Ciekawa jetem tego jedwabiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kremik Shefoot bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrane przez Ciebie produkty są fajne, reszta średnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten wypełniacz to jest naprawde normalna strzykawka ;oo? o matko

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę chyba zacząć zamawiać te pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te pudełeczka Joya. Sama mam dwa i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście bym tego pudełka nie wykorzystała. Godna uwagi jest maskara, ciekawe czy rzeczywiście efekt będzie taki, jaki obiecał producent ;). Muszę się również rozejrzeć za rozświetlaczem, ten z wibo wydaje się być całkiem przyjemny. Miałam ten wypełniacz do ust i efektów wypełnienia ust nie było, chociaż usta bardzo ładnie nawilżał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się zawartość tego boxa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajna zawartość:)
    Powodzenia w szukaniu pracy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dwa ostatnie pudełka sobie odpuściłam, ale jestem bardzo ciekawa jesiennej edycji...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajny i porządny box, zwłaszcza Muse i Vichy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten tusz Muse, dobrze, że doślą Wam szczoteczki :P. Ciekawa jestem jak Tobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie porwało mnie jakoś szczególnie to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zamawiam i nie zamierzam. A zawartość taka meh...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie czuję się skuszona na to pudełeczko, pewnie dlatego że kremy do rąk i do stóp mam w użyciu i kolejne w zapasach, szamponu przeciwłupieżowego nie potrzebuję, a tego wypełniacza do ust też bym nie tknęła :)
    A reszta hmm, zadowolona byłabym na pewno z niebieskiego lakieru i rozświetlacza Wibo :)
    Znalezienie pracy nie jest łatwe w tych czasach, życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki żeby szybko trafiła Ci się jakaś ciekawa oferta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przydatna zawartość, ale nic specjalnego nie znalazło się w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Produkty, które sama sobie wybrałaś są fajne. Reszta mocno przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  25. przyznam że zawartość zupełnie przeciętna... miałam ten wypełniacz ust - straszliwa kicha!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tym razem mnie nie skusiło także zaoszczedzilam;) ciekawe co będzie następnym razem

    OdpowiedzUsuń
  27. Kilka produktów jest super,kilka takich, które bym może użyła ale ten wypełniacz to totalnie nie mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten wypełniacz... dostałam w jakims pudełku i tragedia... użyłam raz, klei się okropnie

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się ta zawartość, kończę serum z 4 pory roku do rąk, fajne .

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi ta zawartość nie przypadła do gustu, dlatego nie zamawiałam :)
    Serum do rąk chyba średnio będzie Ci się spisywać w torebce - pompka jest dość krótka, więc jak będzie się przewracać w torebce to będzie łatwo zasysał powietrze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przekonała mnie ta odsłona pudełka, wolę zainwestować te pieniążki w konkretny kosmetyk :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń