JoyBox - "Święta De Luxe" - grudzień 2015

wtorek, 8 grudnia 2015 31

Cześć kochani!
Święta zbliżają się nieubłaganie a czasu na przygotowanie się do nich jakby coraz mniej. Praca i studia zajmują mi praktyczne 95% życia a w tych 5% nie mam nawet czasu odpocząć. W ubiegłym tygodniu skończyłam 22 lata. Najlepszym prezentem to częściowo będzie można zobaczyć w dzisiejszej notce, to nowy obiektyw do aparatu. Tego mi było trzeba. Mam nadzieję, że zdjęcia będą się bardziej Wam podobać :)
Wczoraj doszło do mnie pudełko JoyBox, które dzisiaj chciałabym Wam pokazać.
Zapraszam! 


JoyBox - "Święta De Luxe" - grudzień 2015 



W tym miesiącu JoyBox wykonał niesamowitą robotę, bo do zakupienia były aż dwa pudełka! Jedno w wersji podstawowej jak co miesiąc w cenie 49 zł a drugie w wersji De Luxe za 129zł. I to właśnie ta druga wersja wczoraj do mnie doszła, Byłam w strasznym szoku, że to akurat to pudełko trafiło w moje ręce a nie wersja podstawowa. Zawartość niesamowicie mi się spodobała. 

Zobaczcie co kryło pudełko, za które trzeba by zapłacić 129 zł. 

W pudełku znalazło się 6 produktów, wszystkie są pełnowymiarowe plus grudniowe wydanie gazetki Joy, Wartość ogólna pudełka to ok. 408 zł! 




Macadamia Professional, Ultra Rich Moisture Oil Treatment - Profesjonalny olejek do włosów, intensywnie regenerujący, Macadamia Professional’s Ultra Rich Oil Treatment wnika w głąb włosa intensywnie go nawilżając. Nie zawiera silikonów. Dogłębnie odżywia włosy już po pierwszej aplikacji. Długotrwale odbudowuje włosy, nadając im piękny żywy kolor i naturalny połysk. Formuła bogata w antyoksydanty, pomaga odpowiednio chronić włosy przed wysoką temperaturą. Dedykowany dla włosów grubych lub bardzo suchych. Zawiera formułę PRO OIL COMPLEX, olej Mongongo oraz olej ze słodkich migdałów. Aplikować niewielką ilość na włosach, nie stosować na skórę głowy. Cena: 49zł




Luxorya, Krem do twarzy - Krem nawilżająco - wygładzający zielona oliwka Krem jest polecany do pielęgnacji każdego rodzaju cery, również wrażliwej i skłonnej do po­draż­nień. Do stosowania na dzień oraz na noc. cena: 150zł Krem odżywczo-regenerujący bursztyn i kawior polecany do pielęgnacji cery suchej, zmęczonej, wy­ma­ga­ją­cej regeneracji i na­wil­że­nia oraz dojrzałej Do stosowania na dzień oraz na noc. 
Cena:174 zł 
Krem do boxa dobierany losowo.




Bispol, Świeca zapachowa - Zapach jest inspiracją do rozbudzania zmysłów.... Owiń się w ekskluzywny aromat , stworzony by inspirować Ciebie i Twoje wnętrz. świeca dostępna będzie w dwóch zapachach Soft oraz Love - zapach dobierany losowo.
Cena: 23zł








Oceanic, Serum przyspieszające wzrost rzęs LONG4LASHES - Serum polecane jest wszystkim kobietom, które marzą o długich i gęstych rzęsach. Szczególnie wskazane jest dla osób, których rzęsy są naturalnie słabe i krótkie lub zostały osłabione w wyniku przedłużania albo chemioterapii. Pierwsze efekty (wzmocnienie i łatwiejsze rozczesywanie rzęs) można zaobserwować już po 3 tygodniach regularnego stosowania.
Cena:79,99 zł




Insight, Maska do włosów - Maska energetyzująca Głęboko oczyszcza i rewitalizuje strukturę włosa od nasady aż po same końce. Dodaje włosom blasku i witalności bez ich obciążania. Ma działanie antyseptyczne, zapobiega zakażeniom skóry głowy. Maska restrukturyzująca Odbudowuje i regeneruje zniszczone włosy. Dzięki aktywnym składnikom odżywczym wygładza łuskę włosa od nasady aż po same końce. Wzmacnia cebulki, pobudzając mieszki włosowe do wzrostu. Maski do boxa dobierane będą losowo. 
Cena masek: 29 zł




Sumita, Mini Eyeliner Pencil - Nic nie równa się z głębią i bogactwem koloru tych antymonowych kredek. Bogate w olejki kredki umożliwiają płynną i miękką aplikację w lini wodnej oka, w wewnętrznym kąciku i nad powiekami. Ekstrawaganckie i nie pozostawiające smug kolory odmienią Twoje oczy jednym pociągnięciem kredki. Mieszaj, eksperymentuj, makijaż pozostanie na miejscu cały dzień... i całą noc. 
Cena: 49zł 




Tak prezentuje się pudełko w wersji Święta De Luxe. Jestem bardzo zadowolona z zawartości. Serum do rzęs powędruje do przyszłej bratowej na prezent a krem i eyeliner zapewne do mojej mamy. 

Jak Wam się podoba pudełko? Zamawiałyście, którąś z tych wersji? 


Komentarze:
  1. Przypadło mi do gustu, sama nie zamawiałam boxa bo ilość produktów jakie mam starczą mi w zupełności na kilka miesięcy do przodu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemne to pudełeczko :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartość, zastanawiałam się nad zakupem, ale w końcu zrezygnowałam. Mam ochotę na kosmetyki Insight, są nawet na jednej z moich wislist ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się zawartość ;) Jestem ciekawa tego serum do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa zawartość :) chociaż tym razem na żadne pudełeczko się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :) Bardzo przyjemna zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zawartość bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra zawartość <3 Ciekawa jestem tej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto kupić takie pudełeczko. Ja mam tę odżywkę z L4L i na prawdę widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się zawartość, moim zdaniem wyjątkowo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazwyczaj nie podobają mi się zawartości takich pudełek, ale tego naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serum mam,świece też ,bardzo fajna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę świecę - kiedyś kupiłam ją w Hebe. Wygląda bardzo elegancko, niestety zapach ledwo wyczuwalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No tym razem jestem oczarowana zawartością - Joybox mocno się postarał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna zawartość muszę i ja w końcu zamówić sobie jakieś pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełko wypada dla mnie tak pół na pół. Fajne produkty do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się zawartość, ale cena trochę mniej :). Ja zamówiłam wersję klasyczną i też jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę, że zawartość pudełka jest warte swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No, muszę powiedzieć, że zawartość super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że olejek i świeca najbardziej spodobałyby mi się z tego pudełka. Wiem, że to było już w ubiegłym tygodniu, ale że nie wiedziałam, to teraz życzę Ci wszystkiego najlepszego! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zamawiałam tej edycji, bo mam inne wydatki przed świętami, ale pudełeczko cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, jestem pod wrażeniem zawartości - dawno już nie widziałam tak "bogatego" pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna zawartość! Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawartość boxa jest naprawdę imponująca.
    Ps. Ciekawy i ładny blog. Oczywiście zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń