Debby, Blush Experience Mat Finish, Róż do policzków dający matowe wykończenie, Peach 01

piątek, 11 grudnia 2015 23
Czeeść!
Róż do policzków to jeden z elementów mojego makijażu, bez którego nie wyobrażam już sobie mojej kosmetyczki. Jeszcze parę miesięcy temu, mógł dla mnie nie istnieć i przechodziłam obok obojętnie. Jednak jako typowa blogerka, wszystkiego musiałam spróbować to i padło na róż. Tera z moja kolekcja jest dość spora a dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejny kosmetyk włoskiej firmy Debby, własnie róż do policzków.
Zapraszam!




Co mówi producent? 
Róż do policzków dający perfekcyjne matowe wykończenie. Odcień peach 01. 9g. 




Róż ma piękny dość intensywny kolor. Bardzo łatwo nabiera się dużą ilość go na pędzel a wiec łatwo by zrobić sobie makijażowe kuku. Wystarczy naprawdę mała ilość  różu, aby nadać policzkom zdrowy i promienny wygląd.  
Róż ma bardzo charakterystyczne tłoczenie z nazwą firmy co zdecydowanie przyciąga uwagę. Opakowanie nie zawiera lusterka, jest łatwo i szybko otwierane, jednak możemy być spokojne, samo się na pewno nie otworzy. 








 

Róż ma naprawdę intensywny kolor. Zdjęcie niestety nie oddało tego w 100%, ale jest jeszcze intensywniejszy na żywo! Według mnie będzie on nadawał się praktycznie do każdego typu urody a szczególnie dla osób o jasnej i brzoskwiniowej karnacji. Róż jest niesamowicie wydajny i nie wiem czy kiedykolwiek go wykończę! Róż jest matowy, choć niestety nie jest to 100% mat. Ma lekkie drobinki rozświetlające, ale na szczęście nie rzuca się to bardzo na twarzy. 




Róż dostaniemy stacjonarnie, tak jak wszystkie kosmetyki firmy Debby w Super-Pharm. 





Znacie róż firmy Debby?
Jakiego różu używacie? Jaki jest Waszym ulubionym? 

Komentarze:
  1. Nie miałam nic tej marki, znam jedynie wirtualnie, także wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam róży bourjois :) ten wygląda całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam mac well dressed i mac harmony.
    A ostatnio kupiłam sobie sleek antique i jak na razie jest tym ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie się prezentuje, ja mam w kremie obecnie z benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubieniec to wypiekany z Lovely-daje świetlisty efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny dziewczęcy odcień :) U mnie bronzer i róż to nieodłączna para od lat ;p
    Jako tako nie mam swojego ulubionego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki :) a kolorek śliczny !! Aż mi się z latem skojarzył
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, ja jestem wierna różom catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym używała jako cienia do powiek:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obiła mi się nazwa tej marki o uszy, ale nigdy nie miałam do czynienia z produktami Debby.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym poznała :), nie spotkałam się z nim jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej marki, ale róż prezentuje się bardzo intrygująco :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używam kosmetyków :)

    Mam w obserwowanych :)
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudny ma odcień:) ja używam różu z bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy się nie spotkałam z tymi kosmetykami ;) Może dlatego, że rzadko odwiedzam Super Pharm. Śliczny ten róż ;) Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kolorek. Sama używam niemal identycznego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc nie przepadam za różami, może dlatego, że moje policzki same z siebie się różowią ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń