Uwaga hit! Catrice, HD Liquid Coverage, odcień 010 Light Beige

sobota, 4 lutego 2017 12
Cześć!
Podkład Catrice ciągle jest rozchwytywany i tak bardzo zachwalany przez wiele dziewczyn. Co ten podkład takiego w sobie ma, że zbiera tak dużo pozytywnych opinii?  Po dobiciu do dna trzeciej butelki podkładu, pora na ogłoszenie mojej opinii na jego temat. Ciekawe? To zapraszam dalej :)





Kilka słów od producenta.. 
Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin. Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!




Podkład udało mi się kupić praktycznie w dzień, kiedy wyszedł na rynek. Wybierając odcień zasugerowałam się wtedy odcieniem korektora jaki posiadam z tej serii i w sumie trafiłam bardzo dobrze. Mam odcień 010. Od jakiegoś czasu sięgam jednak częściej po korektor w odcieniu 020, bo bardziej mi odpowiada.  Poniżej macie swatche podkładu oraz dwóch odcieni korektorów.  O korektorach nie będę się rozpisywać,bo o nich powstała już osobna notka, jeśli ktoś jest zainteresowany, to odsyłam TUTAJ. 

Skupiając się jednak na samym podkładzie, znajduje się on w buteleczce, mieszczącej standardowe 30 ml produktu. Podkład wydobywany jest za pomocą pipetki, co dla niektórych może wydawać się uciążliwe, ale już naprawdę o wiele lepsza jest taka forma aplikacji niż bezpośrednie i niekontrolowane wylewanie na dłoń. 




Konsystencja podkładu bardzo mi odpowiada, nie jest ona bardzo rzadka, ale nie jest też gęstym kremem.  Jest bardzo wydajny. Jedna, maksymalnie dwie pipetki wystarczą na pokrycie całej twarzy. Podkład bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy za równo gąbką jaki i pędzlem. W moim przypadku zauważyłam, że gąbeczka uzyskuje większe krycie już przy jednej warstwie.  Krycie podkładu jest generalnie bardzo dobre. Zakrywa większe niedoskonałości, przebarwienia, blizny. Jest to jeden z lepszych kryjących podkładów jakie miałam.  Podkład się idealnie stapia z moją skórą, nie wchodzi w załamania nie uwydatnia tego, czego nie chcemy, aby było widoczne. 




 Testowałam ten podkład z wieloma pudrami, m.in. Bourjois Healthy Mx, Max Factor Creme Puff, Manhattan Soft Matt, Vichy Dermablend, The Balm Sexy Mama i z każdym bardzo dobrze współpracował. Nie robił plam, jedyną wadę jaką posiada podkład i korektory też, to minimalne ciemnienie w ciągu dnia.   Na szczęście odbywa się to w sposób bardzo równomierny, bo nawet nie jest to bardzo zauważalne w ciągu dnia.

Catrice HD Liquid sprawia wrażenie drugiej skóry. Bardzo dobrze się na nim pracuje z różem czy  konturowaniem.  Skóra wygląda na wypoczętą, zdrową i pełną blasku.  Makijaż trzyma się na twarzy cały dzień, bez jakichkolwiek poprawek w ciągu dnia.




Podkład dostępny jest w 4 odcieniach, wiem jednak, że właściwie od początku bardzo ciężko z jego dostępnością.  Ja właściwie, co pójdę do Hebe, to zawsze widzę pełne półki. Jedynie miałam problem jak chciałam złożyć większe zamówienie online, to mojego odcienia wtedy nie było.  
Cena online i stacjonarnie praktycznie się nie różni, od momentu wyjścia na rynek utrzymuje się na poziomie 28 - 30 zł



Czy Wy też należycie do zakochanych w tym podkładzie? 


Komentarze:
  1. Fantastyczny efekt daje ten podklad! W poniedzialek lece do sklepu :D
    Milego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny efekt daje ten podklad! W poniedzialek lece do sklepu :D
    Milego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie niedawno go kupiłam, a teraz zastanawiam się czy kupić sobie korektor z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę:) Odcienie koszmarne i jeszcze ciemnieją, a do tego u mnie na pewno nie ma efektu drugiej skóry. Jest tapeta przez duże T. Wiem, że dla wielu osób to hit, ale ja do nich nie należę :/

      Usuń
  5. Wow, ale ma krycie! Mi właśnie udało sie go upolować w drogerii internetowej :) Teraz tylko czekam aż przyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Krycie ma świetne. Mi jednak kolory nie bardzo odpowiadają - 010 niby okej, ale jak ciemnieje to już fajnie nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega krycie ! Musze sie skusic :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie się zastanawiałam co w nim takiego wow. Ale fajnie widać na Twojej twarzy, że krycie ma bardzo dobre. Ja osobiście nie lubię ciężkich podkładów i pewnie z niego nie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten podkład, jest idealny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma świetne krycie! To coś zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń