3 HITY W MOJEJ PIELĘGNACJI WŁOSÓW - CO SPRAWIA, ŻE WŁOSY SĄ MIĘKKIE, GŁADKIE I OCZYSZCZONE.

sobota, 12 sierpnia 2017 13

Hej!
Lipiec jak i początek sierpnia był dla mnie bardzo intensywnym czasem. Wyprowadzka, meblowanie nowego mieszkania, załatwiane ostatnich spraw w Bydgoszczy i poszukiwanie nowej pracy.  W mgnieniu oka uciekło mi mnóstwo czasu i już jesteśmy praktycznie w połowie sierpnia. Od tygodnia mam nową pracę i muszę na nowo wdrożyć się w 8 godzinny tydzień pracy.
Dzisiaj chciałabym pokazać moje 3 nowości, które od razu stały się hitami w pielęgnacji moich włosów.








Batiste, Suchy szampon Nice 
___________________________

Suchy szampon zna chyba każda. A na pewno kojarzy się on z firmą Batiste.  Używam go już parę ładnych lat.  Jakiś czas temu Batiste wprowadził kilka nowych wersji zapachowych na nasz polski rynek. Jak poprzednie, mają przepiękne szaty graficzne, które sprawiają, że będzie się ten szampon wyróżniał  na tle naszych kosmetyków. Najbardziej przypadł mi do gustu zapach Nice.   Przeszkadzały mi mocne i intensywne zapachy w niektórych szamponach Batiste.  Tutaj trafiłam na swój ideał. Delikatny, wyczuwalny zapach, utrzymuje się na włosach przez cały dzień. W dalszym ciągu jego działanie jest perfekcyjne. Mam również wrażenie, że zostawia o wiele mniej białego proszku na włosach, który w niektórych wersjach zapachowych był trudny do wyczesania.  Jest nice!


Gliss Kur, Fiber Thearpy, Spajający spray regenerujący w olejku 
________________________________________________________

Wszelkie odżywki, spraye, balsamy do włosów bez spłukiwania, to zdecydowanie moje ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów.  Bardzo lubię o nie dbać po umyciu, bym po  ich wyschnięciu  mogła zrobić z nimi co tylko chcę, a nie to na co mi aktualnie pozwalają.  Do zakupu tego sprayu nakłoniła mnie  (zmusiła wręcz :D ) moja przyjaciółka , ale zwracam jej honor, bo wiem, że dobrze zrobiła. Uwielbiam ten spray, za to jak cudownie pachnie, jak w magiczny sposób rozplątuje moje włosy, a po wyschnięciu są nawilżone, mięciutkie i gładkie. Po prostu bajka. 


Pantene Pro-V, Micellar, szampon oczyszczająco - nawilżający 
_____________________________________________________

Szampony bardzo lubiłam, najwięcej butelek zużyłam wersji Aqua. Jest niesamowicie delikatny i nie obciążający moich włosów.  Potrzebny jest również szampon oczyszczający, aby dokładnie wymyć np. lakier do włosów, piankę czy nawet suchy szampon. Większość takich szamponów, okropnie wysuszała moje włosy i musiałam je porządnie dociążać odzywkami a co za tym szło, musiałam je częściej myć.   Nowość od Pantene mnie bardzo zaciekawiła i postanowiłam w końcu spróbować. Pokochałam go już od pierwszego użycia.  Pięknie pachnie, jest wydajny, doskonale oczyszcza skórę głowy oraz włosy a przy tym ich nie wysusza a dodatkowo nawilża. Tak naprawdę, nie potrzeba dużej ilości odżywki, aby wygładzić włosy, albo je rozczesać. Szampon sam w sobie doskonale sobie radzi, włosy po wyschnięciu są cudowne Miękkie, pachnące, lekkie i bardzo dobrze się układają. 


A jakie są Wasze hity w pielęgnacji włosów? 

Komentarze:
  1. wszystkie mgiełki gliss kur uwielbiam, szczególnie czarną, do włosów mega zniszczonych

    OdpowiedzUsuń
  2. Batiste zawsze się u mnie dobrze sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suchy szampon Batiste się u mnie nie sprawdza, strasznie swędzi mnie od niego głowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szampon suchy niestety przy dłuższym lub zbyt częstym używaniu powoduje podrażnienie skóry włosów dlatego sięgam po niego tylko w nagłych wypadkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obstawiam, że dwa ostatnie wywołałyby u mnie niezły łupież :P

    OdpowiedzUsuń
  6. O Batiste to nie muszę już nic dodawać. :) Uwielbiam go, jest niezastąpiony. Szampon z Pantene miałam i był w porządku. Ale nie wiem czy kupiłabym ponownie, ja mam bardzo wymagające włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie moim hitem w pielęgnacji włosów jest serum Bionigree i odżywka Syoss, chyba nawet napiszę o nich post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suche szampony Batiste to hit nad hity :D A co do zwykłych szamponów, używam już od dłuższego czasu tylko Kallosa. Są mega wydajne, niedrogie i dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Batiste jest super, ja oczywiście jakiś czas temu na promocji skusiłam się na suche szampony syoss. Nie polecam :)Co do Pantene, właśnie skończyłam używanie aqua light i jest całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat mam na wykończeniu suchy szampon, więc znalazłam już nowy egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie suche szampony się nie sprawdzają. Próbowałam zarówno Batiste jak i inne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam tego suchego szamponu lecz włosy po jego nałożeniu nie były "bardziej odświeżone" itp :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbuję Twoich ulubieńców! ja ostatnio polubiłam szampon jajeczny z kolagenem BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń