Promocja 2+2 gratis - pielęgnacja stóp, dłoni i paznokci oraz depilacja - Co warto kupić w Rossmannie?

niedziela, 11 czerwca 2017 8
Cześć!
Wczoraj do Rossmanna wstąpiła kolejna promocja 2+2 gratis.
2+2 gratis na pielęgnację twarzy dość dobrze się  przyjęło, więc przyszła kolej na inne produkty. Teraz coś do pielęgnacji stóp, dłoni oraz paznokci i depilacja.  W swoich zbiorach znalazłam kilka rzeczy, które bardzo lubię i zawsze mogę na nie liczyć, postanowiłam Wam je pokazać a może coś Was zainteresuje i popędzicie do Rossmanna!




Tak naprawdę, mam w domu mnóstwo produktów do pielęgnacji stóp czy dłoni, a jeśli chodzi o depilację i stopy mam swoje sprawdzone produkty, które zawsze są w mojej łazience. Nie ma ich dużo, ale może któraś z kosmetyków Was zaciekawi. 





Choć tak naprawdę od prawie 2 lat nie używam lakierów do paznokci, to jednak nie mogę się ich pozbyć. Bardzo lubię lakiery z Sally Hansen. Poza tym używam ich  do paznokci na stopach.  Lakiery mają przepiękne, trwale kolory, które niesamowicie się błyszczą i dodają płytce paznokcia zdrowego  i pięknego koloru. Cena za jeden lakier to ok. 30 ml, więc myślę, że na takiej promocji wato skorzystać. 




Do depilacji zawsze używałam żeli. Żadne pianki, plastry czy wosk nie wchodziły u mnie w grę.  Mam skórę bardzo wrażliwą i suchą. Włosi mam krótkie, ale bywają twarde i żaden żel nie potrafił odpowiednio zmiękczyć ich, aby bez dodatkowych ruchów maszynki je usunąć. Poza tym jednym, żel z aloesem do skóry wrażliwej. Rewelacja, bardzo wydajny, super sobie radzi z moimi  włoskami, cudnie pachnie i nie podrażnia mojej skóry.  Kiedyś też mnie coś podkusiło, aby wypróbować krem do depilacji. Wpadłam na krem z Veet Debiut, dla osób, które dopiero pierwszy raz chcą wypróbować tej metody depilacji. To już moje 4 opakowanie i na pewno będą kolejne. Zmiękcza włoski, i bardzo szybko oraz bezboleśnie je usuwa. 
  



W kwestii usuwania skórek to dla mnie tylko i wyłącznie Sally Hansen. Najlepszy!
By odpowiednio dbać o moje paznokcie zarówno u rąk jak i u stóp, zainwestowałam w pilnik do paznokci marki Scholl. Posiada trzy wymienne końcówki, których używa się jedna po drugiej, każda pełni swoją funkcję.  Nie trzeba się obawiać o zacięcia, przepiłowanie płytki czy skórek. Jest niesamowicie delikatny i tak samo precyzyjny. 




Już odkąd pamiętam, jeden z bólów, który bardzo mi przeszkadza, jest to ból nóg, zwłaszcza, stóp i łydek.  Po wielu godzinach chodzenia czy stania, już kompletnie nie maja siły mnie nosić a ja czuję jak dobitnie dają mi o tym znać.  Bardzo lubię efekt chłodzenia na skórze, zawsze przynosi mi to ogromną ulgę.  Odkąd tylko zobaczyłam, że Nivelazione wypuściło spray chłodzący na bolące i spuchnięte nogi to od razu postanowiłam go wypróbować. I od tamtej pory musi zawsze być w moim domu. Jest genialny! W połączeniu z antyperspirantem w sprayu do stóp od Evree tworzą rewelacyjny duet. Nogi są odświeżone, i odpoczywają. 




Jeśli natomiast chodzi i pilniki do pięt, to w wersji tańszej polecam gąbkę peelingującą z SheeFoot. Naprawdę super radzi sobie ze starciem martwego naskórka i wygładzenia pięt. Można ją stosować zarówno na mokro jak i sucho.  Niestety przy moim płaskostopiu i posiadaniu "drugiej pięty" jest czasami za słaba. Za to doskonale radzi sobie pilnik elektroniczny  od Sholl.  Po jego zastosowaniu pięty są niesamowicie gładkie i przechodzą test z watą (przeciąganie watą po pięcie). Nie żałuje jego zakupu, wiem jak bardzo pomaga mi utrzymać stopy  w idealnym stanie do sandałów. 


_____________________________________________

WARUNKI PROMOCJI: 
- dla posiadaczy karty mobilnej Klubu Rossmanna 2+2
- dla osób bez karty - 2+1 
- należy wybrać 4 różne produkty, może to być żel do golenia np. w kilku wersjach zapachowych, najważniejsze, aby miały inne kody kreskowe 
- w promocję NIE wchodzą artykuły męskie 
- z promocji każdy Klubowicz może skorzystać tylko RAZ
- po wykorzystaniu zakupów na promocji 2+2, można korzystać z promocji 2+1
- promocja trwa od 10.06-19.06 

______________________________________________



Planujecie zakupy na promocji?  A może jesteście już po? Co Wy możecie mi polecić? 
Komentarze:
  1. Tym razem jeszcze się nie pojawiłam, ale pewnie nadrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta promocja nie bardzo mnie kusi, produktów do depilacji już spory czas nie kupuję, a lakierów i kremów do stóp na razie mam dosyć sporo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kude nie wiedziałam o tej pormocji, ale teraz mam na maksa na nią ochotę :D musze powiedzieć mamie bo chciała jakieś lakiery do paznokci, to akurat idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie skorzystałam z żadnej ich promocji 2+2 ;) Twoje zdanie "Cena za jeden lakier to ok. 30 ml" made my day :D Trzy razy czytałam, zanim załapałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzę jutro po lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie promocje tygryski lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o teście z watą :) ale ciekawa koncepcja, sprawdzę :) Też mam taki pilnik, ale z Oriflame. Dzisiaj zamierzam poszlifować piętki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie skusiła mnie ta promocja :)

    OdpowiedzUsuń