Moja lista marzeń, czyli Wishlista 2016

sobota, 9 stycznia 2016 33

Cześć kochani!
Choroba nareszcie zaczęła puszczać, choć katar i kaszel dalej męczą, ale dziś w końcu po tygodniu kwarantanny wyszłam na dwór. Siedzenie w domu przyniosło też dobre skutki, przygotowałam porządna notkę z wishlistą na 2016 rok. Jeśli jesteście ciekawi, jakie w tym roku mam zachciewajki, to zapraszam dalej :)






Troszkę się tego nazbierało, jednak jak zobaczycie, bardzo mało jest tutaj rzeczy typowo kosmetycznych. Odkąd mamy swoje mieszkanko to ciągle mam ochotę kupować coś nowego, zamiast wydawać pieniądze na kosmetyki. Moje podejście do nich również się zmieniło, bo zaczęłam bardzo selekcjonować o tak naprawdę jest mi potrzebne a co jest po prostu moim wymysłem. Zawsze dużym hamulcem był i jest dla mnie Jacek. I chwała mu za to! Jednakże, jako kobieta mam te swoje zachciewajki i nie ukrywam, że bardzo bym chciała je zrealizować! 




1. Zestaw Pędzli 
_______________
Mam mały zestaw pędzli Hakuro, jednak przydałby mi się szerszy arsenał, może w końcu nauczyłabym się makijażu oka. 


2,3,4. The Balm, róż, bronzer i rozświetlacz 
_______________
 To jedne z najbardziej kultowych kosmetyków, które bardzo chciałabym mieć! Róż jest przepiękny, a bronzer i rozświetlacz to hit blogosfery już od paru ładnych lat. Jedyne co mnie zawsze od nich trzymało z daleka, to cena. Nie jest niska, ale za tak wychwalaną jakość to chyba w końcu ulegnę. 


5. Makeup Revolution, Paleta do konturowania 
______________
To zachciewajka raczej z ciekawości. Bardzo mi się podoba modne w ostatnim czasie konturowanie twarzy i jestem ciekawa jak ja bym sobie z tym poradziła. To jedna  tańszych opcji palet do konturowania, a firmę MUR bardzo lubię. 


6. Scholl, Pilnik do stóp 
______________
Chodzę koło tego pilnika odkąd się pojawił w Rossmannie. Przez moje płaskostopie, mam dość duże zgrubienia na piętach, z którymi nie radzi sobie żaden zwykły pilnik czy pumeks. Po prostu muszę go w końcu kupić.  - KUPIONY!

7. Body Boom, peeling kawowy
______________
To, że jestem fanką peelingów, to już fakt powszechnie znany. Firma Body Boom ostatnio robi wielki szał, na blogach, na Instagramie wielu osób. Ten peeling tym bardziej mnie kusi, zwłaszcza, że jest naturalny a jego działanie musi, po prostu musi być spektakularne. 

8. Calvin Klein Beauty 
___________________
Odkąd pracuję w mojej ulubionej drogerii, mam niebywałą okazję poznać perfumy, ich zapachy, trwałość. Ostatnio bardzo mocno zapadł mi w pamięć zapach własnie Calvina Kleina. Jest wyjątkowy, tak bardzo kobiecy. Cena standardowa jednak jest dla mnie zbyt wysoka, mam nadzieje, że będzie jeszcze tak duża promocja jaka była przed świętami. 

9. Zestaw kosmetyków pielęgnacyjnych Loreal
______________
Przed świętami zdecydowałam się dekoloryzację sombre z dodatkiem olaplex. Teraz jestem bardziej blondynką niż rudzielcem, a wiadomo, że włosy blond a do tego jeszcze rozjaśniane wymagają innej pielęgnacji. Te kosmetyki poleciła mi moja fryzjerka, więc przy najbliższej promocji na pewno sobie zakupię, by nie zaprzepaścić tego zabiegu na włosach. 



10. Duża torba na laptopa 
_____________
Tą torbę wypatrzyłam w Parfois. Jest genialna, mnóstwo przegródek, pomieści również laptopa czy książki. Takiej torby brakuje mi na studia. Lubie mieć duże torby, by wszystko miało w niej swoje miejsce a nie było ściśnięte w jednej przegródce. - kupiona!


11. Kubki Mrs &Mr
______________
Zawsze mi się podobały takie wspólne kubeczki. Teraz jak już mieszkamy razem to taki duecik bardzo fanie by wyglądał a poranna wspólna kawa smakowała by o wiele lepiej. - kupione! 


