Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick - moja kolekcja. Numery 01,02,03,08,10.

piątek, 13 stycznia 2017 21

Witajcie!
Zawsze uwielbiałam płynne pomadki i koniecznie musiały być matowe. Takie wykończenie zdecydowanie najbardziej do mnie pasuje. Pomadki z Golden Rose od razu jak tylko wyszły na kosmetyczny rynek , od razu nim zawojowały i stały się ulubieńcami wielu blogerek i vlogerek. Również i dla mnie te pomadki zaczęły znaczyć więcej niż pozostałe. Dziś chciałabym Wam przedstawić moją skromną kolekcję pomadek Golden Rose z serii Longstay Liquid Matte Lipstick,




Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości.
Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie.
Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu.
Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.
Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu




Pomadki jakie posiadam to 01,02,03,08 oraz 10. Dwójka i ósemka to dwa odcienie różu. Numer 02 jest bardzo neonowym kolorem, taki typowy róż. Jest naprawdę piękny. Odcień 08 najbardziej przypomina fuksję.  Kolor 01 to bardzo jasna pomadka, taka brzoskwinka. Na początku kolor bardzo mi się podobał, jednak na ustach wygląda u mnie dość blado, podejrzewam, że lepiej będzie pasował osobom z ciemniejszą karnacją. Numerek 10 to słynny "trupi kolor" i dosłownie taki jest. Często jak miałam pomalowane nią usta, wiele osób pytało czemu mam takie sine usta albo czy jadłam jagody.  Jest to naprawdę kolor wyróżniający się nie tylko w gamie kolorystycznej tej serii pomadek, ale i ogólnie. Nigdy takiego koloru nie widziałam. A moją świeżynką jest kolor 03, który jest brudnym pudrowym różem. To taki najbardziej klasyczny odcień, który będzie pasował większości dziewczynom.




Pomadki mają bardzo wygodny aplikator w postaci płaskiej gąbeczki. Bardzo dobrze się nią nakłada produkt na usta i rozprowadza po całości. Już jedna warstwa wystarczy, by uzyskać pełne krycie. Pomadka jest bardzo kremowa, mimo tego, że jest cudownym matem, nie wysusz ust a kolor trzyma się na ustach dobrych kilka godzin. Podczas jedzenia i picia delikatnie się ściera, ale to naprawdę delikatnie. 




Pomadka ma 5.5 ml, więc dość sporo jak na tak wydajną formułę i można ją kupić za 19.90 zł w sklepach stacjonarnych Golden Rose oraz w wielu drogeriach Internetowych.
Ja jak na razie n ie planuje zakupu kolejnych kolorów, ale zawsze może wyjść inaczej.




A czy z Waszych kolekcjach znajdują się te matowe pomadki Golden Rose? 


Komentarze:
  1. ja mam jedną, w odcieniu 04 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ze małą długą trwałość na ustach i nie schodzą od razu po jedzeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena kusząca, a kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nr 4 i jestem z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te pomadki ;) sama mam trzy kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie rozgościły się ostatnie nowości, a ze starych numerków lubię 1 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 03 wygląda bardzo ładnie :) ale ja już mam swój ulubiony zestaw do ust :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "czaję" się na tą 10, ale: po pierwsze - nie mogę jej nigdzie dostać, a po drugie - obawiam się, że będzie dla mnie za blada. Z 8 się nie rozstaję :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ogóle nie mam w kosmetyczce kosmetyków Golden Rose i muszę to naprawić. Boję się jednak, że jak się zatrzymam przy ich stoisku, to tak szybko nie odejdę. Kusi mnie absolutnie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kosmetyki Golden Rose *__* posiadam w swojej kolekcji pomadki w płynie mam 1 i 10,ale zaciekawił mnie nr.2 i 8 u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te pomadki :D Mam kilka w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te pomadki ,są rewelacyjne;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te pomadki, u mnie sprawdzają się świetnie. Planuje zakupić parę kolorków w odcieniu różowym:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w sumie mam 5 sztuk jestem ich mega fanką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo śliczne róże! Nie miałam nigdy tych pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam o1, ale u mnie wygląda strasznie różowo :(

    OdpowiedzUsuń