Styczniowe nowości kosmetyczne + 2 nowe współprace + WAŻNE PYTANIE!

• czwartek, 21 stycznia 2016 34 Komentarzy


 Cześć!
Dawno mnie to nie było, niestety zaczęły się już studia i cały weekend spędzam na uczelni a w tygodniu pracuje po wiele godzin i zwyczajnie nie mam siły nawet siadać do komputera.
Dzisiaj mam wyjątkowo wolne, więc postanowiłam wykorzystać ten czas na przygotowanie notki. Może coś Wam wpadnie w oko!
Zapraszam :)








Dopiero wczoraj odebrałam moją paczkę z paczkomatu, którą zamówiłam z mojej ulubionej drogerii Cocolita.  Zdecydowałam się na szampon oraz płyn do czyszczenia pędzli z Makeup Revolution, tusz do rzęs z Loreal, flamaster do brwi z Catric, wosk YC oraz dwa pędzelki.  Żadnej z tych rzeczy jeszcze nie miałam okazji testować  a tylko o nich słyszałam. Jestem bardzo ciekawa tuszu z Loreal oraz płynu i szamponu do czyszczenia pędzli. Mam nadzieje, że sprostają moim pędzlom! 




To rzeczy jakie kupiłam u siebie w Rossmannie na promocji. Płynowi Lactacyd jestem już wierna dość długa, spisuje się świetnie i nie zamienię na żaden inny. Fioletowa wersja odzywki Gliss Kur jest dość nowa na rynku i byłam jej ciekawa. 
Uwielbiam wszelkie "ułatwiacze" pod prysznicem, dlatego zdecydowałam się na żel pod prysznic z pompką z Palmolive. Nigdy go nie miałam i wzięłam tak naprawdę w ciemno, ale jestem zachwycona jego zapachem! Jest cudowny! 
Promocja zachęciła mnie również do spróbowania korektora z Loreal True Match, zwłaszcza, że mój z Catrice się skończył a w drogerii internetowej był niedostępny.Musze przyznać, że  po pierwszym użyciu nie rozczarował mnie, więc wróże nam dobrą przyszłość!
A maska na stopy to podstawa zimą! 




A to moje ostatnie zakupy z Netto. Nie mogłam się zdecydować, który olejek chce, więc wzięłam wszystkie, dodatkowo trafiłam na ostatnie opakowanie kuracji na suche końcówki, więc musiało być moje.
Zawsze ciekawił mnie ten zabieg laminowania włosów. Zobaczymy czy w ogóle coś daje. 




Z moich zakupów to już wszystko, teraz chciałabym przedstawić Wam moje dwie nowe współprace i produkty, jakie będę testować i jakich recenzji możecie się spodziewać.
Pierwsza współpraca jest z firmą Oeparol. Otrzymałam krem do rąk oraz pomadkę ochronną. Musze przyznać, że produkty trafione w sedno, zwłaszcza o tej porze roku. 




Natomiast druga współpraca jest z firmą Il Salone Milano. Od tej firmy otrzymałam krem do włosów suchych i zniszczonych.  Firma jest dla mnie zupełnie nowa i bardzo chętnie się z nią zapoznam. Kremu jeszcze nie używałam, ale zapach ma wspaniały! 




 I jak Wam się podobają moje nowości?
Coś Was zaciekawiło? 


P.S. Robiłam ostatnio trochę porządków i mam 'trochę' kosmetyków, których nie używam. Część jest nowa, część tylko otwarta bądź użyte raz. Ja ich nie na pewno nie zużyje i stąd moje pytanie czy bylibyście rozdaniem z takimi kosmetykami? Czy nie przeszkadzało Wam, że np, są otwarte bądź raz 'maźnięte'? Dajcie znać, jeśli będziecie zainteresowani, zorganizuje rozdanie a kosmetyków trochę się nazbierało :)




Zobacz także:

Komentarze:

  1. miłego używania ;) ciekawi mnie krem do włosów zniszczonych, też nie znam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych nowości :D A co do rozdania to jestem za ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, fajne zakupki, ja bardzo lubiłam zabieg laminowania z Mariona, olejki tez sa swietne, a ten na koncówki to troche sciema :P nic nie złączy rozdwojonych już końcówek, choć niejedna z nas o tym marzy :D
    Płyn Lactacyd używam sama :) a, moja mama miała korektor True Match, ale... kiepsko to wygląda. Zbiera się na twarzy poza miejsce w którym pownien być, tworzy uroczą plamę XD Dobrze, ze sama go nie kupiłam :D W dodatku nie kryje tak jakbym chciała, lepszy jest Afinitone w płynie jesli chodzi o krycie.
    A, i współprace mega ciekawe.
    Co do ewentualnego rozdania - jestem na tak, zawsze warto coś wypróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nowości :)
    u mnie zabieg laminowania się nie sprawdził, mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję obu współprac:)
    Zaszalałaś z tymi zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore zakupy :) Mnie też najbardziej ciekawi krem do włosów , pierwszy raz słyszę o takiej firmie.
    Co do rozdania - jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :) Przyjemnych testów Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy :) ciekawa jestem tego kremu do włosów :) koniecznie daj znać

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze kiedyś kupić te olejki ;) Lubię zapachy Palmolive ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tuszu od L'oreal powinnaś być zadowolona :) Używałam, tego zabiegu do laminowania ale efekty były takie jak po podgrzaniu arganowej maseczki- więc byłam na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ho ho ho sporo tych kosmetycznych nowości ;) udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdanie rób, tylko wyraźnie zaznacz, ze używane coś było, żeby potem jakas panna nie rozpętała afery

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe produkty;) ciekawa jestem tego szmponu i plynu do pedzli;)co maja w skladzie?ja jakiej sa bazie?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nowych współprac kochana! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for the information you have provided, it is very useful

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie ten krem do włosów... pierwsze słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne nowości, czekamy więc na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne nowości. Tusz loreal bardzo lubię, świetnie się sprawdza.
    A co do rozdania to myślę, że sporo osób będzie nim zainteresowane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten trzeci z lewej na zdjęciu olejek do włosów od Mariona :) Całkiem przyjemny !

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo nowości. Gratuluję nowych współprac i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem ciekawa tej kuracji na suche koncówki, napisz potem jak ci się sprawdziła :)
    blantt1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie ten flamaster do brwi :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS