Luksja, Jagodowa muffinka, Płyn do kąpieli

czwartek, 15 października 2015 36
Cześć! 
W końcu jakoś wracam do żywych. Pogoda za oknem jest straszna, myślałam, ze przeziębienie rozłoży mnie całkowicie, ale na szczęście dziś już czuję się lepiej.  Jutro nareszcie piątuunio! W sobotę przygotuje dla Was specjalną notkę. Jeśli m się uda, to już chciałabym Wam pokazać jak mieszkamy i gdzie, chociaż to moze już większość z Was odkryła, jest to BYDGOSZCZ! Kocham to miasto!
Chociaż nie mam w domu wanny, i w domu rodziców też był prysznic, to bardzo lubię testować co rusz nowe zapachu płynów do kąpieli. O płynach Luksji  słyszałam bardzo dużo, jednak nigdy nie zdecydowałam się na och zakup. Długo długo korzystałam z zapasów żeli Balea, jakie przywiozłam ze Słowacji. 
W końcu udało się je wyczerpać i mogłam kupić coś nowego. 
Zapraszam! 




Co mówi producent? 
Otul się kremową pianą i rozkoszuj zapachem płynu do kąpieli Luksja Blueberry Muffin Bath Foam. Apetyczny aromat świeżo upieczonego ciasta biszkoptowego i soczystych jagód to przepyszna kombinacja na każdą porę dnia. 




Butla jest ogromna!  To aż litr pachnącego płynu do kąpieli.  Płyn Kupiła w Hebe i stało ich mnóstwo i nie wiedziałam, który wybrać, wąchałam wszystkie po kolei i razem z Jackiem jednogłośnie wybraliśmy jagodową muffinkę. Z opakowania pachniał pięknie. W domu jednak zapach mnie troszeczkę rozczarował. pachniał sztucznie i za żadne skarby nie przypominał jagód a tym bardziej muffinki. A szkoda.. 




Płyn pieni się straaaasznie mocno! Dużo płynu nie trzeba, by stworzyć białą przestrzeń. Ta piana jest naprawde ogroomna! Dobrze, że mam szklane drzwi od prysznica, bo inaczej bym popłynęła razem z całą łazienką.  
Zapach na moje szczęście nie zostawał długo na skórze, chyba bym tego nie zniosła, jednak prysznic nie był aż taką katorgą przez ten zapach,
Żel dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza jej i nie podrażnia . 

Cena tego żelu waha się w przedziale cenowym 6-10zł w zależności od miejsca, gdzie można go kupić.  Ja na pewno spróbuję innych wersji zapachowych tego żelu.
Może coś polecicie? 





Znacie żel Luksji? 
Jaki jest Wasz ulubiony żel pod prysznic bądź płyn do kąpieli? 


Komentarze:
  1. Lubię płyny tej firmy jednak wolę bardziej kwiatowe zapachy w kosmetykach. Takie są dla mnie bardzo duszące i mdłe :/

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go ! Zapach jest po prostu boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zapach sztuczny, ale piana mnie przekonuje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio po raz pierwszy kupiłam ich płyn w wersji tropikalnej - jeden z najpiękniejszych zapachów jaki czułam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci karmelowy - pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się rozmarzyłam :)) Buziaki na milutki wieczorek :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam pod wpływem blogowych recenzji i niestety się rozczarowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam jakaś próbkę tego żelu którą znalazłam w gazecie :) i raczej bym się ponownie na niego nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam płyn czekolada-pomarańcza, super zapach, jak delicje :)
    Aczkolwiek nie mam wanny, więc na dłuższą metę męczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej opinii z tych płynów Luksja najfajniejszy jest caramel waffle :) Dla mnie pachnie jak taki karmelowy gofr. Bardzo fajnie i intensywnie. :) Ten jagodowy też miałaś i też nie czułam za bardzo ani jagody ani muffinki. Także jak masz ochotę spróbuj karmelowego wafelka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam go<3 kupilam w lidlu za 6zl

    OdpowiedzUsuń
  12. Może skuszę się na jakiś inny zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, ale zachwycona nie jestem ani zapachem ani trwałością piany:/
    Chętnie bym wypróbowała ten wafelkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jagodową muffinkę! Płyny do kąpieli luksja według mnie są świetne i mają przyjemną cenę. Miło wspominam wersję Caramel Waffle i Cherry tart. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te żele, obecnie mam kolorowe makaroniki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam o zapachu makaroników, mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam w drogerii, mnie to cała seria zapachów kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy go nie miałam :) Ale zapach chyba nie przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tę wersję zapachową i jeszcze pomarańczę z czekoladą uwielbiam, bo przypomina mi delicje <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś używałam żeli Luksja. Choć wolę wersje kremowe, zarówno tego jak i Dove, czy Palmolive. :-) Mam wrażenie, że forma żelu bardziej wysusza, choć zgadzam sie również z tym, że Luksja nie wysusza. Mi niestety zapachy żeli szybko się nudzą, więc kupuję wersje 250 ml minimum. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam ten żel, zapachy zawsze będę wspominać :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jagodowa muffinka.. mniami :o) i plus za pienienie sie :o)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie jakoś nie ciekawią te płyny. Miałam jakiś czas temu jeden i też mocno sztuczny miał zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A tak liczyłam na ten zapach :c

    OdpowiedzUsuń
  25. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię Luksję, ale ten płyn mnie nie ciekawi ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że zapach Cię rozczarował, bo gdyby ten płyn pachniał prawdziwie jagodową muffinką, to na pewno by u mnie zagościł. Może inne wersje mają "prawdziwsze" zapachy? Chętnie bym jakiś poznała, bo poza zapachem jakość wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wąchałam go w sklepie i z butelki pachniał boski szkoda ze podczas kapieli juz nie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam go kiedyś, mega się pienił to trzeba przyznać :) Zapach jak dla mnie był znośny, ale nie skusiłam się na kolejną butlę :)

    OdpowiedzUsuń