Pantene Pro-V, Odżywka w piance pod prysznic - Większa objętość

wtorek, 29 grudnia 2015 20
Cześć!
Witam Was po dłuższej przerwie mojej nieobecności. Niestety grudzień jest dla mnie strasznie ciężkim miesiącem. Czekałam na święta, by choć chwilę odpocząć a tu już święta odeszły do przeszłości. Całe dnie spędzam w pracy, a dzisiaj jeszcze obudziłam się z okropnym bólem gardła i głowy.  Mam nadzieję, że szybko m to przejdzie, bo w tym roku Sylwestra spędzamy ze znajomymi w naszym mieszkanku :)
Dzisiaj chciałabym w kilku szybkich słowach opowiedzieć Wam o moim ulubieńcu i jednoczesnie odkryciu ostatniego czasu.
Zapraszam!


Pantene Pro-V, Odzywka w piance pod prysznic - Większa objętość 





Co mówi producent?
 Lekka Odżywka W Piance Pod Prysznic Większa Objętość do włosów cienkich, pozbawionych objętości. Lekka odżywka w piance Pantene Pro-V zapewnia delikatnym, cienkim włosom wszystkie niezbędne składniki odżywcze, bez efektu obciążenia. Włosy staną się łatwe do rozczesania, widocznie zdrowe i pełne objętości. Formuła Lekkiej Odżywki W Piance Pantene Pro-V: Ta lekka odzywka o konsystencji pianki wchłania się głęboko w strukturę włosa i gruntownie go nawilża od środka – nie pozostawiając na zewnątrz niepożądanych osadów obciążających delikatne, cienkie włosy. 




Piankę po raz pierwszy kupiłam, gdy do szamponu Pantene gratis była ta odżywka w wersji mini. Wtedy dostałam piankę regeneracyjną a sama wzięłam na większą objętość, Uwielbiam szybkość działania takich produktów do włosów, więc moja ciekawość musiała zostać zaspokojona. 
Obie pianki maja doskonały zapach. Typowy dla kosmetyków firmy Pantene. Bardzo je lubię. 
Pianka jest bardzo wydajna, nie trzeba jej dużo, by pokryć cale włosy. Po wyciśnięciu porcji pianki, ona dodatkowo jeszcze zwiększa swoją objętość. 




Piankę nakładamy na umyte, wilgotne, ale odciśnięte z nadmiaru wody włosy, przez całą ich długość. Spłukać należy w momencie, kiedy pianka w zupełności wchłonie we włosy, czyli nie będzie na nich białego nalotu. Trwa to naprawdę bardzo szybko, w tym czasie możemy spokojnie się umyć a potem spłukać całość. 
Już podczas nakładania tej pianki na włosy, czuć jak pod dotykiem dłoni one się wygładzają. 
Włosy po wyschnięciu są bardzo miękkie, lekkie, ale i puszyste, Są odbite od nasady a rozczesywanie ich to naprawdę czysta przyjemność! Zapach tej pianki czuć na włosach jeszcze po wyschnięciu włosów. 




Za 180 ml  butelkę pianki trzeba by zapłacić ok. 15zł, jednak bardzo często jest ona w promocji (np. teraz w Rossmannie) i jej cena to 10.99 zł.  Jest szeroka gama jej rodzajów do wyboru, więc na pewno każda z Was znajdzie coś dla siebie. 




Znacie nowość od Pantene? 
Jakiej odzywki używacie do swoich włosów? 



P.S. Obiecuję, że przy najbliższej okazji wolnego dnia, nadrobię wszystkie zaległości jakie mam tutaj w blogoserze! mam nadzieję, że taki dzień nadejdzie do mnie już niedługo. 
P.S.2. Muszę sę Wam pochwalić, pewnie część z Was już widziała na Instagramie, ale od 10:50 24 grudnia, jestem narzeczoną! :)




Komentarze:
  1. czuje się bardzo zachęcona tą pianką i chyba wybiorę się dziś do Rossmann po nią ;) Gratulacje zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mialam okazji jej jeszcze używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję tę piankę ;). Kochanie gratulacje nowego etapu życia! Pozdrawiam BlackLine <3
    http://blacklinemake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm wypróbuje kiedyś :D polubiłam ostatnio pianki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam ją i naprawdę bardzo dobrze się sprawdzała :) Na pewno kupię kolejną.
    Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pianki akurat nie znam ale mam teraz lakier do włosów z tej linii i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ta pianka działa na moje włosy ale brakuje im dociążenia po niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się z Pantene nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta pianka, dostałam od koleżanki w małych buteleczkach.
    Gratuluje zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia życzę. Myślę, że odzywka nie dla mnie. Moment gdy mam mokre włosy i nałożoną odżywkę/maskę to jedyna szansa aby rozczesać moje kędziorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem przekonana do tych odżywek w piance ale myślę, że kiedyś w końcu jakąś wypróbuję. Może wcale nie okaże się zbyt lekka dla moich włosów ;)
    Gratuluję kochana! Dużo miłości życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pojawi się u nas to kupie ;) Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czytałam gdzieś o niej negatywne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś odżywkę w piance i bardzo ją lubiłam. Cieszę się, że Pantene sięgnął po taką formę.

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję narzeczeństwa ! :) <3

    a pianka brzmi jak coś idealnego dla mnie na moje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odżywki Pantene zawsze obciążają moje włosy, ale w piance jeszcze nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń