Wiosenna wishlista 2016

środa, 30 marca 2016 19

Cześć kochani! 
W końcu mamy wiosnę! Dni dłuższe, więcej słońca i chęci do życia większe. Chciałabym, aby kwiecień bardzo szybko mi zleciał Zapowiada się on bardzo ciężko w pracy i na uczelnie, ale mam nadzieję, ze jakoś dam radę. 
Dzisiaj przygotowałam dla Was krótką (jak na mnie) wiosenną wishlistę. Są to rzeczy, których mi po prostu brakuje i na 100% niedługo pojawią się w moim domu
Zapraszam! 







Czarna ramoneska
_____________________

Choć wiosna lubi kolory, to czarna, skórzana ramoneska jest podstawą w garderobie Pasuje do wszystkiego i jest jedyną uniwersalną rzeczą w szafie. Moja ubiegłoroczna się zepsuła (wyszczerbiły się ząbki w  zamku), wiec zakup nowej jest po prostu wskazany.


Rower miejski
_____________________

Nadejście wiosny i przestawienie zegara na czas letni tylko mnie upewniło w tym, że potrzebuje roweru jako środka lokomocji Do pracy chodzę na piechotę, a mam 1,5 km do niej, więc rowerkiem  mi ta trasa o wiele szybciej zleci, no i chciałabym zacząć intensywnie jeździć rowerem, zwłaszcza wieczorami.  Teraz zostaje mi tylko wybór jaki kolor roweru bym chciała


Tangle Teezer Angel
__________________

Nie dość, że szczotka jest piękna, to jeszcze taka praktyczna! Kiedy ten model pojawił sie na ryku, od razu wpadł mi w oko. Szczotki Tangle Teezer bardzo lubię, mam trzy w swojej kolekcji i już nie wyobrażam sobie używać innej.


Kolorowe slip on
_________________

Buty slip on to jedne z moich ulubionych butów. Bardzo je lubię za wygodę zakładania, noszenia i ich wygląd Pasują do wielu stylizacji nie tylko tych sportowych. W swojej kolekcji mam dwie pary i teraz chciałabym takie kwieciste, iście wiosenne!
Ale

Regał z szufladami 
_________________

To, że od dawna mi się taki regał podoba to wiedzą chyba wszyscy.  Ale od jakiegoś czasu to mebel obowiązkowy w moim pokoju nr 2. Zaczęło mi już brakować miejsca na moje kosmetyki, rzeczy do pielęgnacji ciała czy włosów. Wolałabym to schować do takiego pięknego kosza, który by ładnie wyglądał z zewnątrz a w środku krył moje skarby.





Zielona baza pod makijaż
______________________

Dużo się o niej naczytałam i jestem bardzo ciekawa czy u mnie również zdała by egzamin Nie mam jedynie pojęcia na jaką firmę się zdecydować. Czy któraś z Was używała zielonej bazy i może mi polecić ?



Paleta do konturowania Loreal
________________________

Przyznaję, to czysta ciekawość! Pracując w Rossmannie, dzielnie przyglądam się nowościom, które pojawiają się na naszych półkach i mam ochotę przetestować je wszystkie. Ta kremowa paleta wyróżnia się spośród pozostałych palet innych firm. No a kremowe konturowanie chodzi za mną już od dłuższego czasu. 


Perfum Calvin Klein Down Town
_______________________

Perfum poznałam dziś w pracy i po prostu mnie oczarował! Cudowny, jak dla mnie idealny na wiosnę! Mam nadzieję, że uda mi się go zdobyć jakoś w najbliższym czasie. Mimo, że mam jeszcze dwa inne perfumy. 


 Czekoladka Bourjois 
__________________

Nie wiem, którą to już wiosnę planuję kupić ten bronzer. Zbieram się i zbieram i jakoś się zebrać nie mogę. Teraz na promocji -49% to już  chyba na pewno go kupię.



Garnier, płyn micelarny z olejkiem arganowym
___________________________________________

Uwielbiam płyny micelarne Garniera, Różowy to mój faworyt już od dawna. Najlepiej radzi sobie z makijażem. Choć nie jestem fanką płynów dwufazowych, to tego nie omieszkam spróbować. Oby był tak dobry jak wersja różowa!




