EDYCJA SPECJALNA Joy box LOREAL

środa, 13 kwietnia 2016 18

CZEŚĆ!
W ubiegły piątek kurier zawitał do mnie z pudełkiem z edycji specjalnej z Joy Boxa! Uwielbiam te pudełka! To, które dzisiaj Wam pokażę, jest szczególnie wyjątkowe.
Zapraszam!







W pudełku w sumie znalazło się 5 produktów. Mało?  Wartość tego pudełka przekracza 200zł a można było je kupić za zaledwie 49zł i to dostawą z kurierem gratis.  
W pudełku znalazły się :
- Krem maska na noc
- Odżywczy krem olejek 
- Olejek do twarzy  
- Eliksir odżywczy
- Olejek w kremie.






Odżywczy olejek krem do twarzyJedwabisty krem-olejek natychmiast nawilża i odżywia skórę, nie pozostawiając przy tym tłustej i klejącej warstwy. Skóra odzyskuje poczucie komfortu. Dzień po dniu poprawia się jej wygląd, a oznaki zmęczenia stają się mniej widoczne. Twarz wygląda na wypoczętą i odzyskuje witalność. A wszystko to dzięki regenerującym olejkom z lawendy, rozmarynu i owoców drzewa arganowego, znanych ze swoich właściwości przeciwutleniających oraz redukujących oznaki zmęczenia skóry. Ponadto w połączeniu z ekstraktem z białego jaśminu, słynącego ze swoich właściwości kojących, dają skórze nowy wymiar odżywczej pielęgnacji. 


Krem maska na nocLekka i jedwabista formuła sprawia, że krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Już po pierwszym zastosowaniu skóra staje się nawilżona i ukojona, a dzięki regularnemu aplikowaniu kremu cera odzyskuje blask, jest wypoczęta i nawodniona. 84% kobiet potwierdza, że codzienna pielęgnacja odżywczym kremem-maską rozwiązuje problem nadmiernie suchej skóry. Kosmetyk można stosować zarówno jako codzienny krem pielęgnacyjny na noc, który zagwarantuje natychmiastowe nawilżenie i komfort suchej skórze, jak i intensywnie działającą, regenerującą maskę.


Olejek do twarzySkóra mieszana składa się ze stref suchych i tłustych, wydzielających nadmierną ilość sebum. Ma rozszerzone pory, traci swój blask i zdrowy wygląd. Aby przywrócić jej równowagę, potrzebujesz więcej niż tylko nawilżenia. Laboratoria L'Oréal Paris wyselekcjonowały 8 Drogocennych Olejków (oregano, trawa cytrynowa, melisa, palczatka cytrynowa, goździk, rozmaryn, lawenda, rumianek) znanych ze swych właściwości regulujących wydzielanie sebum i łagodzących. Olejek do Twarzy Nutri-Gold Olejkowy Rytuał przywraca równowagę skórze mieszanej: zwęża pory i odżywia, przywracając skórze normalnej i mieszanej naturalny blask i zdrowy wygląd. Jego aromatyczny zapach daje uczucie zmysłowej przyjemności i doskonale odpręża.




Olejek w kremie do włosów - Olejek w kremie łączy w sobie moc sześciu olejków kwiatowych. Kosmetyk ma konsystencję nietłustego kremu. Produkt szybko się wchłania, a włosy odzyskują olśniewający blask, miękkość i jedwabistą gładkość. Szlachetna formuła łączy moc 6 starannie wyselekcjonowanych olejków kwiatowych: rumiankowego, lnianego, słonecznikowego, kwiatu lotosu, gardenii tahińskiej, różanego.

Eliksir odżywczy - Eliksir Odżywczy Elseve od L'Oréal Paris to produkt pielęgnacyjny, który odżywia i wygładza włosy oraz pomaga chronić je przed codziennym oddziaływaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Bogata formuła o lekkiej, nietłustej konsystencji doskonale odpowiada na potrzeby wszystkich rodzajów włosów, pielęgnując je, dyscyplinując i dodając im blasku oraz miękkości bez obciążania fryzury!






Produkty są naprawdę godne uwagi i bardzo mnie ciekawi ich działanie. Niestety trzech produktów do twarzy nie będę stosować, bo po pierwsze nie są przeznaczone do mojego typu cery a po drugie mam swoje dermokosmetyki, które się u mnie sprawdzają, a, że mam niemae problemy z cerą to nie chce ryzykować. Kremy i olejek sprezentuje koleżance z pracy, na pewno się ucieszy. 


\


Jak Wam się podoba specjalna edycja JoyBoxa?
Skusiłyście się? 

Komentarze:
  1. Też mam,kremu na dzień nie będę używać,ale na noc w formie 15 maski sprawdza się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tytule wkradł się błąd :D. Ja zamówiłam boxa w poniedziałek. Ten fajnie się prezentuje ale produkty nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i zawartość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te produkty i bardzo je lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wlasnie sie czaje na to pudeleczko, ale nie moge sie zebrac, aby zamowic, jednakze widze ze warto :)
    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Godzinę temu kurier przyniósł mi to pudełko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i zdecydowanie wykorzystam całą zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi jedynie przypadły do gustu kosmetyki do włosów, jednak nie jestem za bardzo fanka pielęgnacji marki Loreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty z Loreal bardzo zachęcają. Świetne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi sie ta edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, za 49 zł to rzeczywiście rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. też recenzowałam teraz to pudełeczko. Było OK, ale dla fanek marki. Mi nie spodobały się składy większości kosmetyków (w kremach do twarzy parafina:() - więc od razu idą w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny box, sama bym sobie takie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń