Co warto kupić na promocji -49% w Rossmannie z kosmetyków do twarzy? Część I: podkłady, pudry, bronzery, róże itp.

wtorek, 19 kwietnia 2016 17

Cześć!
Już w środę rozpoczyna się wyczekiwana promocja w Rossmannie -49% na kosmetyki do makijażu twarzy. Na pierwszy ogień idą podkłady, pudry, róże, bronzery, rozświetlacze itp.
Jeśli dalej nie wiecie na co warto się zdecydować to zapraszam na dalsza część postu, może coś Wam wpadnie  w oko :)





Produkty, które tutaj polecam, to częściowe sprawdzone przeze mnie, które sprawdzają się na mojej tłustej/problematycznej cerze oraz te, o których słyszałam i bardzo chętnie bym przetestowała. 






1. MaxFactor, Podkład w kompakcie - tym produktem zainteresowała mnie koleżanka  z pracy Nie dośc, że podkład ładnie wygląda, to jeszcze fajnie działa. Idealny do poprawek w ciągu dnia. 

2. Mabelline Afinittone Mineral - bardzo dobrze kryjący podkład, idealny do cery trądzikowej, problematycznej. Jedyny (mi znany) podkład z Maybelline, który ma tak fajne krycie. 

3. MaxFactor, baza pod makijaż - bazy używam od ponad tygodnia. Bardzo fajnie się sprawdza, faktycznie przedłuża trwałość makijażu a podkład lepiej się rozprowadza.  

4. Maxfactor, Pan stik - to również produkt, o którym słyszałam trochę dobrego. Ma tak zbitą konsystencje, ze może mieć dość fajne krycie, a może bardziej posłużyć jako korektor. 

5. Manhattan, Podkład 2w1 - to podkład i puder w jednym. Podkład stosujemy na mokro a puder na sucho.  Dodatkowo jest idealny doc ery wrażliwej i trądzikowej.  To już produkt kultowy.

6. Loreal Inffalible Matte - to jeden z moich ulubionych matowych podkładów, daje takie wykończenie, że puder jest już zbędny. Przy okazji ma krycie na dobrym poziomie. 

7. Rimmel Stay Matte - kolejny bardzo dobry matująco kryjący podkład. Barezo kremowa konsystencja, która dobrze się rozprowadza i łączy w sobie dwie funkcje, który powinien mieć dla mnie dobry pokład: matuje i kryje. 






8. Loreal True Match - kupiłam raz, dla spróbowania. Używam go pod oczy i nie wyobrażam sobie już innego korektora w okolice oczu. Piękne rozświetla, maskując przy tym drobne cienie. Jest wart uwagi. 

9.  Wibo, Fixing Powder - to jeden z pudrów niższej półki, ale nie niższej jakości. Jest to puder pół transparentny, który bardzo dobrze się sprawdza.  Super utrwala makijaż , nie bieli jej z tego względu, że jest to puder własnie półtransparentny. Każdy powinien spróbowac tego pudru choć raz!

10. Lirene City Matt - pudry matowe to jedyne jakich używam. To podstawa w moim makijażu. Tego  Lirene jeszcze nie miałam okazji spróbować a myślę, że teraz się skuszę. 

11.  Wibo, Bibułki matujące - to tak naprawdę kosmetyczny gadżet, który warto mieć ze sobą w kosmetyczce, dosłownie w każdej sytuacji. 

12. Catrice Camouflage - to korektor kultowy. Bardzo żałuję, że nie mam w swoim Rossmannie szafy Catrice, ale Wy jeśli macie do niej dostęp to polecam!

13. Bielenda Fixer - sprawdzi się przy większych wyjściach, gdzie np. nie będzie możliwości poprawiania makijażu, a chciałybyśmy aby został z nami długo. Nie polecałabym używać go codziennie, bo może mieć działanie odwrotne lub uczulić, 




14. Maxfactor wypiekane róże - prześliczne róże do policzków.  Prawie, ze identyczne jak róże z Bourjois. Jeśli znowu ktoś nie ma dostępu do szafy Bourjois, to polecam te z MaxFactora, są bardzo do siebie zblżone a kolorki są również piękne!

15. Wibo, 3 steeps - uwielbiam tą paletkę. Ma przepiękny róż w sobie, który jako pierwszy wykończyłam do cna. 

16. Rimmel Kate - nowość od Rimmel, paletka do konturowania dostępna w dwóch odcieniach. Jestem bardzo ciekawa zy jest duża różnica miedzy Rimmel a Wibo. 

17. Wibo Royal Shimmer - rozświetlacze z Wibo, za tak niską cenę, są naprawdę świetne, Nie nsa bardzo mocno błyszczące, wystarczy delikatne muśnięcie pędzlem by rozświetlić okolice łuku brwiowego czy kości policzkowych. 

18. Bourjois, Czekoladka - to produkt, który zdecydowanie warto kupić na promocji -49%, ponieważ, jego cena standardowa jest dość wysoka.  Produkt z kategorii kultowych, który każda choć raz powinna spróbować. 

19. Lirene Siny Touch - przepiękne rozświetlacze, bardzo delikatne . Można je mieszać, bądź stosować tylko jeden odcień. 

20. Loreal Sculpt - świeżynka na rynku kosmetycznym. Pierwsya taka paleta do konturowania "na kremowo".. Dostępna jest w dwóch odcieniach. Jestem bardzo ciekawa  czy konturowanie nią jest faktycznie takie proste.




A Wy co planujecie kupić na promocji -49%?



Zapraszam do Rossmanna, w którym pracuję na zakupy! Chętnie pomogę i doradzę :) 
Bydgoszcz, ul. Kossaka 23 

Komentarze:
  1. Ja nadal myślę w co się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba postawię na paletkę cieni Wibo i mój ulubiony podkład Rimmel Wake Me Up :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo ciekawa tej ostatniej pozycji bo wiem ze jest to nowy produkt, a ponoc baaardzo dobRY :))
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak niczego konkretnego raczej nie potrzebuje, jedynie nad rzeczami Wibo się zastanawiam :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla siebie na pewno upoluję :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już kupiłam kilka rzeczy na promocji -50% w SuperPharm, ale do Rossmanna na pewno też się wybiorę :) Wiele z tych kosmetyków sama bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie wyobrażam już sobie używać inny korektor pod oczy jak ten Loreal :D Na promocjach planuję tez kupić ten puder Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym już nic nie kupić po promocji w SP i Naturze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć wiele rzeczy z Twojego wpisu wpadło mi w oko to jednak trzymam się swojego postanowienia i na promocję nie pójdę i już! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutro pędzę po podkład i korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na korektor z catrice nie mogę nigdy trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam swoje rzeczy przygotowane i się nie mogę doczekać! Szkoda, że mieszkasz tak daleko, bo chętnie bym wpadła do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chciałam 4 podkłady i korektor. Ale niestety nie było już w najjaśniejszym odcieniu ani tego nowego podkładu z Bourjois wraz z korektorem, ani Bourjois Healthy Mix, ani też Dr. Irena Eris, więc wyszłam tylko z ostatnią sztuką L'oreal True Match, który od dawna chciałam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety Wibo, Fixing Powder nie wpadł w moje ręce nigdzie go nie mogłam znaleźć, ale za to kupiłam ostatnią paletkę Wibo 3 steeps i nie mogę się doczekać aż ją wypróbuje. Szukam jeszcze jakiegoś bronzera, który jest wart uwagi :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Własnie mam zamiar kupić AFFINITONE :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam opcji polowania w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam zamiar upolować Loreal Sculpt, ale się nie udało :P

    OdpowiedzUsuń