馃専Ulubie艅cy sierpnia 馃専

niedziela, 10 wrze艣nia 2017 12
Cze艣膰!
W tym miesi膮cu wyj膮tkowo brakuje mi czasu. Przyda艂oby si臋 rozci膮gn膮膰 dob臋 o jakie艣 2-3 godzinki. Ledwo si臋 zacznie poniedzia艂ek a tu zaraz pi膮tek. I w艂a艣nie w pi膮tek zorientowa艂am si臋, 偶e to zaraz po艂owa miesi膮ca a ja jeszcze nie podzieli艂am si臋 z Wami swoimi ulubie艅cami.  Tak wi臋c nadrabiam i zapraszam na ostatnich wakacyjnych faworyt贸w.






Piel臋gnacja moich w艂os贸w przez wakacje w艂a艣ciwie nie ulega艂a zmianie. U偶ywa艂am sta艂ych produkt贸w, bo bardzo dobrze mi si臋 sprawdza艂y i nawet nie mia艂am ochoty na testowanie czego艣 nowego.  W sierpniu jednak podczas promocji w Rossmannie na od偶ywki do w艂os贸w, skusi艂am si臋 na trzyminutow膮 od偶ywk臋 pod prysznic z Pantene. Moje w艂osy bardzo lubi膮 produkty tej firmy, wi臋c  liczy艂am, 偶e i tym razem si臋 nie zawiod臋. I si臋 nie zawiod艂am. Jak to na produkty Pantene przysta艂o, zapach ma cudowny. W dodatku po jej zastosowaniu, co najwa偶niejsze, w艂osy s膮 g艂adkie, mi臋kkie i l艣ni膮ce. Rozczesuj膮 si臋 praktycznie same.  Od偶ywka nie obci膮偶a w艂os贸w i jest niesamowicie wydajna.

Jak ju偶 wspomina艂am kilka razy, mia艂am terapi臋 dermatologiczn膮 izotretytonin膮. Ju偶 j膮 zako艅czy艂am i z polecenia dermatologa zacz臋艂am u偶ywa膰 kremu przywracaj膮cego nawil偶enia z Biodermy. Ju偶 po pierwszym zastosowaniu sta艂 si臋 ulubie艅cem. Krem ma lekk膮 formu艂臋, ekspresowo si臋 wch艂ania  i idealnie sprawdza si臋 pod makija偶. Sk贸ra odzyska艂a nawil偶enie, jest g艂adka a zaczerwienienia s膮 mniejsze.


 


Zako艅czenie kuracji, wi膮za艂o si臋 r贸wnie偶 z tym, 偶e wszechobecna sucho艣膰 sk贸ry znikn臋艂a a g艂贸wnie usta wr贸ci艂y do odpowiedniej kondycji. I w ko艅cu po roku przerwy, mog艂am zacz膮膰 u偶ywa膰 produkt贸w do ust. Nawet nie wiecie jak ja za tym t臋skni艂am!  Ca艂y sierpie艅 intensywnie u偶ywa艂am pomadki z Golden Rose Liquid Matte Lipstick o numerze 3. To m贸j zdecydowany faworyt. Zakocha艂am si臋 nim po uszy. Kolor utrzymywa艂 si臋 na ustach przez ca艂y  dzie艅, wytrzymuje picie czy jedzenie. Jest to m贸j idealny kolor do pracy.


W sierpniu by艂o troch臋 ciep艂ych dni, a moja sk贸ra jeszcze miewa艂a hu艣tawki nastroj贸w i lubi艂a si臋 艣wieci膰, bardzo polubi艂am si臋 z podk艂adem matuj膮cym Loreal.  Dwa lata temu pokazywa艂am Wam odcie艅 11.  Teraz ten odcie艅 by艂by dla mnie zdecydowanie za jasny, dlatego dobra艂a sobie odcie艅 13.  Teraz, gdy moja sk贸ra potrzebowa艂a tylko zmatowienia a nie  mocnego krycia, sprawdza艂 si臋 idealnie i r贸wnie z by艂 ze mn膮 ca艂y miesi膮c. 


Od jakiego艣 czasu walcz臋 z opuchni臋tymi oczami. Teoretycznie si臋 wysypiam, ale okolice oczu co rano wygl膮daj膮 strasznie.   Bardzo dobrze w ukrywaniu work贸w i zasinie艅 pod oczami sprawdza艂 si臋 korektor Maybelline Age Rewind. Zam贸wi艂am go ju偶 jaki艣 czas temu na allegro, bo moja ciekawo艣膰 si臋ga艂a zenitu. Teraz rozumiem zachwyt nad nim i dla mnie jest wart ka偶dych pieni臋dzy a na szcz臋艣cie ju偶 nied艂ugo b臋dzie dost臋pny stacjonarnie w Rossmannie. Juhuu!  Korektor ma niesamowite krycie! Zakrywa dos艂ownie wszystko.  Kolor nie ciemnieje i nie wchodzi w za艂amania w okolicach oczu. Dla mnie idea艂! 



Jakie kosmetyki sta艂y si臋  Waszymi ulubie艅cami w sierpniu?
Znacie produkty, kt贸re sprawdzi艂y si臋 u mnie? 


Komentarze:
  1. Ja od dawna chc臋 si臋 skusi膰 na maty od GR ale ci膮gle nie jest mi po drodze :D. Zaciekawi艂a mnie od偶ywka Pantene :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Uwielbiam ten korektor! Najlepszy ♡

    OdpowiedzUsu艅
  3. Uwielbiam ten korektor! Najlepszy ♡

    OdpowiedzUsu艅
  4. Na od偶ywk臋 z Pantene mam ch臋膰, my艣l臋, 偶e i moim w艂osom by si臋 spodoba艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Czekam na ten korektor w Rossmannie z niecierpliwo艣ci膮!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Niestety nie znam 偶adnego z produkt贸w. W艂a艣ciwie z 偶adnym nie mia艂am do czynienia. Jedynie o korektorze s艂ysza艂am wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. U偶ywam ju偶 drugiego opakowania tego podk艂adu i przy pierwszym by艂am zachwycona ale drugie opakowanie ju偶 tak 艣wietnie si臋 nie sprawdza. By膰 mo偶e zbyt wysusza mi sk贸r臋 :/

    OdpowiedzUsu艅
  8. Mi korektor Maybelline przeokrutnie podkre艣la艂 zmarszczki :P

    OdpowiedzUsu艅
  9. Korektor jest rewelacyjny i naprawd臋 si臋 dziwi臋, 偶e marka tak d艂ugo czeka艂a z wprowadzeniem go do Polski. Tym bardziej, 偶e ma gam臋 kolorystyczn膮, kt贸ra naprawd臋 艣wietnie si臋 sprawdzi przy s艂owia艅skiej urodzie. Ja mam ju偶 kolejne opakowanie tego produktu i jestem nim zachwycona. Mo偶e nie jest idea艂em jak korektor NARS czy NYX, ale sprawdza si臋 rewelacyjnie, bo 艣wietnie kryje, a wygl膮da bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Podk艂ad i korektor te偶 super si臋 u mnie sprawdzaj膮, w ko艅cu b臋dzie dost臋pny w Rossmannie <3

    OdpowiedzUsu艅
  11. Thanks for studying the article above.

    OdpowiedzUsu艅