JoyBox Czerwiec - Kosmetyki naturalne

środa, 22 czerwca 2016 21

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z zawartością pudełka JoyBox, w którym tym razem znalazły się same kosmetyki naturalne!
Zapraszam :)

JoyBox Czerwiec - Kosmetyki naturalne 





W moim pudełku znalazło się 8 produktów, z czego 6 jest już w podstawie boxa a pozostałe są do wyboru z dwóch kategorii. 
W podstawie boxa znalazły się:
- Vianek, odżywcza maseczka- peeling
- Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy 
- Biolaven, krem na dzień
- Beorganic, mleczko do demakijażu 
- Yasumi, gąbka do mycia i masazu 
- Oillian, bioaktywny balsam kojąco-ochronny 

A poza tym, w pudełku znalazłam jeszcze  ujędrniajaco-wygładzający peeling firmy Vianek oraz Kojące Mydło Migdałowe, Zapach Ciszy. 




Pudełka są jeszcze dostępne i można je zamówić TUTAJ  a koszt boxa to 59 zł z darmową dostawą przez kuriera. To bardzo atrakcyjna cena, zważając na to, że w pudełku są same kosmetyki naturalne a po drugie jego wartość przekracza 180 zł. 

Jeśli nie lubicie kupować kota w worku a interesują Was kosmetyki firm typu Vianek, Biolaven czy Yasumi to, to pudełko jest dla Was idealne. 




Jak Wam się podoba pudełko?

Komentarze:
  1. Świetna zawartość pudełeczka! Wreszcie coś, co naprawdę mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamówiłam, z tym, że zamiast mydełka wybrałam świeczkę Yankee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super box, chyba ich najlepsza dotąd edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość świetna, idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie pudełko się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam. Niestety nie załapałam się na peeling Vianek :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość mi się bardzo podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie zawartość jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość moim zdaniem rewelacja, tym bardziej ze kocham produkty naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają ! :) Zapraszam do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość jest calkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie zawartość jest bardzo fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisałam kiedyś bardzo pozytywny wpis o gąbeczkach Konjac :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zawartość. Muszę w końcu zamówić sobie takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sprawa z tym pudełkiem, tym bardziej, że kosmetyki naturalne nie należą do najtańszych. Ja używam kremów i szamponów marki Bioselect - http://bioselectpolska.pl/. Są wegańskie, ekologiczne i w pełni bezpieczne, co szczególnie istotne w przypadku osób ze skłonnościami do alergii!

    OdpowiedzUsuń