Oryginalny prezent na Dzień Kobiet, nie tylko od mężczyzn - Instabook + niespodzianka

wtorek, 21 lutego 2017 9
Witajcie!
Kolejny miesiąc 2017 roku zbliża się ku końcowi i zaraz powitamy marzec i niedługo będzie wiosna! Ale, zanim wiosna, to na początku miesiącu piękna płeć m swoje święto. W końcu 8 marca nasze święto - DZIEŃ KOBIET!  Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją prezentu dla kobiet. Nie koniecznie jest to post dla mężczyzn. Można przecież taki prezent, sprawić, mamie, siostrze, przyjaciółce a gwarantuje, że na pewno się ucieszą, dodatkowo, na końcu notki, czeka na Was niespodzianka. Nie przedłużając, zapraszam dalej!





Od zawsze jestem fanką zdjęć, bardzo lubię mieć je wywołane i często do nich wracać. Powróciłam do albumów i kolekcjonowania wspomnień. Aparat mamy praktycznie zawsze ze sobą, jeśli jedziemy w jakieś nowe miejsce, albo kiedy po prostu jedziemy do znajomych spędzać dobrze czas.  Dużo zdjęć wykonuję też telefonem, bo jak wiadomo technologia, jak wszystko idzie ciągle do przodu i zdjęci wykonywane telefonem też są dobrej jakości. Posiadacze konta na Instagramie, wiedzą jak ważną rolę pełni dobry aparat w telefonie, który przy okazji jest świetną kalką wspomnień.  



Przyznajcie sami, że wywołane zdjęcia, możliwość ich dotknięcia, trzymania w dłoniach, ma swoją magię.  Zawsze rdzo lubiłam robić prezenty w formie ramki ze zdjęciem. Nie ma lepszego prezentu od wspomnień. Dlaczego? Bo tego nie da się kupić, to trzeba przeżyć, a żadne wspomnienie nie powtórzy się drugi raz, dlatego jest tak wyjątkowe i należy je celebrować.  Instabook daje możliwość przeżywania najbardziej wyjątkowych chwil jeszcze raz, ciągle od nowa.   

Czym jest Instabook ?
Jest to wyjątkowa wersja albumu ze zdjęciami  przechwycona na bardzo eleganckim papierze, na którym możecie wybrać sobie ile zdjęć ma być zamieszczone, w jakiej kolejności, wielkości, można również dodać swój tekst w dowolnych miejscach. Instabook jest w pełni oddany do naszej dyspozycji i tworzymy projekt według naszych predyspozycji. Zdjęcia do stworzenia Instabooka, można wybrać bezpośrednio z Instagrama, z Facebooka lub dysku komputera.  Do wyboru są rodzaje opraw  Instabook: miękka, twarda oraz album.    






Bardzo dużym plusem Instabooka jest możliwość zamieszczenia swojego tekstu, dzięki temu, idealnie może nadawać się na prezent np dla przyjaciółki właśnie z okazji Dnia Kobiet. Staranność wykonania gwarantuje pełne zadowolenie i przyjemny powrót do wspomnień. 

Podczas tworzenia mojego Instabooka , uśmiechałam się sama do siebie i przypominałam sobie te wszystkie miłe chwile z moimi przyjaciółkami, bez których nie wyobrażam sobie życia.  Cieszę się, że mogę tą książkę  w każdym momencie wziąć do ręki i powspominać i kiedy tylko zatęsknię za nimi, kiedy są daleko.







Macie wyjątkowe wspomnienia z mamą, siostrą, przyjaciółką, bratową, ciocią?  Warto je uwiecznić i sprawić, że Dzień Kobiet w 2017 roku będzie wyjątkowy dzięki Instabook! 




Dodatkowo, mam dla Was super niespodziankę! Razem z Pauliną z Instabook przygotowałyśmy dla Was zniżkę 25% na Wasz pierwszy Instabook! (rabat odlicza się od całego zamówienia, poza kosztami wysyłki). Kod rabatowy do pobrania na stronie TUTAJ, kod rabatowy, który przyjdzie na email, należy wpisać przy zamówieniu w koszyku.

Jeśli chcecie, aby Wasz Instabook było prezentem na 8 marca, to pośpieszacie się ze składaniem zamówienia, bo Instabook, potrzebuje czas na jego realizację. 





Celebruj każdą chwilę, z Instabookiem. 

Komentarze:
  1. Też lubię mieć zdjęcia wywołane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i również uważam, że to genialny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Instabook jest genialnym pomysłem na prezent, uwielbiam takie formy pamiątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa taki Instabook! Muszę pomyśleć nad tym i być może skorzystam ze zniżki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam Instabooka, bardzo mi się podoba jego wygląd i poręczny format :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent na różne okazje :) Ja też uwielbiam zdjęcia wywoływać od dzieciństwa, mam już chyba z 30 albumów :)

    OdpowiedzUsuń