馃憥 3 x nie 馃憥- buble kosmetyczne - tego wi臋cej nie kupi臋 馃憥

艣roda, 31 maja 2017 22

Cze艣膰!
Standardowo o tej porze miesi膮ce pojawia艂y si臋 moi ulubie艅cy. W tym miesi膮cu mia艂am z tym nie lada problem, gdy偶 nic co u偶ywa艂am nie nazwa艂abym ulubie艅cem. Jestem w fazie test贸w wielu kosmetyk贸w i u偶ywa艂am du偶o r贸偶nych produkt贸w a w wi臋kszo艣ci moich sta艂ych bywalc贸w. 
Natomiast chcia艂abym dzi艣 pokaza膰 Wam notk臋 odwrotn膮 do ulubie艅c贸w, czyli buble kosmetyczne. Nie zdarzaj膮 mi si臋 one jako艣 cz臋sto, jednak偶e jak si臋 ju偶 co艣 pojawia, to ch臋tnie Wam to pokazuj臋. 




Te kosmetyki na tyle mnie do siebie zniech臋ci艂y, 偶e na pewno ju偶 ich nie kupi臋. W tym gronie znajduj膮 si臋 a偶 dwa produkty do piel臋gnacji w艂os贸w i jeden do piel臋gnacji cia艂a.  W kolor贸wce (jeszcze) nie znalaz艂am 偶adnego bubla, ale mo偶e kiedy艣 przyjdzie i na to czas. 

Pami臋tajcie, ze jest to moja subiektywna opinia i to, 偶e u mnie si臋 co艣 nie sprawdza, nie jest regu艂a, 偶e Was r贸wnie偶 ten produkt zawiedzie. 






Loreal Elseve Color-Vive, Dwufazowy eliksir do w艂os贸w farbowanych 
______________________________________________________________

Jestem ogromn膮 fank膮 odzywek do w艂os贸w w sprayu. Jest obowi膮zkowym elementem mojej piel臋gnacji w艂os贸w. Kupi艂am t膮 odzywk臋, jak tylko pojawi艂a si臋 w sprzeda偶y. Zawsze lubi艂am szampony i zwyk艂e od偶ywki do sp艂ukiwania Loreal, bardzo dobrze si臋 u mnie sprawdza艂y, tak wi臋c my艣la艂am, 偶e z t膮 nowo艣ci膮 b臋dzie podobnie. Niestety. 
Producent zapewnia nas, 偶e od偶ywka b臋dzie piel臋gnowa膰 w艂osy farbowane, ma u艂atwia膰 rozczesywanie w艂os贸w oraz nada膰 im wyj膮tkowego blasku.  呕adne z tych zapewnie艅 si臋 u mnie nie sprawdzi艂o. Od偶ywka kompletnie nie u艂atwia艂a mi rozczesywania a to najwa偶niejsza 'opcja' jakiej wymagam od od偶ywki bez sp艂ukiwania. W艂osy po jej zastosowaniu by艂y szorstkie i matowe. Na moje nieszcz臋艣cie jest bardzo wydajna, ale i tak p贸jdzie do kosza, bo nie jestem w stanie jej zu偶y膰. 





Organix, Coconut Milk, Shampoo,Od偶ywczy szampon z mleczkiem kokosowym
___________________________________________________________________________

Moje w艂osy bardzo lubi膮 kokos. Zw艂aszcza maseczki kilkugodzinne z olejku kokosowego.  Bardzo nawil偶aj膮 moje w艂osy, s膮 mi臋kkie i sypkie. Postanowi艂am kupi膰 sobie szampon z kokosem  i dorzuci膰 moim w艂osom wi臋cej piel臋gnacji. Niestety ju偶 po pierwszym u偶yciu, wiedzia艂am, 偶e si臋 nie polubimy. 
Po pierwsze jest to bardzo ma艂a pojemno艣膰, tylko 385 ml a cena z kosmosu - 30 z艂.  Zapach jest bardzo chemiczny, bardzo s艂abo si臋 pieni a moich w艂os贸w kompletnie nie myje! Po 'umyciu' i wysuszeniu w艂os贸w s膮 przyklapni臋te i t艂uste! A sk贸r臋 g艂owy i w艂osy mam suche, nigdy nie mia艂am czego艣 takiego.  Po za tym, bez jakiejkolwiek od偶ywki, w艂os贸w nie da si臋 rozczesa膰, s膮 koszmarnie popl膮tane a ko艅ce w艂os贸w wygl膮daj膮 jak natapirowane. Nie nie nie!





