MAC, In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara, Tusz do rzęs

środa, 2 września 2015 39
Cześć kochani!
Zbiór moich tuszy do rzęs jest ogromny! Nigdy nie miałam ich aż tylu na raz. Codziennie staję przed dylematem, którego tuszu użyć. Kilka z nich już Wam przedstawiłam, dzisiaj pora na tusz, który pewnie gdyby nie JoyBox, nigdy nie znalazłby się w moim posiadaniu. 
Zapraszam! 


MAC, In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara, Tusz do rzęs





Co mówi producent? 
Innowacyjne nasycenie pigmentu sprawia, że stopień czerni w tuszu MAC przeradza się w kolor smoły,
pochłania światło i redukuje odbicia, co optycznie daje efekt 3D.
Maskara zwiększa objętość, wydłuża,a przy tym pozostawia rzęsy miękkie i elastyczne.
Mega szczoteczka przeniesie więcej tuszu jednocześnie rozdzielając, unosząc i definiując rzęsy. 
Trwała, nie krusząca się i nie rozmazująca.

Maskara M∙A∙C w intensywnym, czarniejszym niż czerń kolorze, podkreśla i wzmacnia rzęsy na całej ich długości. Innowacyjne nasycenie pigmentu sprawia, że stopień czerni przeradza się w kolor smoły. Maskara zwiększa objętość, wydłuża, a przy tym pozostawia rzęsy miękkie i elastyczne. Trwała, niekrusząca się i nie rozmazująca się maskara. Mega szczoteczka przeniesie więcej tuszu, jednocześnie rozdzielając, unosząc i definiując rzęsy. Testowana okulistycznie





Tusz znajduje się w czarnym opakowaniu, bardzo eleganckim i kobiecym. Kształt opakowania jest dość fikuśny, a końcówka na której znajduje się szczotka, przypomina gorset. Jest bardzo poręczna i dobrze się nią maluje.
Tusz zawiera 12 g. 







Szczoteczka jest naprawdę kolosalna! Nigdy nie miałam tuszu z tak długą i dużą szczotką. Szczoteczka jest silikonowa, ma bardzo krótkie włoski, które idealnie radzą sobie z rozdzieleniem i rozczesaniem każdej rzęski.  Na początku byłam przerażona wielkością tej szczoteczki, czy na pewno sobie poradzi z moimi małymi oczami i gęstymi rzęsami. Ale poradziła sobie!
Tusz dotarł do każdej, nawet najmniejszej rzęski. Jest również bardzo wydajny. Żadne poprawki w ciagu dnia są zbędne. Tusz trzyma się na rzęsach beż żadnych problemów. Nie osypuje się, nie kruszy i nie odbija na powiekach. 
Tusz mam już kilka miesięcy, jednak dopiero niedawno zaczęłam go testować, a on nie stracił na jakości. Nie wysechł, ani nie kruszył się. 
Cena tuszu to ok. 98 zł.  To dość sporo jak na tusz, ale wg mnie każda kobieta powinna go wypróbować! 
Ten tusz albo się kocha albo się nienawidzi. 




Znacie tusz z MAC? Podoba Wam się efekt?
Jaki tusz polecacie? 


___________________
Kochani przepraszam za moją znikomą obecność, ale nasza wyprowadzka już za 2 dni, czas ucieka jak szalony a dalej mam mnóstwo na głowie. 
Kiedy wszystko się już ułoży i będę miała spokojniejszy dzień, wrócę z nowym postem!
A dziś wieczorem zrelaksuje się przy Waszych blogach!
Buziak!

Komentarze:
  1. Całkiem ładny efekt na rzęsach, chociaż myślę, że tańszymi tuszami też można uzyskać taki efekt :) Ale szczoteczka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, czasami te tańsze tusze daja dużo lepszy efekt :)

      Usuń
  2. Uwielbiam go, to jeden z najlepszych tuszy, jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubiłam ten tusz, ale w wersji bez 3D:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam niestety tego tuszu, ale szczoteczka mi się spodobała od pierwszego spojrzenia. Nie wiem tylko czy jej długością potrafiła bym operować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafiłabyś! Ja ten miałam problem na początku, ale potem to już szło!

      Usuń
  6. szczotka bardzo fajna, ale ja mam już swoje ulubione tańsze tusze więc nie ma co przepłacać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, oszczędność przede wszystkim!

      Usuń
  7. nie znam, ale szczoteczka fajna- lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt mi się podoba, szczoteczka też, więc chętnie bym wypróbowała :) Ważne jest także, że jest trwały - nie cierpię, kiedy tusz "znika" w ciągu dnia z rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! To niedopuszczalne u mnie.

      Usuń
  9. Ja go niestety znienawidziłam...:/ tak potwornie skleja mi rzęsy... i generalnie mam uczucie ciężkości na oku...nie nie nie! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ou to nie fajnie! No ale własnie ejst tak jak pisałam, ten tusz albo się kocha albo nienawidzi..

      Usuń
  10. Mam ten tusz i go uwielbiam. Daje naprawdę świetny efekt. Cudnie wydłuża rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się w tuszach kupowanych przeze mnie z taką szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie, dopiero MAC mnie zaskoczył, ze jednak można mieć tak dużą szczoteczkę!

      Usuń
  12. Podoba mi się szczotka :) coś dla mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tusz dał Ci bardzo ładny efekt na rzęsach, dodatkowo jak mówisz, że cały dzień się z nim nic nie dzieje to już wg super! Ale nie dałabym 100 zł za tusz szczerze mówiąc :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczotka zupełnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm mi się nie podoba, szczoteczka nie za fajna, a efekt jak na taką cenę to bardzo słaby :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt całkiem ładny, jednak nie zapłaciłabym tyle za ten tusz ;) Mój ulubiony So Cuture jest sporo tańszy, a spisuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt super, ale nie na moją kieszeń ta mascara ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekty super, a jeśli chodzi o wyprowadzkę to witaj w klubie :) tez się właśnie przeprowadzam i wiem ile to pierdółek do załatwiania..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mów.. Masakra! Jutro czeka mnie cały dzień pakowania..

      Usuń
  19. jak dla mnie efekt za słaby jak na tak drogą maskarę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny efekt, właśnie czegoś takiego szukałam i z przyjemnością przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też go mam z Joyboxa, ale jeszcze nie używałam, mam kilka otwartych :). Fajny efekt, mam nadzieję, że też będę z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. m isię całkiem efekt podoba : ]

    OdpowiedzUsuń
  23. jak mam chcice na Maca to taka szczoteczka jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię silikonowe szczoteczki :) Bardzo ładne opakowanie, ale efekt nie wydaje mi się WOW więc myślę, że nie zdecyduję się na zakupy

    OdpowiedzUsuń