Bielenda, Carbo Detox, Oczyszczająca maska węglowa do skóry suchej i wrażliwej oraz tłustej i mieszanej - HIT BLOGSFERY!

• czwartek, 15 września 2016 22 Komentarzy


Witajcie!
Ja jeszcze urzęduję na L4, ale na szczęście powoli zaczyna się robić coraz lepiej.  Dzisiaj postanowiłam opowiedzieć Wam o maseczce, która zawojowała w świecie dogłębnego oczyszczania cery. Żadnej recenzji na blogu jeszcze nie widziałam, więc chyba będę pierwsza :)
Tak więc, zapraszam :)





Maseczki od Bielendy, Carbo Detox występują w trzech wersjach, do skóry tłustej oraz mieszanej, suchej i wrażliwej oraz do cery dojrzałej. Ja zdecydowałam się na dwie pierwsze wersje i o nich będę dziś troszkę pisać. 




Bielenda CARBO DETOX Oczyszczająca maska węglowa z ALGĄ CHLORELLA do cery suchej i wrażliwej 8g

Oczyszczająca maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym błyskawicznie poprawia stan skóry suchej i wrażliwej. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odświeża, nawilża i regeneruje. Ujędrnia i wzmacnia cienki, delikatny naskórek.

Aktywny węgiel zwany czarnym diamentem w kosmetyce , działa antybakteryjnie, oczyszczająco i ściągająco. Dzięki silnym właściwościom  absorbującym posiada zdolność głębokiego oczyszczania skóry. Działa jak magnez : przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Wyrównuje koloryt skóry, przeciwdziała powstawaniu zmarszczek.

W mikroskopijnym organiźmie ALG CHLORELLA zawarta jest niezwykła energia biologiczna , ponad 70 substancji o wysokim znaczeniu dla organizmu człowieka : mikroelementy, białka , aminokwasy,  kwasy tłuszczowe, witaminy i chlorofile. Algi oczyszczają skórę z toksyn , pobudzają mikrokrążenie , stymulują syntezę kolagenu i elastyny, odnawiają komórki skóry, poprawiają koloryt cery, redukują zaczerwienienia, intensywnie nawilżają i odżywiają skórę. 

EFEKT: doskonale oczyszczona i nawilżona , pełna blasku , świeża, gładka i jędrna skóra.

STOSOWANIE: maseczkę nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy , szyi i dekoltu omijając okolice oczu . Po 10 minutach zmyć letnią wodą i nałożyć odpowiedni krem Bielenda.





Bielenda Carbo Detox maska węglowa oczyszczająca do cery tłustej i mieszanej 8g

 Oczyszczająca maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym błyskawicznie poprawia stan i kondycję skóry mieszanej i tłustej : szarej, z pzebarwieniami  i rozszerzonymi porami . Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn , odświeża i zwęża pory. Działa przeciwtrądzikowo, redukuje poziom sebum.

Aktywny węgiel zwany czarnym diamentem w kosmetyce, działa antybakteryjnie , oczyszczająco i ściągajaco . Dzięki silnym właściwościom absorbującym posiada zdolność głebokiego oczyszczania skóry. Działa jak magnez : przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek, nadmiar sebum oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni  oraz głebszych warstw skóry . Skutecznie oczyszcza zapchane pory. Wyrównuje koloryt skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków.

Glinka zielona posiada silne właściwości ściągające,dezynfekujące i gojące. Skutecznie wchłania bakterie i toksyny z powierzchni skóry, oczyszcza i zamyka pory, zmniejsza wydzielanie sebum, wzmacnia i rozświetla skórę. Bogata w makro i mikro elementy , działa regenerująco i odżywczo na skórę, dostarczając jej całe bogactwo pierwiastków.

EFEKT:oczyszczona, idealnie matowa, pełna blasku , świeża i gładka cera. Pory zwężone i mniej widoczne, niedoskonałości zredukowane.

STOSOWANIE: maseczkę nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Po 10 minutach zmyć letnią wodą i nałożyć odpowiedni krem Bielenda.







Jako pierwszą poznałam maseczkę do cery tłustej i mieszanej. I to była miłość od pierwszego 'maźnięcia'. Obie maseczki rewelacyjnie oczyszczają skórę, z toksyn, z niedoskonałości, znikają zaczerwienienia. Zielona wersja dodatkowo zwęża pory, które po zmyciu maseczki są prawie, że niewidoczne  a cera jest niesamowicie gładka i czuć, że jest po prostu czysta. 

Jak zobaczyłam tą maseczkę, byłam przekonana, że jest to forma peel off, ale niestety nie. Trzeba ją pozostawić na twarzy na 10 minut a potem zmyć letnia  wodą, co jest najmniej przyjemne z tego wszystkiego, jednak efekt jaki nam daje, rekompensuje to ciężkie  zmywanie. 

8g maseczki kosztuje zaledwie 2,19 zł. Polecam każdemu, kto zmaga się ze słabo oczyszczoną cerą mimo stosowania wielu produktów. Ta maseczka zrobi całą robotę za Was. 







Zapoznałyście się już z nowością od Bielendy? Macie swoja ulubioną? 



Zobacz także:

Komentarze:

  1. Cały czas jej szukam, skuszę się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hit blogosfery a ja o niej pierwszy raz słysze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) brzmi fajnie, ale nie skorzystam, bo mam teraz pielęgnację od dermatolog

      Usuń
  3. pierwszy raz widzę te cuda na oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam je na e-zebrze :D

      Usuń
    2. Ja też i nawet wsadziłam je do koszyka. Wahałam się czy je kupić, ale teraz wiem, że warto :)

      Usuń
  4. Nie widziałam jej jeszcze w żadnej drogerii. Chyba muszę dokładniej poszukać, bo zapowiada się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w drogerii Natura 😊

      Usuń
    2. W Rossmannie również;)

      Usuń
    3. W rossmanie dzis kupilam zieloną i jestem mega zadowolona!!

      Usuń
  5. ja ostatnio chciałam ją kupić, ale nie mogłam znaleźć w Rossmannie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie ma w słoiczkach:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm chyba bym musiała wypróbować tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio wypróbowałam maseczkę węglową, ale taką domowej roboty i sprawdziła się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Bielendy. Nigdy mnie nie zawiodły, więc z przyjemnością sięgnę również po tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się jej przyjrzeć ! Ostatnio maseczkowanie u mnie poszło na drugi tor, albo i piąty ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam wcześniej do czynienia z maskami węglowymi, choć nie raz czytałam, że są świetne

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tych maseczek z tej serii ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ktoś wie ile razy dziennie trzeba je stosować?! Dziękuję za odpowiedź ����

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś wie ile razy dziennie trzeba je stosować??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji :)



SZABLON BY: PANNA VEJJS