Każda z Was już słyszała o nadchodzącej promocji w Rossmannie? 
Od 20 kwietna rusza promocja -49%!
Listy zakupowe już są? ja oczywiście postaram się stworzyć dla Was nową listę w co warto się zaopatrzyć. 



Komentarze:
  1. Mam zieloną bazę pod makijaż z Ingrid, świetnie neutralizuje zaczerwienienia, jednak nie używam jej często, bo trochę zapycha przy dłuższym stosowaniu. Ale efekt po nałożeniu jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam w zeszłym roku o rowerze miejskim, aby dojeżdżać na uczelnie, ale kradzieże + smog mnie zniechęciły. Już i tak mam wrażenie, że zdrowie mi się snuje od tego kiepskiego powietrza. Jednak zamienić wieś na Kraków... Taka szafka z szufladkami fajna, podoba mi się. O zielonej bazie też słyszałam, ale póki co się jej nie dorobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rower? Super :D Te półki są urocze, sama bym takie capnęła. Nigdy nie widziałam zielonej bazy, zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem. Sama mam zamiar kupić ten nowy micel z Garniera, a na promocji w Rossmanie na pewno kupię jakiś tusz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: nie perfum, tylko perfumy :)

      Usuń
  4. Jak ja bym chciała taki rower! Marzy mi się już od zeszłorocznej wiosny, ale jeszcze na niego nie uzbierałam. W pierwszej kolejności jest toaletka, ale jak już ją kupię, postawię sobie chyba na niej skarbonkę świnkę i będę odkładała na rower :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj rower miejski to mi się od dawien dawna marzy :) oj szczotka angel jest piękna i zbieram na nią :)
    a z kosmetyków to też jestem ciekawa tego nowego płynu micelarnego z Garniera,chodź cena jest dość zawyżona jak dla mnie :)
    oj już czekam na te promocje w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te półeczki są przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rower miejski jest na mojej liście zakupowej tej wiosny również, ponieważ chcę się przerzucić z auta na rower choć częściowo ;-)
    Bardzo jestem ciekawa tego micela oraz palety do konturowania jednak Rossmana będę omijać szerokim łukiem, nawet podczas promocji :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie powoli tworzę swoją listę zakupowa, ciekawie co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobny rower, ale z koszyczkiem z przodu :) podoba mi się nowy model szczotki TT i to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj czarna ramoneska to i mi się marzy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Rower mam i czas go wytargać :)o kolorówce pomyślę właśnie w trakcie promocji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny z USA porównują bronzer Bourjois z Chanel'owskim, jest podobno tak samo rewelacyjny. Co do roweru, pięknie wyglądają te pomalowane na pastelowe kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam w planach zakup czarnej ramoneski, obowiązkowo z prawdziwej skóry :) no i nowy Garnier i perfumy Downtown, ale jak mi się pokończą inne otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O duo do konturowania L'Oreal słyszę ostatnio dużo dobrego, podobnie jak o nowym płynie micelarnym Garnier :) A o czekoladce Bourjois natomiast słyszę same negatywy, że szybko twardnieje, przez co ciężko się ją aplikuje i różne inne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te perfumy i choć pachną pięknie to zapach nie dorównuje trwałością innym moim perfumom. :) A szczotka TT wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Mam pytanie odnoście rudych farb :) Ponad 2 tygodnie temu rozjaśniłam włosy u fryzjera, obecnie mam na głowie jasny blond, z przebłyskami okropnej żółci i sama nie wiem, czego jeszcze. Chciałabym wrócić do naturalnego koloru włosów (jakim jest jasny rudy, taki "złoty") i jak myślisz, jaka drogeryjna farba mogłaby ładnie wyjść? Absolutnie nie chciałabym chamskiej, ognistej marchewki. Chodzi mi o bardzo jasny rudy kolorek, taki sprany rudy. Wrzucać do koszyka L'oreal 7.43 blond miedziano złocisty, czy jednak coś innego? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż się boję tej promocji, bo mam jeszcze spore zapasy kolorówki, a jak znam życie to niejedno mi w oko wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny ten regał. Gdzie taki można dostać? :D

    OdpowiedzUsuń