Garść wrześniowych nowości + promocja -49% w Rossmannie

czwartek, 29 września 2016 19
Cześć!
Wrzesień już praktycznie za nami. Nie mam pojęcia, kiedy ten czas i okres wakacyjny zleciał! Za rogiem już październik i ostatni rok magisterki przede mną.  Będzie to dla mnie bardzo trudny rok.
Dodatkowo, pewnie już wszyscy wiedzą, ale jeszcze przypomnę, 30 września, czyli już jutro rusza promocja -49% w Rossmannie.
A dzisiaj chciałabym Wam pokazać dosłownie garstkę nowości, jakie pojawiły się u mnie w okresie września. W końcu wzięłam sobie do serca, ze mam zbyt dużo zapasów  i pora to wszystko zużyć, dopiero wtedy  będę mogła kupić coś nowego. Jakoś mi się to na szczęście udaje!
Tak więc zapraszam dalej :)





Od jakiegoś czasu mam dość poważne problemy skórne. Moje ręce są strasznie czerwone w jakiejś wysypce, do tego jest niesamowicie sucha i nie mogłam sobie z nią poradzić. W aptece Pani farmaceutka poleciła mi kosmetyki Biodermy, krem do twarzy oraz krem do ciała. Plamy niestety ni zniknęły, a skóra nadal jest sucha. W poniedziałek czeka mnie wizyta u dermatologa. 




Nowy podkład Catrice kusił niesamowicie. Najpierw pojawił się w Naturze, potem miał być w Hebe, czekałam niecierpliwie, aż w końcu pojawił się dostępy online na Cocolita.pl i bez zastanowienia zamówiłam. Sugerując się odcieniami korektorów jakie mam z tej serii Catrice, wybrałam odcień 010 i trafiłam idealnie.  Podkład super kryje! Jak dla mnie bije na głowę Revlon! A skład jest i o wiele lepszy. 

Dodatkowo skusiłam się na nową wersję tuszu Loreal Volume Milion Lashes - Fatale. Bardzo się  z nim polubiłam, Używam go codziennie i moje rzęsy naprawdę mi się podobają. Jest ich milion! Są wydłużone, pogrubione i delikatnie podkręcone.  Prezentuje się lepiej niż wersja So Couture.  





Moja walka z cellulitem trwa odkąd tylko pamiętam. Przetestowałam mnóstwo kosmetyków. Ruchu mam mnóstwo a niestety skóra nadal nie wygląda tak jakbym chciała. Dużo czytałam o japońskiej pielęgnacji i dużo dobrego udało mi się znaleźć. Postanowiłam skusić się na balsam od Yoskine. Po kilku użyciach mogę stwierdzić, że jest genialny, Niesamowicie szybko się wchłania, ma bardzo przyjemny zapach i działanie rozgrzewające. Mam nadzieję, ze doczekam się jakiś lepszych efektów po miesiącu stosowania.





Przynajmniej raz w miesiącu muszę zaopatrzyć się w nowe opakowania gumek Invisibooble. Używam tylko ich i nie wyobrażam sobie związać włosów już inną gumką.  Z ciekawości zamówiłam też nowe Invisibooble Nano. Okaząły się strasznie malunie! Nie jestem w stanie związać nimi włosów, Nie ma na to wg szans. Oddałam je koleżance, która ma małą córę i myślę, ze na jej włosach sprawdzą się lepiej.




Poszukiwałam maski, bądź odżywki, która po pierwsze porządnie zregeneruje moje włosy, a po drugie je ujarzmi, bo ostatni zrobił mi się taki puch, ze nie jestem w stanie tego ogarnąć bez prostownicy. W Super-Pharm Pani poleciła mi maskę z Experto. Jestem dopiero po pierwszym użyciu i muszę powiedzieć, ze bardzo fajnie się sprawuje. mam tylko nadzieję, że po dłuższym czasie stosowania, nie zacznie działać odwrotnie. 




I ostatnia nowość to emulsja micelarna do mycia Cetaphil. Dostałam od dermatolog próbki emulsji i kremu i bardzo się z nimi polubiłam. Idealnie się sprawdzają do mojej wrażliwej skóry, bardzo dobrze oczyszcza skórę, reguluje wydzielanie sebum a skóra jest gładka i oczyszczona. 
Krem z tej samej serii również bardzo polubiłam. 




I to garstka tych nowości. Znacie któreś z nich? Możecie coś o nich powiedzieć? 




_______________________________________________

CO WARTO KUPIĆ NA PROMOCJI -49% W ROSSMANN?
I ETAP 30.09-5.10 – SZMINKI, BŁYSZCZYKI, KREDKI DO UST, LAKIERY I PRODUKTY DO PAZNOKCI.

 II ETAP 6.10-11.10 – TUSZE DO RZĘS, CIENIE DO POWIEK, KREDKI DO OCZU I EYELINERY.

      III ETAP 12.10-17.10 – PODKŁADY, PUDRY, RÓŻE, BRONZRY I KOREKTORY DO TWARZY
    -> POLECAM 


Komentarze:
  1. Normalnie czekam aż na stronie pojawi się Catrice i robię zamówienie !! :D Buźka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę swój ulubiony tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiło ci się z podkładem :) Też go wyczekuję.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego samego dnia jak pojawił się na stronie to go zakupiłam :)

      Usuń
  4. Zaciekawiła mnie ta maska do włosów, może kiedyś ją wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka pozycji znam, ale najbardziej pozytywnie utkwił mi cetaphil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę super produkty do oczyszczania wrażliwej skóry twarzy :)

      Usuń

  6. Sporo dobrego. Ja na promocji w R nie planuję kupować nic bo wszystko można kupić w drogeriach internetowych bez promocji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mam ochotę na ten podkład catrice :) ale u mnie i w hebe iw naturze wykupione.. Pewnie jak minie szał to uda mi się kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś produkty z Biodermy, ale nieco inne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. invisibobble sie u mnie sprawdziły :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę kilka ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko odżywkę Garniera. Na podkład Catrice mam ochotę, ale słyszałam że jest dość ciemny i boję się zamawiać online, a w moim mieście nie ma szaf Catrice ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie nada się dla osób z bardzo jasną cerą, ja mam taką hmm, bym powiedziała pośrednią i odcień 010 jest w porzadku :)

      Usuń
  12. Na ten podkład z Catrice narobiłaś mi ochoty.

    OdpowiedzUsuń