NOWOŚĆ! Wibo, Neutral Eyeshadow Palette - paletka 15 cieni

piątek, 18 marca 2016 26

Cześć!
Od kilku dni w Rossmannie a konkretnie w szafie Wibo, pojawiły się dwie, bardzo ciekawe paletki do makijażu. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i kupiłam obie, dzisiaj chciałam Wam zaprezentować jedną z nich.
Zapraszam!




Kilka słów od producenta:
Uniwersalna paleta cieni w naturalnych odcieniach ziemi. 15 kultowych kolorów dla każdego typu urody. Od matowych jasnych kolorów, rozświetlających w tej samie gamie, po cenie, grafity i brązy matowe i rozświetlające. Wszystkie niezbędne cienie zgromadzone w jednej palecie. Idealne do wykonania maturalnego dziennego makijażu jak i wieczorowego smoky eye. Wysoka jakość cieni o idealnie gładkiej powierzchni. Kolory zapewniają głębokie odcienie, idealne krycie i wyjątkową trwałość. 




Sama paletka wizualnie przyciąga wzrok. Szata graficzna jest zrobiona w bardzo precyzyjny  przemyślany sposób. Jej format jest bardzo poręczny, z łatwością zmieści się w każdej kosmetyczce. Dodatkowym atutem tego zestawu jest jego zamykanie, które odbywa się za pomocą magnesu.  Bardzo lubię taki myk w tego typu produktach, bo znacznie to ułatwia jej otwieranie no i korzystanie. 




Z tą paletką 15 różnych cieni, możemy stworzyć makijaż od zwykłego, delikatnego dziennego po mocny, wieczorowy.  Bardzo podoba mi się nadanie każdemu cieniu charakterystycznej nazwy. 
Już na paletce widać napigmentowanie cieni. Jest ono naprawdę wysokie zarówno w  cieniach matowych jak i rozświetlających.   Cienie  secret eye, milk chocolate oraz warm soil w zależności od upodobań, można również użyć do makijażu brwi. Sprawdzą się rewelacyjnie.  

Cienie mają konsystencje lekko kremową, nie osypują się jak standardowe cienie i maja dobre krycie.  Ja choć malować się nie umiem, to będę próbować. Kolory bardzo mi odpowiadają i myślę, że  w końcu uda mi się stworzyć makijaż godny pokazania. 







Za paletkę zapłaciłam nie całe 26 zł, Jak za 15 cienie, cena nie jest zła. Firmę Wibo bardzo lubię, jest to nasza polska firma, wiec tym bardziej ciesze się, ze mamy takie cuda na rynku!
A następnym razem pokażę Wam drugą paletkę z Wibo, która jest inspirowana paletką Urban Decay. 




Jak Wam się podoba paletka? 
Skusicie się? 


Komentarze:
  1. Jestem już jej posiadaczką i pomimo wielu palet ta nie zawiodła mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka ładna, ale na razie nie mam w planach nowych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda :) może przygarnę ją podczas jakiejś promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo no proszę bardzo ładnie i zachęcająco wygląda ta paletka, w przyszłości można się za nią rozejrzeć do wypróbowania ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta paletka, jednak nie wiem czy się skusze :D Mam Naturally Yours z Zoeva i tam praktycznie są nudziakowe kolory na co dzień - zobaczymy, nie mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka ciekawa, chociaż ja częściej bym sięgała po cienie matowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz lepsze produkty ma wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda całkiem przyzwoicie chociaż to nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta paletka :) rozważam jej zakup i przyznam, że byłaby to moja pierwsza paletka. Może w końcu nauczyłabym się malować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta paletka jednak słyszałam różne opinie przez co nie mogę się do końca zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakup Neutral sobie odpuściłam, choć zastanawiam się nad jej zakupem - bardzo podobają mi się kolory cieni.
    P.S. Z jednej strony zazdroszczę Tobie pracy w Rossmanie, ale z drugiej... myślę, że całkiem bym stamtąd nie wyszła, a już na pewno nie z jakimikolwiek pieniędzmi w portfelu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że marki dostępne w Rossmannie, i co najważniejsze, polskie zaczynają wprowadzać do swoich ofert tego typu paletki :) Nie miałam jej, ale przeglądałam na różnych blogach, i na żywo w sklepie i wygląda bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne zdjęcia! Aż kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejuś, ale piękne kolorki! Co jeden to lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na chwilę obecną nie szukam cieni do powiek, ale ta paletkę będę miała na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba i chyba się skuszę, chociaż nie robi na mnie wrażenia bardzo mała pojemność tej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne te kolory :) jak będzie teraz promocja -49% w Rossmannie z chęcią sobie ją zakupie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zastanawiam się nad jej kupnem :)
    Niestety jestem jeszcze laikiem w kwestii makijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że są tak błyszczące kolory i matowe razem, to rzeczywiście daje wiele możliwości na każdą okazję. Muszę zerknąć, jak będę na zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna kolorystyka, będę na nią polować na zbliżającej się promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem fajna się wydaje, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiam się nad zakupem tej paletki szczególnie, że zachęciłaś mnie swoją recenzją! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń