Co warto kupić na listopadowej promocji -49% w Rossmannie? Kosmetyki do makijażu twarzy, oczu i ust oraz produkty do pielęgnacji paznokci

• piątek, 30 października 2015 29 Komentarzy

Czeeeść!
Zapewne doszły Was słuchy o kolejnej promocji w Rossmannie -49%? Jeśli nie, to właśnie donoszę! Od 2 listopada zaczynają się trzy tygodnie szału zakupowego i czyszczenia portfeli.
Nie ukrywam, że niezmiernie się cieszę na tą promocję, bo mam kilka braków i baardzo jest mi to rękę, zwłaszcza mojemu portfelowi.
Po raz pierwszy w mojej karierze blogowej, postanowiłam przygotować dla Was post, co warto kupić w Rossmannie, właśnie na tej promocji, by np. spróbować czegoś nowego, oszczędzając te 49%.
Zapraszam!





Na poczatek najważniejsza kwestia - terminy promocji. Tak jak w ubiegłej edycji, na każdą partię twarzy jest osobny tydzień.  I tak
  • 2.11 - 6.11 USTA: Szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci
  • 7.11 - 13.11 OCZY: Tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu i eyelinery
  • 14.11 - 20.11 TWARZ: Podkłady, pudry, korektory, róże, bronzery i bazy pod makijaż.



1. Tusz z Lovely - jest już tak znany w blogosferze, że nie trzeba go przedstawiać. Jego standardowa cena jest bardzo atrakcyjna a na tej promocji można go kupić za niecałe 5zł.  KLIK

2. Ciebie Maybelline Color Tattoo - to jedyne cienie, których używam od niedawna i jestem w nim zakochana. Ich standardowa cena jest dość wysoka, więc na tej promocji warto spróbować choć jednego kolorku. 

3. Eveliner w pisaku z Mabelline - w życiu bym nie pomyślała, że kiedyś będę polecać komuś eyeliner! Używam go od jakiegoś miesiąca  jest genialny. Zwłaszcza polecam dla początkujących. 

4. Tusze Loreal - fioletowy jest na  rynku już dłuższy czas i jest jedną z lepszych maskar od Loreal. Za to zielona maskara to świeżutka bułeczka a ja jeszcze jej nie miałam, wiec bardzo chętnie bym spróbowała czy faktycznie jest tego warty. 

5. Tusz Studio Lash Miss Sporty - tego tuszu spróbowałam właśnie w pierwszej edycji promocji Rossmanna. Nigdy nie byłam przekonana do tej firmy kosmetycznej, ale ten tusz to mój ulubiony! Tak niesamowicie wydłuża i rozdziela rzęsy dając takie firanki, jakbym przykleiła sztuczne rzęsy. A to wszystko za niecałe 10zł.





6. Pomadki Rimmel Kate Moss - mam dwa kolorki i to drugie najlepsze, zaraz po Golden Rose pomadki. Piękne kolory, naprawdę szeroka gama do wyboru. Kolor jest bardzo intensywny, utrzymuje się kilka dobrych godzin bez żadnych poprawek i  nie wysusza ust. Ideał! KLIK i KLIK

7. Eveline 8w1, odżywka do paznokci - to również jednej z kultowych produktów, których nie trzeba przedstawiać. Najlepsza odzywka jaką miałam, która cokolwiek zrobiła z moimi paznokciami. KLIK

8. Matowe pomadki Bourjois - pomadki dające idealne matowe wykończenie, do wyboru mnóstwo przepięknych kolorów. Mam nadzieję, ze w końcu uda mi się zakupić choć jeden kolor!

9. Top Coat z Maybelline - ten top coat poleciła mi przyjaciółka. Spróbowałam i wiem, ze warto! Top Coat przedłuża trwałość lakieru nawet do dwóch tygodni! Myślałam, że to niemożliwe a jednak się da. Super produkt, polecam wszystkim maniaczkom malowania paznokci. 

10. Lakiery do paznokci by Rira Ora Rimmel - to moje ulubione lakiery. Sama rzadko maluje paznokcie, ale jeśli już się tego podejmuje to wybieram właśnie te lakiery ze względu na bardzo dobre krycie już przy jednej warstwie, piękne pastelowe kolory i szybkość wysychania, 






11. Catrice, Camouflage - to kultowy już korektor do twarzy, który potrafi zakryć praktycznie wszystko. Kosztuje niewiele ponad 10zł a starcza nawet na parę miesięcy. Niestety nie wszystkie Rossmanny są wyposażone z szafy Catrice. KLIK i KLIK

12. Bourjois Healthy Mix - bardzo dużo słyszałam o tym pokładzie, wiele osób jest nim zachwycone. Chciałabym w końcu sprawdzić co takiego w sobie ma ta mała szklana buteleczka, że jest tak rozchwytywany. 

13. Wibo, róż do policzków - jest to róż, przede wszystkim tani. Ma bardzo fajny odcień różu, który pasuje do wielu karnacji. Jest delikatny. Bardzo dobrze spisz się u osób, które nie są przekonane do różu i chciałaby sprawdzić jakby u nich wyglądał nie wydając przy tym nie wiadomo ile pieniędzy, 

14. Lovely, rozświetlacz GOLD i SILVER - sama mam odcień silver, ale teraz chce upolować GOLD. Jest to bardzo intensywny rozświetlacz, utrzymuje się cały dzień. Cena jest naprawdę atrakcyjna, bo kupimy go za poniżej 10zł. KLIK

15. Wibo, puder pół transparentny - pokochałam ten puder za to  jak naprawdę dobrze matuje, nie bieli twarzy, dopasowuje się do karnacji i radzi sobie z naprawdę dużym świeceniem zwłaszcza w  strefie T. Jest niesamowicie wydajny a w dodatku pięknie pachnie! KLIK

16. Wibo, rozświetlacz - kolejne cudo od Wibo. Przepiękny złotawy rozświetlacz, nie świecący się w jakiś wulgarny sposób. Utrzymuje się cały dzień a kolor jest przecudowny! 

17. Revlon Colorstay - kultowy podkład, który zawsze warto mieć w swojej kosmetyczce. Jego cena jest ogólnie dość wysoka, bo sięga prawie 70zł, jednak na takiej promocji warto kupić i dobrać sobie odcień. Niestety nie wszystkie Rossmanny tak jak w przypadku Catrice, posiadają szafy Revlon.

18. Manhatan, puder do twarzy - mój jedyny kosmetyk z tej firmy, ale bardzo go lubię. Puder matuje, utrwala makijaż i jest bardzo wydajny. Do wyboru są bodajże trzy kolory, Brakuje jednak najjaśniejszego. 

19. Bourjois, Róż do policzków - genialne pachnące róże do policzków. Szeroka gama kolorystyczna, niesamowite odcienie, które po posiadaniu jednego chce się więcej! KLIK

20. Rimmel Stay Matte - bardzo dobry podkład, mocno matujący o średnim w stronę wysokiego krycia. A puder dodatkowo utrwala makijaż i dodaje więcej matu, ale w naturalny sposób. Idealny duet dla cer przetłuszczających się. KLIK

21.Loreal Inffallible 24H Matte - mój ulubiony podkład. Na początku jakoś  nie byłam do niego przekonana, ale teraz pobił na głowę wszystkie. Idealne matowe wykończenie, krycie na bardzo dobrym poziomie a cera jest delikatna, kompletnie nie czuć na niej podkładu. KLIK

22. Bourjois, Bronzer czekoladka - jak go ostatnio zobaczyłam to się zakochałam. Przepiękne dwa odcienie w dodatku pachnący czekoladą!

23. Wibo, rozświetlacz - ten kosmetyk nie dość, ze fajnie wygląda, bo ta pompka daje niesamowitego uroku, to jeszcze jego zastosowanie jest szerokie. Wart kupić takie cudo, nawet z myślą o Sylwestrze czy karnawale. 


A co Wy polecacie kupić na ten promocji?
Na co się skusicie? Czy może jednak będziecie starać się być silne i nie planujecie nic kupić? 


