Eprezenty.pl - pomysł na wyjątkowe prezenty z grawerem, które będą przywoływały miłe wspomnienia

piątek, 21 kwietnia 2017 16
Cześć! 
Jako, że święta już tuż tuż, to chciałabym Wam pokazać jakie prezenty sprawiłam Jackowi oraz jeden sobie. Mogę Wam je już pokazać, bo Jacek już swoje dostał, bo nie wytrzymałby do świąt :)  Zamówiłam w sumie 3 rzeczy, z których oboje jesteśmy bardzo zadowoleni. Jeśli jesteście ciekawi,  na co się zdecydowałam to zapraszam dalej :)





Asortyment sklepu eprezenty.pl jest naprawdę ogromny!  Miałam nie lada problem, żeby się na coś zdecydować. Można znaleźć wyjątkową pamiątkę na praktycznie każdą okazję, od narodzin dziecka, chrzciny, po urodziny wujka/cioci czy prezenty ślubne.   Na stronę sklepu trafiłam poprzez reklamę i weszłam z ciekawości, aby sprawdzić co maja do zaoferowania. Nawet się nie obejrzałam a już byłam na 25 stronie przeglądania i nie mogłam się nadziwić takich cudów! Dodatkowo  ogromnym atutem tej strony i zamawianych tam prezentów jest opcja zamieszczenia dowolnego grawerowania. To mnie ucieszyło jeszcze bardziej, bo jeśli potem na to spojrzymy, to przypomną się nam fajne chwile. 

Tak więc, po wielu godzinach poszukiwań i dylematu z wyborem produktu, zdecydowałam się 3 rzeczy. 
Dla Jacka wybrałam spinki do mankietów z logiem Supermana oraz scyzoryk Victorinox  a dla siebie wzięłam srebrny, pozłacany  łańcuszek z gwiazdką. 




Srebrny (pozałacany) naszyjnik gwiazdka -  już od bardzo dawna nie noszę żadnych łańcuszków. Właściwie moja biżuteria to pierścionek zaręczynowy oraz złoty zegarek.  W końcu jednak zdecydowałam się na łańcuszek, żeby spróbować czy będzie mi pasował, czy będę się dobrze czuła, bo przez niedoczynność tarczycy oraz astmę nie mogę za bardzo nosić niczego na szyi, bo zaraz mam wrażenie, ze się duszę. 

Łańcuszek bardzo przykuł moją uwagę. Zawsze podobał mi się motyw gwiazdki, kojarzyłam ją ze szczęściem  i pomyślnością. Spełnieniem marzenia. Na mojej gwiazdce chciałam grawer ze swoim imieniem. Wisiorek na żywo jest jeszcze piękniejszy, ślicznie się błyszczy i widać, że ejst dobrze wykonany. Niestety jest na mnie za krótki, po prostu się duszę. Musiałabym mieć parę cm więcej. Muszę udać się do złotnika  i zapytać, czy jest możliwe przedłużenie, bo strasznie mi szkoda, aby leżał w szufladzie. 
Łańcuszek dostaniecie w cenie 64 zł i możecie kupić go TUTAJ.  




Spinki do mankietów SUPERMAN - Jacek generalnie nie nosi koszul z mankietami, gdzie trzeba mieć spinki. Nie jest szczególnie fanem garniturów, ale są w życiu sytuacje, kiedy taki strój to po prostu obowiązek. Jednym z takich dni w życiu jest ślub. Choć do naszego zostało jeszcze nie całe 1,5 roku, to nie mogłam się oprzeć, aby nie zamówić tych spinek, dodatkowo własnie z grawerem, który będzie nam przypominał o tym dniu. Nie wiem czy na pewno Jacek zdecyduje się na te spinki, ale zawsze będzie miał jakąś alternatywę. 

Wykonane są z bardzo trwałego materiału, to widać na pierwszy rzut oka.   Bardzo fajne jest ich zapięcie, nie musimy się obawiać, że zgubimy drugą część zamknięcia, tylko wszystko jest w jednym kawałku. 
Spinki można zamówić z grawerem jak i bez. Ja wybrałam z grawerem, więc ta opcja kosztowała mnie w sumie  74,80 zł i można je zobaczyć TUTAJ. 




Scyzoryk Victorinox Sportsman -  Jacek już od dłuższego czasu marzył o scyzoryku, ale jakoś nie mógł się zdecydować na jego zakup.  Zawsze jak przechodziliśmy obok sklepu, gdzie na witrynie były różnego rodzaju scyzoryki i mówił, że przydałby mu się taki. No więc ja długo  nie myśląc, jak tylko trafiłam na scyzoryk na stronie, to bez zastanowienia wrzuciłam go do koszyka. Tutaj również zdecydowałam się na grawer. Bardzo podoba mi się to, że grawer w przypadku scyzoryka jest bardzo delikatny u subtelny, nie rzuca się bardzo w oczy, bo nie oto chodzi, aby każdy to widział. Ma to widzieć Jacek i pamiętać o tym, co jest tam napisane. 

Scyzoryk jest oczywiście oryginalny, jest mały, zgrabny, idealnie przypasował Jackowi do kluczy od samochodu, aby zawsze mógł mieć go ze sobą.  Wszystkie ostrza oraz narzędzia scyzoryka są piekielnie ostre  i bardzo mocno 'siedzą' w środku, więc bez obaw, że dostanie się w ręce niepowołanej osoby, czyli np dziecka i nie zrobi sobie nim krzywdy.  Jacek był bardzo zadowolony z prezentu, a to dla mnie najwazniejsze. 

Scyzoryk z grawerowaniem kosztował 143,90 i jest do kupienia TUTAJ. 








Jestem bardzo zadowolona z zamówienia i myślę, że jak nadarzy się jakaś wyjątkowa okazja by kogoś obdarować, to będę poszukiwała czegoś na eprezenty.pl 



Komentarze:
  1. Spinki bardzo mi się podobają, natomiast grawer na ostrzu noża z wyznaniem miłości, może być różnie odebrany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grawer na ostrzu jest bardzo mało widoczny i widzi go w sumie tylko właściciel scyzoryka, o co mi chodziło :)

      Usuń
  2. uwielbiam personalizowane prezenty
    łańcuszek z wisiorkiem jest pzrepiękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mi się bardzo podoba, mam tylko nadzieję, że uda mi się go przedłużyć.

      Usuń
  3. znam ten sklep, każdy znajdzie tam coś na idealny prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mają szeroki wachlarz prezentów:)

      Usuń
  4. sama sobie zaraz sprawię prezent ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak najlepiej 😃 bo przecież zasłużyłaś!

      Usuń
  5. Bardzo lubię spersonalizowane prezenty. Jedynie tylko nie przepadam za kubkami, bo mnie znudził ich nadmiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też milion kubków i brak miejsca w szafce.

      Usuń
  6. Mojemu Grześkowi też zamówiłam spinki, ale z motywem gitary - trochę pogrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, a naszyjnik extra!

    OdpowiedzUsuń