Co warto kupić podczas promocji -49% na kosmetyki do oczu w Rossmannie? Część II: tusze, cienie do powiek, eyelinery,kosmetyki do makijażu brwi

wtorek, 26 kwietnia 2016 12

Cześć!
Od dzisiaj w Rossmannie rozpoczął się drugi etap promocji -49%. Przyszła pora na kosmetyki do makijażu oczy, czyli WSZYSTKIE tusze do rzęs, cienie, eyelinery, kredki, kosmetyki do makijażu brwi.
Chciałabym przedstawić Wam tym razem tylko kilka pozycji, które osobiście nie bardzo interesują i które bardzo dobrze znam.
Zapraszam!





























1. Wibo, rozświetlacz pod łuk brwiowy - uwielbiam ten rozświetlacz, Super się sprawdza, pod łuk brwiowy. Ma tylko jeden kolor - złoty, mimo dużej pigmentacji nie świeci się bardzo mocno a aplikacja w kredce jest bardzo przyjemna.

2. Maybelline Lash Sensational - bardzo lubię ten tusz. Super wydłuża rzęsy, nie skleja ich a w ciągu dnia się nie osypuje. 

3. Rimmel Vonderfull Colourist - to maskara, która bardzo mnie ciekawi, a zwłaszcza jej działanie, dzięki którego rzęsy mają stać się naturalnie ciemniejsze,  Ot taki wynalazek. 

4. Miss Sporty  Studio Lash - uwielbiam ten tusz! To jeden z lepszych, z ten tańszej półki jeśli chodzi i tusze wydłużające. Ma szczoteczkę z szeroko rozstawionymi włoskami, dzięki czemu idealnie rozdziela rzęsy, rozczesuje i maksymalnie je wydłuża!

5. Loreal Volume Milion Lashes - jak dla mnie najlepszy tusz z tej serii Loreal.  Bardzo fajnie wydłuża, roczesujac przy tym rzęsy, nie skleja ich, tusz utrzymuje się na rzęsach cały dzień, nie osypuje się i ejst bardzo wydajny!

6. Lovely Pump Up - czy ten tusz trzeba jeszcze przedstawiać? myślę, że nie! po prostu kultowy!

7. Loreal Super Liner - ogólnie linerów to ja nie używam, ale moje koleżanki z pracy owszem  i bardzo chwalą ten eyeliner, tak samo jak klientki, więc również ja polecę go Wam!

8. Wibo, Neutral Eyeshadow - cudowna paleta za małe pieniądze. ma 15 różnych cieni, w lekko kremowej konsystencji. Warto spróbować!

9. MaxFactor 200 Calories - tusz poleca moja dobra koleżanka z pracy, sama go używa, a zawsze jak przychodzi do pracy to ma piękne rzęsy, a ja też chce takie mieć!

10. Maybelline, Color Tattoo - jedne z najlepszych cieni w kremowo-żelowej konsystencji. Bardzo wydajne, niestety nie ma  w nich za dużego wyboru w kolorach. nr 40 można również śmiało stosować do brwi. Świetnie się trzyma.

11 MaxFactor Voluptous False Lash Effect - to nowość w szafie MF. Jest to ooogromna szczotka, w dodatku zakręcona. Daje niesamowite wydłużenie  objętość rzęs.  jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłaby się przy moich małych oczach.



I pamiętajcie promocja trwa do 2 maja włącznie. 
A Wy jakie macie typy?
Już coś upolowałyście czy dopiero wybieracie się na łowy? 



Komentarze:
  1. Kupiłam dziś 'soł kjutu' :D Zobaczymy jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie kupiłam tylko tusz z Lovely, ale ta paleta cieni wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj dorwalam ostatnie 2 sztuki tuszu Lovely :) i wiele innym rzeczy :) niedlugo u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja może ogarnę Color Tattoo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie chyba najbardziej ciekawią produkty Wibo, bardzo marka poszła do przodu ostatnio :) ja jeszcze na nic się nie skusiłam na promocjach i pewnie też tak zostanie :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje polowanie po raz drugi zakończone sukcesem :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskarę Lovely uwielbiam i kupiłam kolejne opakowanie ;D Natomiast eyeliner Loreal u mnie się nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ten tusz z Lovely jest prześwietny:D
    zapraszam do mnie http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam ten fioletowy tusz z Loreal i żółty z Lovely.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta paleta cieni wygląda bardzo ciekawie... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zdecydowanie mówię STOP - muszę zapasy zużyć :D

    OdpowiedzUsuń