Ja wracam dziś do domku rodzinnego na weekend. Wracam do Was w poniedziałek!
Życzę każdemu, byście ten weekend również spędzili w gronie najbliższych.



Zobacz także:

Komentarze:

  1. Ja chcę się zaopatrzyć w kilka szminek bo moja kolekcja bardzo uboga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się właśnie nad rozświetlaczem z pompką od Wibo :) Na pewno kupię też jakieś pomadki jeśli mi się uda :D Słyszałam też że od listopada Wibo wprowadza piękną pomadkę nude.. może akurat będzie już w asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba kupić różowy tusz z miss sporty :) mega mnie zachęciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie kilka rzeczy, ale nie wiem czy pójdę, bo nie mam ochoty się przepychać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wierzę, że to powiem, ale nie kupię nic na tej promocji, nic nie potrzebuję a ostatnio makijaż robię tak niepokojąco minimalny, dużo pracy więc wolę pospać pół godziny dłużej i ograniczam się do pudru i tuszu do rzęs :P

    W sumie tusz do rzęs musiałabym kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie kilka szminek, jakiś podkład i coś jeszcze się wrzuci pewnie do koszyka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na -50% w superpharm kupilam tusz twist up the volume bourjois i baaardzo go polecam :).
    Mialam nic nie kupowac w rossmannie, bo mam duzo wydatkow - tatuaz, aaaaale puder z wibo, kamuflaz z catrice i korektor loreal lumi magique straaasznie mnie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze nie ma mnie teraz w Polsce z checia bym COS upolowala takie fajne perelki tutaj wymieniasz zazdroszcze i zycze udanych zakupow!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze mojej listy zakupowej nie stworzyłam... ale malutki plan już świta w głowie :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ze 3 produkty które chciałam wypróbować więc możliwe że na coś się skuszę :)
    A mam nadzieję ze się nie obrazisz ale mały błąd chyba się wkradł :
    2.11 - 6.11 OCZY: Szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci
    7.11 - 13.11 USTA: Tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu i eyelinery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za czujność, musiałam się zagapić :)

      Usuń
  11. Ja nie wiem co i czy będę kupowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym zostawiła zdrowy rozsądek w domu, to wyszłabym z drogerii ze sporym stadkiem nowych kosmetyków :) Ale jeśli uda mi się go zabrać ze sobą, ograniczę się pewnie do kilku rzeczy - bardzo podobają mi się dwa lakiery, przyda mi się jakiś tusz.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Może skuszę się na matową pomadkę z Bourjois i tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Specjalnie polować nie zamierzam, ale jeśli akurat będę w pobliżu to wpadnę po lakiery :) Gotowa bym była zapolować na REVLON, bo kusi mnie od dawna ale w naszym Rossku nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta promocja to tylko pozorne oszczędzanie, to tanie tamto tani to wrzuca się do koszyka, ale przy kasie i tak wychodzi niezła sumka :D Ja planuję kupić jakiś korektor pod oczy i nie wiem co jeszcze... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę upolować fajne szminki i mój ulubiony puder :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupię jedynie fluid z Revlona, bo mi się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja koniecznie muszę kupić sobie podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupię ten eyeliner z Maybelline i pomadkę Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę polować na puder Wibo, korektor Catrice i Eveliner zobaczę czy się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :) ja wlasnie wybieram sie na promocje w rossmannie i patrze co warto kupic :p napewno skusze sie na jakies lakiery do paznokci, moze te z nowej kolekcji Lovely i cos do pielęgnacji ust :)
    Pozdrawiam i zycze udanych zakupów :)

    Ps. Pomieszało Ci sie troszke w notce i przestawilas kolejnosc ust i paznokci z tuszami do rzes :p w tym tyg jest to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeejuu taak, nie wiem jak ja to zrobiłam! bardzo dziękuje za czujność!

      Usuń
  22. Ja się raczej na nic nie skuszę. Byłam wczoraj - po "chemię domową", wyszłam tylko z nią. Nie potrzebuję niczego z tej promocji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja myślałam tylko o różu Bourjois, ale zawróciłaś mi w głowie teraz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS