Wspomnienia z wakacji: Łeba 2015

poniedziałek, 7 września 2015 47
Cześć kochani!
Ogłaszam, ze jestem już na swoim mieszkaniu! Wyprowadziłam się od rodziców i mieszkam teraz z Jackiem. Miejsce naszego zamieszkania zdradzę Wam dopiero za miesiąc. Teraz niestety muszę to trzymać w tajemnicy. Mam nadzieję, że to zrozumiecie :)
Gdy już będę mogła, pokażę Wam jak się urządziliśmy i jak wygląda nasze mieszkanko ;)
Na razie nie mam normalnego Internetu ani telewizji. Jedyne co mam, to mój przenośny Internet, jest trochę słaby, ale lepsze to niż nic! Na szczęście jutro przychodzi Pan i zamontuje mi Internet i telewizję i w końcu w mieszkaniu będzie życie!  W tygodniu jestem sama, wiec ta cisza jest naprawdę przytłaczająca!
Teraz, gdy już jestem na swoim, mam nadzieję, ze zacznę poświęcać więcej czasu blogowi, taki mam bynajmniej plan!
Od moich wakacji w Łebie minął już prawie miesiąc! Pogoda za oknem stała się już naprawdę jesienna, więc postanowiłam przypomnieć odrobinę lata! Zapraszam do oglądania :)








W Łebie byłam po raz pierwszy, ale strasznie mi się tam podobało! Pogoda nam dopisała przez cały pobyt. Idealna, wakacyjna pogoda. Widok morza, a tym bardziej widok morza wieczorem to zdecydowanie mój ulubiony krajobraz. 







Odwiedziliśmy Fokarium, które mieście się 8 km od Łeby. Polecam każdemu, aby odwiedził to miejsce, naprawdę warto! Poza fokami jest tam jeszcze park miniatur latarni morskich, statek do góry nogami, miniatury zwierząt morskich oraz ich ogromne rekonstrukcje! 



















W przed ostatni dzień wybraliśmy się aby po raz ostatni zobaczyć zachód słońca, niestety się spóźniliśmy.. 






W dzień naszego powrotu do domu, byliśmy zwiedzić Łebskie wydmy! To Była konieczność. Jak można być w Łebie i nie odwiedzić Słowińskiego Parku Narodowego. Mimo, ze wejście na górę sprawiło mi ogromnie trudności, a piasek w połączeniu z wiatrem okropnie zacinał po nogach, rekach i twarzy, to widoki, były tego warte. Przepiękne miejsce!









A gdzie w tym roku Wy byliście na urlopie? 

Komentarze:
  1. Bardzo się cieszę, że wreszcie jesteście na swoim :) Czekam na fotki z mieszkanka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieesze, sama wiesz jak bardzo!

      Usuń
  2. ja byłam w tym roku w Kołobrzegu, ale chyba wolałabym być w Łebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łeba o wiele piękniejsza od Kołobrzegu!

      Usuń
  3. zazdroszczę, mi w tym roku nigdzie nie udało się pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspomnienia zostaną na zawsze ;) ja w tym roku nigdzie nie byłam, bo urlopu nie miałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam pięknie! Ja na wakacje w październiku się wybieram :)
    I gratuluję już swojego mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przepięknie! Życzę w takim razie udanego urlopu! By choć trochę pogoda dopisała!

      Usuń
  6. ja byłam w podobnym czasie i to całkiem niedaleko. Kilkanaście kilometrów od Łeby na wschód:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to wielka szkoda, ze się gdzieś nie spotkałyśmy!

      Usuń
  7. Polskie morze - dawno tam nie byłam....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety w tym roku nigdzie nie byłam na urlopie, jednak odbiję sobie z moim za rok po ślubie i pojedziemy gdzieś za granicę. Przepiękne widoki na tych wydmach. Mam nadzieję, że kiedyś tam pojadę i że jesteś zadowolona z urlopu i z nowego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróż poślubna musi być przepiękna, nie ma bata!
      Dziękuję bardzo :) zadowolona jestem baaardzo!

      Usuń
  9. Jaka to tajemnica, miejsce twojego nowego zamieszkania to Wrocław. Urocze miasto.

    OdpowiedzUsuń
  10. W Łebie jest super,w dodatku świetne zdjecia.
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki :) ja w tym roku bez wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super widoki :) Czekam na fotki z nowego mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fotki z wakacji to najprzyjemniejsza pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kolekcjonować zdjęcia z różnych miejsc, zawsze fajnie na nie popatrzeć :)

      Usuń
  14. Ja bylam w Rowach, ale być może za rok wybiorę się do Łeby ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku również byłam nad Polskim morzem - kocham morze, mogłabym tam zamieszkać :) supcio fotki !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też byłam w Łebie, jeździmy tam co roku :) Płynęliście Denegą? My się niestety nie dopchaliśmy...
    A wydmy zwiedzałam rok temu, dosłownie jak na pustyni :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie zdjęcia :3 matko zazdroszczę < 3 i to morze ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie zimno ale te fotki rozgrzały mi serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze raz życzę Wam cudownych chwil w nowym gniazdku :-) zdjęcia super, widać że odpoczynek Wam się udał Agatko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :) Łebę uwielbiam! W tym roku byłam tam po raz piąty, moja przyjaciółka ma tam domek, więc zazwyczaj co roku tam jeżdżę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz suuper! Łeba to piękne miejsce :)

      Usuń
  21. Fajnie mieliście :) Ja w tym roku byłam w ustce, żałuję że udało nam się wyjechać właściwie tylko na weekend... Ale leprzy weekend niż nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia :) Kilka lat temu byłam nad Bałtykiem pierwszy raz w życiu, ale we Władysławowie, więc trochę inny rejon, bardzo miło wspominam ten czas :)
    Powodzenia w nowym mieszkanku! :)

    OdpowiedzUsuń