12. Szal szaro-błękitny 
_________________
Uwielbiam szale, wszystkie! Ostatnimi czasy bardzo polubiłam błękit, a, że jestem (prawie) blondynką to połączenie takiego jasnego koloru włosów z błękitem bardzo mi się podoba, więc mam nadzieję, że uda mi się go upolować na dniach. 

13. Torba ekologiczna na zakupy 
___________________
Uwielbiam te torby. Cały czas chodzę na zakupy z torbą z Galerii Focus, jaką kiedyś rozdawali na moście Focha w Bydgoszczy.  jest wygodna zajmuje mało miejsca w torebce no i nie jest na jeden raz. Dodatkowo jakiś fajny napis przyciągający uwagę, dodatkowo ja wyróżni. 

14.Szare Conversy 
____________
Uwielbiam szarość i uwielbiam trampki. Najwygodniejsze buty jakie istnieją, w dodatku pasują praktycznie do wszystkiego.  Teraz mieszkając w mieście, kiedy mam wszędzie praktycznie blisko, a jako, że ja nie jestem fanką jeżdżenia autobusami ani samochodem tylko wszędzie chodzę pieszo, to wygodne buty są podstawą. 


15.Strój kąpielowy 
______________
Moje aktualne stroje kąpielowe mają 2-3 lata. W tym roku muszę już kupić coś nowego. Ten model bardzo mi się spodobał dzięki frędzlom, które skutecznie maskują niedoskonałości. To coś dla mnie.

16. Czarne szpilki
_____________
Nie mam ani jednych butów na obcasie. Żadnych eleganckich butów. A w tym roku chce choć jedne! Sama jestem bardzo ciekawa jak ja bym potrafiła w nich chodzić. 

17. Kominek
__________
Ciągle czytam u Was o woskach, o tych pięknych aromatach, że w końcu naprawdę muszę sprawić sobie nowy kominek i parę wosków!  - kupiony!

18. Duży kubek 
__________
Bez kawy nie ma szans, bym zaczęła dzień. Dlatego kawy musi być dużo, a kubek musi być ładny z dobrym przesłaniem do początek dnia. 

19. Rajstopy Scholl 
___________
Mam prace praktycznie non stop stojącą. Przez np. 10h pracy nie ma kiedy usiąść, bo ciągle jest coś co trzeba zrobić, przez to nogi wieczorem odczuwają zmęczenie. Jestem ciekawa czy takie rajstopy by faktycznie coś pomogły. 



20. Ekspres do kawy Tchibo 
______________
Jestem kawoszem, ogromnym! I próbuję mnóstwa kaw i ciągle mi mało. Trójwarstwowe latte mogłabym pić codziennie. Już niedługo zawita w  naszym domu! - kupiony!


21. Ciepłe skórzane rękawiczki 
____________
Brakuje mi czarnych rękawiczek. Takich typowych, zwyczajnych rękawiczek. Jednak chciałabym, aby miały w sobie odrobinę klasy. Lekkie futerko i wykonanie ze skóry w zupełności mi wystarczą. 


22. Włochate poduszki
_____________
 Na wiosnę chcę wprowadzić zmiany w naszym salonie i chciałabym go troch wystylizować. Chcę połączyć fiolet z zielenią i takie poduszki będą idealnie pasować.


23. Pościel
_______________
To również część planu urozmaicenia naszego salonu(sypialni) na wiosnę. Uwielbiam kupować pościele. Mogłabym codziennie spać w innej.  Jest tyle wzorów do wyboru, że naprawdę ciężko wybrać jeden. 


24.  Zegarek 
________________
Mam jeden zegarek DW, jednak potrzebuję zegarka bardziej wytrzymaego na jakieś uderzenia, wstrząsy itp, a dodatkowo, aby nie uczulał. Praktycznie każde metalowe elementy w zegrakach wywołują u mnie reakcje alergiczną, a w pracy nie jestem w stanie funkcjonować bez zegarka. 


25. Biała koszula
_______________
To must have  kazdej kobiecej szafy. No właśnie, w mojej szafie jej brakuje! Już parę ładnych lat, czas to w końcu zmienić.


26. Kurtka
_____________
W szafie brakuje również fajnej, sportowej kurtki, która będzie też ciepła. Mam jedną na oku i ejst szansa, że jutro będzie moja. 

27. Worek sako
_______________
To marzenie bardziej Jacka niż moje, ale ja pewnie sama chętnie bym poleniuchowała na takiej pufie. To bardzo wygodne siedziska i mimo, że zajmą nam mnóstwo miejsca w salonie to nie odmówmy sobie tej wygody! - kupiony!

