Debby, Lakier do paznokci Gel Play 58

niedziela, 29 listopada 2015 21

Cześć! 
Nareszcie wolna niedziela! Nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam wolny dzień. Zaraz jednak będę miała gości, po raz pierwszy odwiedzą nas moi rodzice! Nie mogę się doczekać, ostatnio widzieliśmy się na Wszystkich Świętych, a gdyby nie ich przyjazd dzisiaj, to pewnie zobaczylibyśmy się dopiero na święta. Także, póki jeszcze ich nie ma na szybko dodaję dla Was post! Dzisiaj kolejny produkt od włoskiej firmy Debby, tym razem będze to lakier do paznokci.
Zapraszam!





Co mówi producent? 
  • pełen, głęboki kolor
  • doskonałe pokrycie 
  • efekt objętości
  • efekt profesjonalnego manicure
  • łatwa aplikacja 
  • opatentowany poliester, który daje „mokre” wykończenie
  • lśniący efekt wzmocniony dzięki zawartości żywicy i polimerów
  • unikalny system, który tworzy na paznokciu specjalny film, który chroni i zapobiega łamaniu i odpryskiwaniu. 



Lakier mieści się w szklanej, dość szerokiej buteleczce, która mieści 7.5 ml lakieru. 
Pędzelek jest szeroki co ma za zadanie ułatwiać aplikację lakieru. Bardzo dobrze trzyma się go w dłoni, zakrętka jest dobrze wyprofilowana. 


Opakowanie jest bardzo kolorowe, przyciąga wzrok na pewno.  Ten lakier to formula żelowa, która jest teoretycznie lepsza i znacznie lepiej trzyma się paznokcia a kolor jest głębszy i a krycie jest nieporównywalne. 





Niestety nie mam możliwości pokazać Wam lakieru na moich paznokciach, bo od jakiegoś czasu nosze hybrydy i już nie maluję paznokci sama.  Kolor tego lakieru jest tak naprawdę ciężko do określenia. Nie jest to typowy niebieski ani typowa zieleń. Powiedziałabym, ze najbardziej przypomina taka ciemną, zgaszoną miętę. A Wam jaki kolor przypomina?





Znacie lakiery Debby?
Jaki kolor macie aktualnie na paznokciach? 

Komentarze:
  1. ja aktualnie na pazurkach nie mam nic.. muszę coś wymalować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też od kilku dni nie ma żadnego kolorku:) trudno określić barwę, ale widzę go w barwach jesiennych.

      Usuń
  2. Nie znam tych lakierów ale bardzo ładny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale ten kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych lakierów, ale kolorek mi się podoba :)


    Kochana kliknęłabyś w link u mnie w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jakoś te formuły żelowe nie pasują. Coś mnie w nich odpycha, ale nie wiem co. Jak dla mnie to jest niebieskie wymieszany z szarym :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje pazury aktualnie odpoczywają od hybryd :) to nie mój kolor, ale latem do opalonej skóry będzie wyglądał pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek bardzo ładny. O tej firmie jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem co producent rozumie pod pojęciem "efekt objętości" w przypadku lakieru do paznokci:)
    Ja aktualnie mam na paznokciach matowy lakier z Wibo, ale jestem zawiedziona jego trwałością-wczoraj pomalowałam a dzisiaj już złazi:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. formuła żelowa lakieru nadaje objętości, lakier jest gęstszy, nakłada się grubszą warstwą, wyrównując wszystkie nierówności płytki.

      Usuń
    2. Dziękuję Asiu za wyjaśnienie! :)

      Usuń
  9. fajny kolorek ale bardziej mi pasuje na lato, ciekawe ile sie utrzymuje na paznokciach ;) szkoda ze nie ma fotki na paznokciach....

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tej marki, ale kolorek fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki. Fajny kolorek. Na moich paznokciach obecnie tylko odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek w buteleczce wydaje się bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń