L'Oreal True Match Mineraly Mattifying Powder Transculent, Mineralny puder matujący transparentny

wtorek, 19 września 2017 6

Cześć!
W końcu mam chwilę, aby napisać kolejny post. Weekend miałam bardo intensywny, ponieważ byliśmy na weselu, a wczoraj miałam urlop i  musiałam się  zregenerować na krótszy tydzień pracy.
Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat nowości od marki L'Oreal.




Bardzo ważnym elementem w moim makijażu jest puder. Odkąd pamiętam, zawsze używałam pudrów matujących, bo błyszczenie nie opuszczało mojej skóry.  Mimo poprawy stanu mojej cery, nie odważyłabym się użyć pudru rozświetlającego. Nie nabyłam jeszcze zaufania do swojej skóry, czy aby na pewno nie zrobi mi psikusa.  Mam kilka pudrów stricte matujących w odpowiednim kolorze oraz posiadam też kilka sztuk pudrów utrwalających matujących w odcieniu transparentnym. Są to moje pewniaki, których używam, kiedy np. testuje nowy podkład i nie wiem z jakim pudrem dobrze się skomponuje. 

W Rossmannie widziałam już wstawkę w szafie L'Oreal, że niedługo ma pojawić się nowość - mineralny puder.  Byłam go bardzo ciekawa i wiedziałam, że muszę go wypróbować. Szczęście mi dopisało, kiedy trafiłam na niego w Hebe, w dodatku na  dużej promocji.   Zdecydowałam się na odcień bezpieczny, czyli transparentny.



Puder znajduje w bardzo ładnym, estetycznym słoiczku, niestety dość sporych rozmiarów. Nie równa się to jednak z ilością produktu.  W słoiczku mieści się zaledwie  10g pudru. To dość mała ilość, zwłaszcza jeśli chodzi o puder sypki. Mam wrażenie, że puder sypki o wiele szybciej się kończy i o wiele więcej go zużywam niż pudru prasowanego. 

Puder mineralny L'Oreal, jest bardzo miałki, miękki w dotyku (jeśli tak można powiedzieć). Puder idealnie się wtapia w skórę nie bieląc jej przy tym. Nie robi plam, jeśli oczywiście zostanie nałożony równomiernie.  Bardzo dobrze aplikuje się go zarówno puchatym pędzlem jak i wilgotną gąbeczką. Dzięki aplikacji drugim sposobem, zyskujemy większy mat oraz trwałość.



Puder chroniony jest miękką, elastyczna siateczką, przez którą możemy wysypać produkt bezpośrednio na dłoń lub przyłożyć pędzel. Nie wyczuwam żadnego zapachu, być może jakiś jest, ale na pewno bardzo delikatny. Puder świetnie współgraj z każdym moim podkładem. Dawał piękny mat, który nie był tępy, ani nie dawał efektu maski. Skóra wyglądała bardzo naturalnie. Puder nie zapychał, nie podkreślał porów ani innych niedoskonałości. Utrwala makijaż na cały dzień

Jednym minusem jaki dostrzegam w tym produkcie to jego cena regularna. Sięga ona ok. 55 zł.  Na szczęście, na promocji można go kupić nawet 20 zł taniej.  Jest dostępny w Hebe i Rossmannie, ale również na wielu drogeriach internetowych. Warto go kupić na promocji. Polecam! 




Lubicie pudry sypkie transparentne? 
 Macie swojego ulubieńca w tej kwestii? 

Komentarze:
  1. 2 dni temu spotkałam puder w drogerii DM jako nowość marki. W Polsce nie słyszałam aby weszła. Fajnie, że transparentny, takie lubię najbardziej - czuję się bezpiecznie, ze nie zrobie sobie krzywdy. A design obłędny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawią mnie właśnie te nowe pudry L'Oreal :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie. Nie lubię ani marki L'oreal, ani sypkich pudrów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie go wypróbuję, jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba opakowanie tego produktu, chociaż nakrętka mogłaby być odrobinę mniejsza ;) Nie przemawia do mnie gramatura tego pudru. 10 gram bardziej przypomina produkt miniaturowy (mój mini puder Laura Mercier ma 9.3 grama), ale z drugiej strony inne pełnowymiarowe produkty, które mam w kosmetyczce mają podobną wagę, co oznacza, że Laura Mercier ma nadzwyczaj dużą gramaturę ;)

    OdpowiedzUsuń