Pielęgnacja twarzy - co warto kupić na promocjach? Hebe -40%, Rossmann 2+2

czwartek, 18 maja 2017 7

Cześć! W końcu mamy ciepło! Ba, wręcz gorąco. Zamiast wiosny, mamy lato, ale jest naprawdę pięknie. Dla mnie jednak trochę za gorąco i ograniczam wyjścia z domu do minimum, jednak zdecydowanie lepiej jest jak świeci słońce niż ciągle pada deszcz i jest ponuro.
Dzisiaj chciałabym Wam polecić kilka produktów do pielęgnacji twarzy, na które warto zwrócić uwagę na  promocjach. Jeśli jesteście ciekawi jakie są moje typy, to zapraszam dalej.

















 

_______________________________________________________________________________

Aktualnie trwa promocja w Hebe, na kosmetyki do pielęgnacji twarzy, -40% każdy! Natomiast w Rossmannie promocja się dopiero zacznie 20 maja i będzie trwała do 30 maja.  Będzie to dość niestandardowa promocja, gdyż będzie to 2+2, a mianowicie. Każdy posiadający aplikację mobilną Rossmann, może kupić kosmetyki do pielęgnacji twarzy, gdzie 2 sztuki dostaje gratis. Niestety promocja posiada spore minusy, po pierwsze z promocji możemy skorzystać tylko RAZ z aplikacją mobilną, a po drugie, musimy kupić 4 różne produkty i wtedy dwa najtańsze będą gratis.
Jest to mało opłacalne, chyba, że akurat skończyły Wam się płyn micelarny, krem do twarzy, serum i tonik. Mało prawdopodobne , ale może komuś będzie to na rękę.  No i najgorzej jak czegoś zapomnicie..
Hebe jednak w tej promocji wyrywa. Promocja -40% obowiązuje na wszystkie kosmetyki i możemy kupować co chcemy  i ile razy chcemy.  
No ale, przechodząc już do sedna, zapraszam na polecane przeze mnie produkty.
________________________________________________________________________________



1. LOREAL, PŁYN MICELARNY DO CERY WRAŻLIWEJ
______________________________________________________

Chyba nikogo już nie zdziwi, że po raz kolejny widzicie ten płyn. Stał się moim ulubieńcem od pierwszego użycia. Mam cerę bardzo wrażliwą, przesuszoną i delikatną. Wszystko to jest skutkiem ubocznym brania leków, ale już nauczyłam się z tym funkcjonować.  Kiedy pojawił się ten płyn  w  sprzedaży zainteresował mnie, choć byłam trochę uprzedzona do Loreal w pielęgnacji twarzy.  Płyn nie podrażnia skóry, demakijaż nie sprawia, że jest zaczerwieniona, nie pojawiają się nowe niedoskonałości. Nie zamienię go już na nic innego. W Hebe zrobiłam zapas, płyn regularnie kosztuje 22 zł, a w promocji -40% wyniósł mnie 11 zł, więc cena bardzo atrakcyjna.


2. LOREAL, ŻEL OCZYSZCZAJĄCY DO CERY WRAŻLIWEJ 
_______________________________________________________

Ten żel kupiłam niedługo po tym, jak pojawiła się moja miłość do płynu micelarnego.  Żel również jest bardzo delikatny, super oczyszcza, nie podrażnia cery  ani oczu. Zmyje to czego nie zmył płyn, czy chusteczki do demakijażu. Doskonale radzi sobie ze zmywaniem maseczek czy olejków. Dostępne jest kilka wersji żelu, do każdej cery, są również z glinkami.


3. MINCER PHARMA, SERUM Z WITAMINĄ C 
______________________________________________________

Już prawie dobiłam dna buteleczki, tego rewelacyjnego serum. Używałam go cała jesień i zimę, jest niesamowicie wydajny. Stosowany na noc, rano twarz jest jak nowa! Znikają przebarwienia, zaczerwienienia. Rozjaśnia skórę, wygląda bardzo zdrowo i promiennie.  Świetna naprawa skóry w jedna noc.


4. GARNIER, PŁYN MICELARNY DO CERY WRAŻLIWEJ 
____________________________________________________

Kultowy płyn micelarny,  nie ma chyba osoby, która go nie zna albo go nie testowała. Dla wielu jest ulubieńcem, dla mnie również był przed płynem z Loreala i bardzo długo go używałam. Podejrzewam, że będzie to jeden z kilku produktów, który najszybciej się sprzeda. I nie ma czemu się dziwić.


5. MINCER PHARMA,  NAWILŻAJĄCA MIKRO DERMABRAZJA 
__________________________________________________________

Jeden z lepszych produktów do pielęgnacji twarzy jaki mam w swojej łazience.  Zawiera delikatne mikro-kryształki, które wbrew pozorom idealnie radzi sobie ze ścieraniem martwego naskórka. Kryształki peelingujące dokonują również masażu twarzy. Rewelacyjne odprężenie! Im mocniej będziemy pocierać, tym większa będzie siła ścierania. Należy jednak uważać, żeby nie przesadzić i nie podrażnić sobie skóry.    Polecam stosować ten zabieg przed nałożeniem maseczki, gwarantuję, że będzie działa o wiele lepiej i głębiej!


6.  ISANA MEN, ROLL-ON POD OCZY 
___________________________________

Ile ja się nasłuchałam pozytywnych słów od klientek w Rossmannie na temat tego roll-on.  Panie tak wychwalały, że postanowiłam spróbować. Roll-on super chłodzi okolice oczu, skóra jest bardziej jędrna i gładka. Zmarszczki są praktycznie nie widoczne. Dodatkowo bardzo szybko się wchłania. Ponoć pachnie bardzo męsko, ale ja żadnego zapachu nie wyczuwam.


7.  MINCER PHARMA, KREM POD OCZY 
______________________________________

Zdecydowanie Firma Mincer Pharma króluje w tym wpisie. Nie ma się co dziwić, mają bardzo dobre produkty.  Krem rozjaśnia okolice pod oczami, nie podrażnia oczu, mimo delikatnego zapachu, szybko się wchłania i jest niesamowicie wydajny. Zmęczenie z tym kremem odchodzi w zapomnienie.




Planujecie zakupy w Hebe bądź w Rossmannie?  Na co będziecie polować? 



Komentarze:
  1. Ja na promocji w Rossmannie chyba zakupię ten płyn micelarny z Garniera. Zastanawiam się również nad produktami z Barwy Siarkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hebe zdecydowanie wygrywa! Ale dzisiaj się dowiedziałam, że ponoć w niektórych Rossmannach są produkty Sylveco, więc jeśli uda mi się je znaleźć, to możliwe, że skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z promocji w Rossmannie zapewne skorzystam, chociaż te ograniczenia są troszkę nie na rękę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie promocja, ale chyba sobie nie pozwolę na nią na razie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś skorzystałam z rossmannowskiej promocji:P

    OdpowiedzUsuń
  6. żel z Loreal i krem pod oczy Mincer P, mnie bardzo ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam płyn micelarny Garniera, ale w zielonej wersji. Lubiłam go.

    OdpowiedzUsuń