WYNIKI ROZDANIA!

środa, 9 marca 2016 29
Czeeeść!
Kochaani bardzo Was przepraszam za moją miesięczną przerwę, ale mam trochę zawirowań w życiu i nie miałam kiedy nawet przysiąść. Mam nadzieje, ze juz niedługo wrócę do stałego blogowania. Aktualnie poświeciłam się w 100% swojej pracy, w której z kolei spełniam się na 110%.

Czekacie też na wyniki rozdania. Mam akurat dosłownie wolne 5 minut, kiedy kończy się moje pranie i zaraz wychodzę, więc postanowiłam w końcu kogoś uszczęśliwić, 

Rozdanie wygrywa...





Baardzo Ci kochana gratuluję! Po komentarzu jaki zostawiłaś, mogę stwierdzić, że będziesz zadowolona z wygranej :)
Napisz do mnie proszę wiadomość z adresem na jaki mam wysłać nagrodę. 


Zostawiam Was z(e)... mną.  Dawno mnie tu nie było :)



Komentarze:
  1. Gratulacje! :)

    Agato, piękne oprawki! Właśnie takich szukam, gdzie polecasz kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) ja swoje kupiłam w salonie Piękne Oczy już ponad 2 lata temu.

      Usuń