28. Rower miejski 
________________
Do pracy mam 15 minut spacerkiem, czasami nawet krócej, gdy nogi dobrze niosą. Na wiosnę planuję zakup roweru, by ta droga do pracy była szybsza i bardziej komfortowa, obowiązkowo z koszykiem, bym moja torebka czy zakupy miały dobre miejsce a mi się wygodnie jeździło. 


Ale mi wyszła długa notka! Mam nadzieję, ze Was nie zanudziłam, ale wishlista na cały rok jest zawsze najdłuższa, bo czasu na realizację marzeń jest dużo. 
A Wy macie już swoje chciejlisty? Coś z mojej wpadło Wam w oko? 



Komentarze:
  1. Ale Ci się tego nazbierało :) Fajne :) U mnie ostatnio też była moja lista.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo sporo tego faktycznie :D Ekspres do kawy i ja bym chciała, ale chciałabym żeby był też taki co można w nim gorącą czekoladę robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby udało sie wszystko zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy Calvin klein sa teraz w promocji w superpharm coś kolo 150 zl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką jedną włochatą poduchę, prezentuje się na łóżku ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko z całego serca odradzam Ci tas paletkę do konturowania z MUR!!! Totalne dno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala sporo tego:) obyś zrealizowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam trampki Converse :) tamtej wiosny kupiłam sobie czarne, też niskie. Chociaż szare też bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem spora ta wishlista na ten rok, ale mam nadzieję, że uda Ci się wszystko zrealizować :) Zastanawiam się jak można nie mieć ani jednej pary butów na obcasie, musisz to koniecznie nadrobić :) Mnie marzy się ekspres do kawy, ale nie ten na kapsułki, tylko na normalną kawę, może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnóstwo ciekawych zachcianek, życzę jak najszybszej ich realizacji :)
    Z Twojej listy też u mnie pojawia się rower, który chciałabym kupić wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh... chciałabym pędzle Maxineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę tego jest, ale przynajmniej bliscy i Ty będziecie wiedzieli co kupić :p. Może też zrobię takiego posta. Pozdrawiam BlackLine <3

    http://blacklinemake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozświetlacz Mary Lou mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uu chyba muszę zrobić taką wishlistę, wtedy będę miała mobilizacje żeby odkładać sobie na to wszystko pieniądze :P apropos przeziębienia, u nas też kwarantanna, robimy naturalne leczenie i rozgrzewanie, wpadaj to może coś Ci pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak ten pilnik school, bo drogi to on jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo polecam worki sako! Ja mam king- 2 osobowy, jest wielki ale tak wygodny ze mozna na nim nawet spac :D Pozdrawiam, Milena

    OdpowiedzUsuń
  17. jakbys może dostała coś dwóch egzemplarzach to się podziel :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pilnik elektryczny z scholla nie jest tak idealny jak pokazują w reklamach :). Szczerze mówiąc jest do kitu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też na wiosnę planuję polowanie na rower miejski, bardzo ładnie wygląda i fajnie się na nim jeździ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna wishlista, ja mam już ekspres i od kiedy do nas zawitał piję jeszcze więcej kawy niż kiedyś, a już wcześniej przesadzałam. :)Biała koszula też by mi się przydała, ale mi się marzy taka zwiewna i długa do legginsów, ciągle nie mogę spotkać swojego ideału. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chciejlistę aktualizuję na bieżąco w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo tych zachcianek, choć przyznam, że kilka rzeczy z Twojej listy i mnie wpadło w oko. Chyba sobie też zrobię taką listę na ten rok ;) Choć ja to przede wszystkim muszę auto zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  23. sam bym rzygarną większośc z tych rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa lista, życzę Ci, aby wszystko udało się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nooo sporo masz zachciewajek ;) Trzymam kciuki, aby całą listę udało się zrealizować :)
    The Balm i mnie się marzy *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. oo kostium idealny, też by mi się taki przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  27. O Mary-Lou z The Balm też marzyłam już od dawna i w końcu kilka dni temu zdecydowałam się ją zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba też muszę zrobić taką listę, bo czasem zbiera mi się tyle zachcianek, że czasem zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ten strój kąpielowy to genialny, chyba sobie taki i ja kupię :D Ja bym chciała w tym roku plecak przede wszystkim, buty sportowe itd itp. lista chyba bez końca :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna lista :) kupiłabym chyba połowę tych rzeczy. Najbardziej marzy mi się rozświetlają z The Balm :)

    OdpowiedzUsuń