Ziaja, Liście Manuka, Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej, Tonik zwężający pory na dzień/na noc

czwartek, 24 września 2015 26
Cześć!
Nie wiem czy są osoby, które by choć nie słyszały o kosmetykach Ziaji z serii Liście Manuka. Tak naprawdę szał na te kosmetyki był już bardzo dawno, a ja z tej serii miałam pastę, o której pisałam Wam TUTAJ. Ten tonik kupiłam naprawdę bardzo dawno temu a jakoś nigdy nie było okazji, żeby go Wam pokazać. Przeglądając foldery ze zdjęciami, trafiłam własnie na niego i postanowiłam, że w końcu przyszedł na niego czas!
Zapraszam!



 Co mówi producent? 
Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.

Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych



Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.




Ta mała niepozorna buteleczka, która zawiera 200 ml toniku, jest niesamowicie wydajna. Tonik mam z dobre pół roku a jeszcze go nie wykończyłam. Bardzo podoba mi się zapach kosmetyków z tej serii. Jest delikatny, wyczuwalny, bardzo przyjemny. Nie podrażnia w żaden sposób. 
Tonik ma wygodny atomizer, co pozwala stosować go na dwa sposoby. 
1. Spryskać twarz bezpośrednio i wtedy przetrzeć wacikiem, bądź,
2. Spryskać wacik i oczyścić twarz. 
Używałam go zamiennie i w każdym z tych sposobów sprawdzał się świetnie. 
Doskonale radzi sobie z oczyszczaniem twarzy po zmyciu makijażu. Twarz po użyciu toniku jest nawilżona, oczyszczona i odświeżona. Nie podrażnia nawet najwrażliwszej skóry twarzy. 




Tonik możemy kupić w drogeriach stacjonarnych za cenę nie większą niż 8 zł. 
Polecam wszystkim osobom z cerą tłustą i problematyczną. Tonik skutecznie ukoił moją skórę. 




Kto zna tonik z Ziaji ręka do góry!
Miałyście go?  Przypasował Wam czy jednak to nie to? 


Komentarze:
  1. Jeszcze nie miałam, jakoś mi z nim nie po drodze, mimo, że od dawna mam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra ma ten tonik i mówi, że spoko. Sama nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i lubię :) Tylko nie wiem kiedy go zużyję... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się na niego skuszę, jak wykończę wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pastę, którą lubię, tonik raczej mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten tonik :) Niby jest ok, ale jednak nie uwiódł mnie na tyle, żebym była skłonna kupić go ponownie :) Muszę przyznać, że faktycznie jest bardzo wydajny, to chyba przez ten atomizer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i lubiłam, ale na razie nie planuję ponownego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i bardzo lubie :)

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo wielkiego halo w blogosferze ja do tej pory nie poznałam żadnego kosmetyku z tej serii mimo, że Ziaja jako firma mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam go, ale większego wrażenia na mnie nie zrobił :) używałam go latem, aby odświeżyć sobie cerę i sprawdził się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten i jeszcze hibiskusowy tonik z Sylveco mam na swojej liście zakupowej. Tutaj głównie o dziwo kusi mnie atomizer, uwielbiam toniki z takim rozwiązaniem, ale jest ono nie tak często spotykane. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakos ta seria ni zachecila by kupic :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubiłam go, ale nic szczególnego u mnie nie robił, więc nie skuszę się kolejny raz na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ah te pory nie wiem co by im zaaplikowac by sie zwężyły

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten tonik, chyba nawet gdzieś nadal go mam. Pięknie pachniał, jednak nie spełniał obietnic, żaden por nie został zmniejszony. Jednak dla odświeżenia twarzy jest naprawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie, że jesteś zadowolona z tego toniku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie za kosmetykami Ziaji nie przepadam, dlatego ich raczej nie kupuję, ale dobrze wiedzieć, że fajnie się sprawdza ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej serii, ale generalnie nie lubię marki Ziaja...

    OdpowiedzUsuń
  19. moja siostra go miala i była dosyc zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że się spisał :) może kiedyś się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że się spisał :) może kiedyś się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj trochę opakowań tego toniku zużyłam, byłam z niego zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam oliwkowy dla cery suchej i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam go i nie narzekam;)

    p.s zapraszam do Mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zużyłam dwie buteleczki tego toniku, a skoro po pierwszej kupiłam kolejną, to znaczy, że spisywał się u mnie bez zarzutów ;)
    Teraz jednak używam wyłącznie hydrolatów, ale pewnie jeszcze do niego kiedyś wrócę :)

    OdpowiedzUsuń