Fa, Frozen Delight, antyperspirant  o zapachu owoc贸w le艣nych 
___________________________________________________________

 Raczej jestem sta艂a w kwestii antyperspirant贸w i zawsze swoje kroki kieruje ku Rexonie, kt贸ra jest dla mnie fenomenalna i robi to co powinien ka偶dy antyperspirant. B臋d膮c na zakupach w Rossmannie nie  by艂o mojej ulubionej wersji Rexony i zastanawia艂am si臋 na co si臋 zdecydowa膰, Akurat wtedy by艂a promocja na cal膮 lini臋 Fa. Kosztowa艂y nieco ponad 5 z艂 a, 偶e pojawi艂 si臋 nowy zapach to postanowi艂am wypr贸bowa膰.
Antyperspirant jest teoretycznie ch艂odz膮cy. Kompletnie nie. Zapach ma tak intensywnie chemiczny, 偶e a偶 gryzie w nos.  O ochronie przed potem czy nieprzyjemnym zapachu nie ma mowy. Plam nie zostawia, to fakt, ale trzeba uwa偶a膰 z aplikacj膮, bo potrafi si臋 osypa膰.  Jestem ju偶 prawie na dnie antyperspirantu, ale go nie wyrzuc臋, podczas gdy siedz臋 w domu i nie wychodz臋 na upalne miasto, to mog臋 go u偶y膰, jednak na pewno nie spowoduje to, ze kupi臋 go ponownie.

_______________________


Dajcie zna膰, czy mia艂y艣cie do czynienia z tymi produktami i czy u Was si臋 sprawdzi艂y czy te偶 nie! 



Komentarze:
  1. Nie u偶ywa艂am 偶adnego z tych produkt贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mia艂am kiedy艣 antyperspirant z Fa w艂a艣nie w sprayu i r贸wnie偶 kompletnie si臋 u mnie nie sprawdzi艂. Poza tym, 偶e dawa艂 na pocz膮tku jaki艣 zapach to kompletnie nic nie robi艂.. W sprayu r贸wnie偶 preferuj臋 Rexon臋, natomiast w kulce to tylko Fa si臋 u mnie sprawdza, co jest ciekawe bo w sprayu jest masakra :P

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z Dove. Kulki uwielbiam a spray tak si臋 u mnie sypie, 偶e pora偶ka!

      Usu艅
  3. Ja nie kupi臋 wi臋cej suchego szamponu z Aussie, jest straszny, a zapach tak chemiczny, 偶e nie mo偶na wytrzyma膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O tak! Te偶 mia艂am ten szampon. Grrr 藕le go wspominam!

      Usu艅
  4. Nie znam tej wersji Fa ale wyobra偶am sobie zapach, mam jeden antyperspirant od nich i zapach jest strasznie intensywny ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie wersje zapachowe od Fa s艂yn膮 tak膮 intensywno艣ci膮

      Usu艅
  5. Mi si臋 ten eliksir do w艂os贸w bardzo sprawdzi艂 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Mia艂am kupi膰 ten szampon, ale drogi w艂a艣nie ;/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo drogi jak za tak ma艂膮 pojemno艣膰! I w dodatku ryzyko czy si臋 sprawdzi, czy tak jak u mnie prawie cale opakowanie posz艂o do kosza.

      Usu艅
  7. Nie spodziewa艂am si臋 takiej opinii kokosowego szamponu. Ich produkty s膮 bardzo popularne w Uk.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja tez liczy艂am na wi臋cej pozytywnych s艂贸w o tym szamponie, no ale niestety, u mnie si臋 kompletnie nie sprawdzi艂.

      Usu艅
  8. Nie mia艂am 偶adnego z produkt贸w, kt贸re pokazujesz :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Nie mia艂am "przyjemno艣ci" ich pozna膰 :D Ja p贸ki co nie trafi艂am ostatnio na buble

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi si臋 te偶 rzadko zdarzaj膮 na szcz臋艣cie!

      Usu艅
  10. Nie mia艂am nic i raczej nie chce pozna膰. :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Mi akurat ten szampon kokosowy bardzo przypad艂 do gustu :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To tylko si臋 cieszy膰, ja ponad po艂ow臋 butelki wyrzuci艂am. A nie jest to tani szampon.

      Usu艅
  12. Nie mia艂am tych produkt贸w. Mo偶e to i dobrze.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ja si臋 zastanawiam nad jakim艣 szamponem Organix, ale mo偶e wypr贸buj臋 inny ni偶 kokosowy - znaj膮c 偶ycie, moje w艂osy zareaguj膮 podobnie!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja ju偶 nie wiem jak膮 metod膮 dobiera膰 szampon do w艂os贸w z Organix, skoro lubi膮 olej kokosowy ale szampon im nie podpasowa艂..

      Usu艅