4 AKNE, Krem do skóry tłustej i trądzikowej

czwartek, 26 listopada 2015 18
Cześć!
Pisze do Was dziś z wielkim bólem i wysiłkiem. Mam piekielnie mocno zbitego kciuka prawej ręki, gdzie ból promieniuje na cały nadgarstek.  Jestem ostatnio tak strasznie wymęczona, od poniedziałku do piątku praca, a w weekendy 12 godzin na uczelni. Już nie pamiętam kiedy miałam wolny weekend. 
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć troszkę o pewnym kremie, który jest ze mną od kilku miesiecy i skutecznie pomaga mi walczyć w trądzikiem. 
Zapraszam!




Co mówi producent?
Krem do codziennej pielęgnacji skóry tłustej i trądzikowej.
Kompleks seboregulujacy - normalizuje gospodarkę wodno-lipidową, reguluje wydzielanie sebum, matuje skórę, bez zatykania porów.
- aktywny cynk i wyciąg z drożdży ograniczają rozwój bakterii odpowiedzialnych za powstawanie trądziku, zapobiegają powstawaniu nowych wykitów, działają ściagająco, przeciwłojotokowo i przeciwtrądzikowo,
- kompleks roślinny (wyciągi z morszczynu, łopianu, rukwi wodnej, bluszczu, cytryny, szałwii i mydlnicy) zmniejsza wydzielanie sebum, normalizuje mikroflorę skóry, łagodzi podrażnienia, działa nawilżająco,
- pantenol i alantoina łagodzą podrażnienia, regenerują naskórek, poprawiają  wygląd skóry.
Sposób użycia: niewielką ilość kremu nanieść na oczyszczoną skórę twarzy, szczególnie uwzględniając partie skłonne do łojotoku (czoło, broda, nos).




Skład:
  • Cynk, wyciąg z drożdży
  • Kompleks 7 wyciągów roślinnych: Morszczyn, Łopian, Rukiew wodna, Łopian, Rukiew wodna, Bluszcz, Cytryna, Szałwia lekarska, Mydlnica lekarska
  • Pantenol i alantoina




Krem poleciła mi moja Pani dermatolog u której już sporo ładnych lat leczę trądzik. Długo musiałam czekać, aby moja cera była w dobrym stanie, niestety nadal nie jest idealnie i od czasu do czasu się pogarsza. Moja cera oprócz tego, że jest trądzikowa jest również tłusta i świecenie nie tylko w strefie T jest u mnie na porządku dziennym. Niestety bardzo ciężko znaleźć taki kosmetyk, który by ten mat utrzymywał przez cały dzień.

Jednak podstawą jest tutaj dobry krem, który staje się fundamentem do makijażu. Krem 4 AKNE jest rzadki, ale nie spływa, jest lekko żółty, ale po rozprowadzeniu go na twarzy nie ma żadnego koloru, w pełni się wchłania. 

Krem kupiłam w aptece za coś ok. 20 zł, wiem, że online można go kupić nawet za 8 zł, więc różnica jest spora. Jest to krem bez recepty, więc bez problemu go można kupić.  Opakowanie jest bogate we wszelkie potrzebne i ważne informacje od producenta.  Tubka mieści 50 ml kremu. Mam go jakoś od sierpnia/września a zużycie jest naprawdę znikome. Wydajność ogromna! 





Krem po nałożeniu na skórę chwilę później wyraźnie widać zmatowienie cery. Cera jest idealnie przygotowana do nałożenia makijażu i znacznie to ułatwia. Makijaż stapia się ze skórą a mat jest zachowany.  Krem ma delikatny zapach, zupełnie nie drażniący. Jest idealny dla cer wrażliwych, alergicznych i delikatnych.  Nie wywołuje żadnych reakcji alergicznych . 


Podsumowując: Krem spisuje się u mnie bardzo dobrze. Matuje skórę przygotowując ją do nałożenia makijażu, który dzięki temu znacznie lepiej się nakłada i trzyma w ciągu dnia.  Dodatkowo można go kupić w bardzo atrakcyjnej cenie a jego wydajność zasługuje na duży plus! Polecam. 





Znacie krem 4 AKNE? 
Jakiego kremu pod makijaż Wy używacie?



Komentarze:
  1. To coś stworzonego dla mnie wydawać by się mogło :) Dopisuję do do mojej wish listy. Jak dotąd stosowałam jedynie krem siarkowy, który bardzo dobrze matowi moją skórę. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nim nie słyszałam, teraz mam dylemat :) czy kupić ten czy ten z Biodermy :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam i nie słyszałam ale na mojej cerze drożdze mogą zaszkodzić, zresztą nie ma większego problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jak zapewnia matową skórę oraz reguluje wydzielanie sebum, to ja bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od czasu do czasu też mam problem z trądzikiem. Ten krem jest wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tym kremem. Zainteresowałaś mnie! Ja na noc zamiast kremu używam olei, a na dzień to różnie bywa. obecnie wystarczy mi podkład Lavera, ewentualnie krem matujący Zepter.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, spodziewałam się ogromnej ceny. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cały czas używam kremu na dzień z Ziaja Liście Manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam za sobą ten rodzaj problemów z cerą. Teraz pod makijaż i nie tylko szukam odżywczych i "treściwych" kremów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na taką cenę i działanie, to widzę, że krem jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odeszłam do tego typu kremów, co dobrze służy mojej cerze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo współczuję zabiegu, ale mam nadzieję, że ból w końcu przejdzie :)
    A od jakiegoś czasu nie używam żadnych kremów pod makijaż :) Tego kremu też wcześniej nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nawet o nim wcześniej.,

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam się, że pierwszy raz widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam mi Pani doktor w czerwcu przepisała mi 4Akne krem i super zadziałał na moja skore i nie jestem już młoda po 30 a dalej miałam problemy trądzikowe i planuje go używać bo zniknął mój trądzik. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń